Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik herinner me dat er wat matige recensies op Hookers waren, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik haar profiel, zeker met toevoeging van een aantal nieuwe foto's, toch wel aantrekkelijk vind.
En die borsten valt weinig op af te dingen.

Maar wat was het nou?
Was ze in het echt toch wat ouder? Weinig service gericht? Of werd er door een paar wandelaars gewoon gezeurd en is het absoluut een poging waard?
Wie weet meer??
 
Ik herinner me dat er wat matige recensies op Hookers waren, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik haar profiel, zeker met toevoeging van een aantal nieuwe foto's, toch wel aantrekkelijk vind.
En die borsten valt weinig op af te dingen.

Maar wat was het nou?
Was ze in het echt toch wat ouder? Weinig service gericht? Of werd er door een paar wandelaars gewoon gezeurd en is het absoluut een poging waard?
Wie weet meer??
Zie hier, te vinden op advertentienummer ;) https://www.girlsreview.nl/threads/sofia-leeuwarden-voorheen-rotterdam.2940/
 
Thx!

Gek genoeg, zou dat me op elke mogelijke manier moeten afschrikken en denk ik toch: 4 mannen met een recensie die haar tot matige dame qua service bestempelen, maar ze zeggen ook allevier dat het verdraaid mooie naturals zijn......dan haak ik nog niet automatisch af.

Ik ben toch al meer van de standaard afspraakjes waarbij ik zelf besluit om niet voor pzc, tongzoenen etc te kiezen, dus dan kan alleen de hartelijkheid nog tegenvallen als het wel een mooie dame met grote natuurlijke borsten is.

Enige waarbij ik even moest slikken was dat iemand schreef dat er een ander in huis was waarvan de dame zei dat het de eigenaar van het huis was. Nou was dat wel in Rotterdam en is het mogelijk dat ze per stad een andere vorm van accomodatie heeft, maar dat is dan wel weer iets waar ik heel allergisch voor ben.
Heb wel eens gehad dat ik met iemand in een slaapkamer was en dacht een geluidje uit de woonkamer te horen. Is dat een andere dvp, huisgenote, dan vind ik dat geen enkel probleem, maar er moet sowieso geen andere man in zo'n huis aanwezig zijn. Of het nou een boeker, vriendje of huisbaas is.

Maar verder zou ik op basis van 4 twee sterren recensies toch nog wel interesse hebben in Sofia. :)
 
Is de echtheid van Valentina's boezem al bevestigd door 1 van de experts hier? Want ik kan me toch echt niet van de indruk ontdoen dat haar borsten nep zijn. Ze staan bijna té perfect recht naar voren, en hebben ook een precies ronde vorm. Ze heeft ook vele video's, maar in geen enkele speelt ze met haar borsten. Mochten ze echt zijn, komt ze bij meteen op de hit-list :)
Nou, zet die maar bij je hit-list hoor. Een heel mooi paar borsten waar je uitgebreid mee mag spelen én nog een leuke dame ook!
 
Nog steeds niet. Als je de zoekmachine gebruikt zijn er verschillende dames met die naam, maar daarnaast met een andere naam die opduiken en een aantal ervan zijn aardig voorzien.

Deze bijvoorbeeld:

Cup DD volgens haarzelf, maar dat uurtarief...
 
Nog steeds niet. Als je de zoekmachine gebruikt zijn er verschillende dames met die naam, maar daarnaast met een andere naam die opduiken en een aantal ervan zijn aardig voorzien.

Deze bijvoorbeeld:

Cup DD volgens haarzelf, maar dat uurtarief...
Ja, nu 200/uur! Heb haar nog bezocht aan 150,-... Dame weet wat ze waard is...
Nu, als je écht een fan bent van mooie borsten... Zelf is ze er erg trots op ze en stelt jou enthousiasme zeker op prijs!
Verwen jezelf eens een keertje zou ik zeggen! (en neem een goede fles cava mee)
 
Goede borsten heeft Maria hoor (y)

Ik heb twijfel dat zij echt zijn.
Maar ik wil binnen kort eens zelf de proef op de som nemen.
Ze heeft wel ook een leuk en sympathiek gezicht.
Ik ga tzt. berichten.
 
Die zijn helaas niet natuurlijk, dat kun je wel opmaken uit haar foto's.
Ik kan dat uit die foto niet opmaken. Zie geen littekens en de borsten hangen ook een beetje naar beneden. Iets zegt me dat dit wel natuurlijk is. Maar ik laat me graag van het tegendeel overtuigen hoe je dat kan zien. Het zijn in ieder geval geen ronde bollen die snaar strak staan.
 
Mijn gevoel zegt dat er ietsiepietsie aan gedaan is, maar dat de basis ook al ok was. Vind het moeilijk onder woorden te brengen waarom ik dat denk.
Soms is het heel duidelijk of het wel natuurlijk is of niet, dit is een tussengeval vind ik.
Ben benieuwd wat de bevindingen zijn als iemand bij haar langs gaat.

Zelf ga ik dat niet doen, hoewel het een aantrekkelijke, sympathiek ogende dame is. Dit is een van die momenten dat ik mezelf er op betrap dat ik soms afhaak als ik dames te zelfverzekerd/volwassen vrouwelijk vind ogen.
Ben geloof ik meer van de meisjes, babes, lieve ogenschijnlijk verlegen types, teasende sletjes (maar ook weer niet te snollerig) en dan veelal type Oostblok dame.

Maar verder lijkt Maria me voor een aantal mannen een prima dame en al helemaal als haar borsten toch echt blijken te zijn en het alleen de lichte photoshop is die ons daaraan doet twijfelen.
 
Nog steeds niet. Als je de zoekmachine gebruikt zijn er verschillende dames met die naam, maar daarnaast met een andere naam die opduiken en een aantal ervan zijn aardig voorzien.

Deze bijvoorbeeld:

Cup DD volgens haarzelf, maar dat uurtarief...
Zeker mooie borsten. Maar ik heb altijd toch een soort van expressie/gezicht nodig om definitief de stap te zetten. Anders zijn die foto's me toch iets te steriel.
Maar recensies over haar zouden daar dan wel weer verandering in kunnen brengen. Als iemand schrijft dat het totaalplaatje klopt, denk je bij een advertentie als deze eerder....ja, gaan we doen!
 
Zeker mooie borsten. Maar ik heb altijd toch een soort van expressie/gezicht nodig om definitief de stap te zetten. Anders zijn die foto's me toch iets te steriel.
Maar recensies over haar zouden daar dan wel weer verandering in kunnen brengen. Als iemand schrijft dat het totaalplaatje klopt, denk je bij een advertentie als deze eerder....ja, gaan we doen!
Nou, kan je wel bevestigen dat het totaalplaatje klopt... Dame heeft leuk gezicht én is zeer lief in de omgang... Waar wacht je nog op?
 
Ik kan dat uit die foto niet opmaken. Zie geen littekens en de borsten hangen ook een beetje naar beneden. Iets zegt me dat dit wel natuurlijk is. Maar ik laat me graag van het tegendeel overtuigen hoe je dat kan zien. Het zijn in ieder geval geen ronde bollen die snaar strak staan.
Zie het tweede filmpje op https://www.lovelyprive.com/dames/maria/, rond 16 seconden en nog eens rond 42 seconden: het litteken zit onder de oksel (transaxillaire incisie). Ook aan de manier waarop ze naar de zijkant hangen in ligpositie kun je zien dat ze niet natuurlijk zijn.
 
Zie het tweede filmpje op https://www.lovelyprive.com/dames/maria/, rond 16 seconden en nog eens rond 42 seconden: het litteken zit onder de oksel (transaxillaire incisie). Ook aan de manier waarop ze naar de zijkant hangen in ligpositie kun je zien dat ze niet natuurlijk zijn.
Ik had deze filmpjes niet gezien. Ging alleen op de foto's af. Zou inderdaad kunnen. Als het is gedaan is het in ieder geval mooi gedaan. Niet als bij sommige andere met littekens verticaal onder de borsten. Er zijn nog veel slagers aan het werk onder het mom van plastisch chirurgie. Jammer want een heleboel dames worden verminkt voor het leven.
 
Ik kan dat uit die foto niet opmaken. Zie geen littekens en de borsten hangen ook een beetje naar beneden. Iets zegt me dat dit wel natuurlijk is. Maar ik laat me graag van het tegendeel overtuigen hoe je dat kan zien. Het zijn in ieder geval geen ronde bollen die snaar strak staan.
Littekens had ik ook niet gezien, maar haar borsten zijn aan de bovenkant te rond en vol. Echte borsten 'vallen' aan de bovenkant wat platter. Haar borsten zijn gewoon overal rond. Maar het zijn geen lelijke neppers nee.
 
Tja, waren de dames maar tevreden met wat ze hebben of hadden.
De ellende daarbij is dat ze na zo'n operatie met een aantal jaren terug mogen komen om de implantaten te laten vervangen. (gemiddeld elke tien jaar)
 
Terug
Bovenaan Onderaan