Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je in de juiste kroeg zou belanden, heb je misschien een gratis pleziertje (of misschien alleen de kamerhuur)
Ooit eens de belevenis mogen optekenen van een Nederlandse meid die daar ergens in een tent belandde en daar met een vrouw begon te zoenen uit een soort van weddenschap en door haar werd meegenomen naar een kamer om een stapje verder te gaan. Bleek het een vrouw met mannengereedschap te zijn. Was geen punt voor haar, dus hebben ze gezellig gespeeld met elkaar...
 
Zelf vind ik haar gevoelsmatig meer bij dit topic passen:


maar daar had al vrij lang niemand in gepost dus staat dat topic op pagina 4 van 'waar kan ik terecht voor'.

Dit is echt een volwassen vrouw van midden dertig met grote borsten.

Daar is niks mis mee en nadere inspectie leert dat ze niet eens echt mollig is (lijkt wel zo op 2 foto's), maar gevoelsmatig gaan ze hier bij bovenstaand topic vol voor, terwijl in dit topic vaak meer gezocht wordt naar babes van in de 20 (soms in de 30) met de combi:

Echt slank, hoeft niet modellen dun te zijn, maar wel echt rank, jong, fris en fruitig (niet al te 'aanwezig' zeg maar), uitzonderlijk knap koppie en toch bij dat alles een volle natuurlijke boezem van minimaal een ruime cup C, maar liever D, DD, F of G.

Maar het is allemaal maar smaak natuurlijk.
 
Ze is idd heel beknopt in wat ze zegt, maar ik heb wel het gevoel dat de foto's kloppen.

Foto's 10 en 19 vind ik het mooist, foto 22 is sowieso in Nederland gemaakt, Amsterdam zou ik zeggen.
Verder niet bekend mee en ook niet helemaal mijn type, maar wie weet anderen wel hier aanwezig die meer weten....?!?
 
WhatsApp profiel foto is ook erg leuk en denk idd ook dat de foto's echt zijn mede door onderstaande. Eerste foto van de advertentie is echter niet heel opvallend en daardoor mis je de advertentie makkelijk. Advertentie lijkt echter al even niet ge-update.

Ben heel benieuwd.


Men was voornamelijk positief en ik kan dat beamen. Het enige punt van aandacht is de soms trage reacties van haar kant als je af wilt spreken. maar Verder vind ik haar echt de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:
Blijft toch boeien, puur voor die natural cup F. Nu in Rotterdam.


Ik schreef zelf iets over 4 recensies in post #153, maar kan er nog maar 1 terug vinden in haar topic...da's raar.....


Ik denk eigenlijk dat het gewoon een ietwat norse, afwerkende Italiaanse van in de 30 is, maar het zijn wel echt heel goede tieten....
Nog meer ervaringen met haar??
 
Wat ik me kan herinneren van ons vorige forum is dat ze het min of meer op de automatische piloot doet.
Je geslacht is al vrij snel te groot (grande cock, zei ze bij een medewandelaar, die zichzelf niet overdreven groot geschapen vond)
Ze ziet er wel lekker uit, maar of ze echt de moeite van het bezoeken waard is? (afgaande op de ervaringen van anderen)
 
Gek genoeg maakt die automatische piloot mij niet zo veel uit.

Ik denk eigenlijk dat dat voor heel veel dvp's geldt, alleen moet je het niet te nadrukkelijk voelen, dus misschien maskeert ze het niet goed genoeg.

Volgens mij ben ik zeer gemiddeld, dus grande lijkt me geen bezwaar wat ik snel zal krijgen en ik ben niet zo'n enorme rauwdouwer....

Heb wel lichte twijfels hoor, maar zou erg graag 1 nieuwe recensie horen alvorens er op af te gaan.....ze zit nu in Rotterdam!
 
Ik maak er een twijfelgeval van. €150 per uur is in principe net boven hetgeen ik voor een uurtje wens neer te leggen.
Op zich ziet ze er goed gevormd uit, over haar leeftijd zal ze vast wel een beetje oneerlijk zijn.
Misschien dat een nieuwe recensie nog een ander licht op de zaken werpt...
Verder zal mijn volgende bezoekje aan een DvP nog wel even op zich laten wachten, aangezien er andere zaken om aandacht/ geld vragen en er keuzes gemaakt moeten worden.
 
Die versleten broek moet idd ook vervangen worden.... ;)

Heren, kan iemand die in Rotterdam woont even 100€ voor 30 minuten neertellen en ons berichten over hoe goed die naturals zijn, hoe oud Sofia/Ania echt is, of ze enigszins gemotiveerd is en hoe in de basis het pijpen/neuken met deze 1.55 meter tellende dame is?

Als het enigszins mee valt volg ik en zal ik uitgebreid verslag doen.

 
Heren, kan iemand die in Rotterdam woont even 100€ voor 30 minuten neertellen en ons berichten over hoe goed die naturals zijn, hoe oud Sofia/Ania echt is, of ze enigszins gemotiveerd is en hoe in de basis het pijpen/neuken met deze 1.55 meter tellende dame is?

Als het enigszins mee valt volg ik en zal ik uitgebreid verslag doen.
Hier staan al enkele eerdere ervaringen van anderen:

 
Wat we met zekerheid weten:

• 1.55 meter
• 45 kg totaalgewicht (als het 50 is valt ze nog onder slank)
• 30 jaar (zal wel 33-36 zijn)
• Italiaans (of was het nou Spaans)
• natuurlijke cup F

Waar we niet genoeg over weten:

• Uit welke hoek waait de wind, ze is hier al meerdere keren geweest, dus waarom is de info beperkt? Is ze echt heel ongemotiveerd of valt dat wel mee?
• knap gezicht?

De paar ervaringen die ik kon vinden deden me allemaal denken dat het een soort iets oudere Sally (mijn favo uit dat Zuid-Oost hotel) is.
Dat zou prima kunnen zijn voor mij.
Knap, echt supergoede naturals, dat is genoeg.

Maar als het een dame zonder interesse is, die hier inmiddels gewoon woont en wiens 'vriend' zich tijdelijk opsluit in de logeerkamer als je langs komt (zo'n naar gevoel heb ik er een beetje bij) dan ga ik er voor geen goud heen.

Dus heb ik meer info nodig.

Laatst heb ik me bij een nieuwe dame vooraf goed ingelezen en dat was top of the bill.

Die kant wil ik sowieso meer op.

Waarom her en der 200€ neerknallen voor veredelde cumdumps?

5-6 altijd goede vaste dames en alleen op onderzoek naar een nieuwe aanwinst als de voortekenen echt erg goed zijn.

Dan kun je nog wel eens een tegenvaller hebben, maar niet continu alles maar uitproberen en heel veel zesjes bezoeken, dat ben ik een beetje beu.
 
Laatst bewerkt:
Hier staan al enkele eerdere ervaringen van anderen:

Ja, dat weet ik, maar dat is eigenlijk maar 1 mening. Het idee van de andere persoon in dat huis spreekt me iig helemaal niet aan.

De omschrijving van de borsten zeker wel.

Alle andere kritiek kan ook aan de connectie tussen hem en haar hebben gelegen. Sally vonden veel mensen een kouwe kikker en daarom had ze niet zoveel klandizie.
Ik vond het een erg mooi meisje met prima figuur en erg mooie borsten, die wel ietwat stug kon zijn.

Er moet meer info beschikbaar komen, nu durf ik het net niet aan zeg maar.....dus je zou denken dat er wel 1 Rotterdammer moet zijn die van grote natuurlijke borsten houdt en die hier wel eens wat schrijft die ons wat verder kan informeren.... ;)
 
De liefhebbers van dit type dame , zouden eens Le BaronHeerewaarden kunnen bezoeken. Er zijn 2 leuke Braziliaansen , Christiana en Samantha die aan jullie smaak voldoen
Zijn begin 30 maar zien jong uit.
Christiana , 1m65 , slank , zeker F cup
Samantha , 1m70 slank/ normaal grote D cup
Tongen mogelijk , prijs 40 / 50 half uur en de service heel goed. Wel ff bellen of ze er zijn uiteraard
 
De liefhebbers van dit type dame , zouden eens Le BaronHeerewaarden kunnen bezoeken. Er zijn 2 leuke Braziliaansen , Christiana en Samantha die aan jullie smaak voldoen
Zijn begin 30 maar zien jong uit.
Christiana , 1m65 , slank , zeker F cup
Samantha , 1m70 slank/ normaal grote D cup
Tongen mogelijk , prijs 40 / 50 half uur en de service heel goed. Wel ff bellen of ze er zijn uiteraard
Bestaat er een link?
 
Terug
Bovenaan Onderaan