Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mbt Betty: We weten het niet zeker, want hebben haar nooit bezocht. Er waren toen idd 2 een beetje soortgelijke dames in Den Haag, zij en een blondine met vergelijkbare looks als ik het goed heb.

Op de foto's met glad haar vind ik haar erg ok, op de foto's met wat meer krulletjes een fiks stuk minder, weet niet waar 'm dat precies in zit.

Maar ze zit nu dus in Gent, is Zuid-Amerikaans, maar heeft Malta als nationaliteit opgegeven....apart!

Mbt Salma: Spakenburg haha....mooie locatie-keuze, maar nu dus in A'dam....ik had dezelfde twijfel die @Omdatikhetlekkervind ook had, maar ze zouden echt kunnen zijn....jammer dat ze maar 3 foto's online heeft....wel benieuwd! Ook naar Betty overigens, maar Antwerpen of Gent ben ik maar incidenteel....
 
Mbt Betty: We weten het niet zeker, want hebben haar nooit bezocht. Er waren toen idd 2 een beetje soortgelijke dames in Den Haag, zij en een blondine met vergelijkbare looks als ik het goed heb.

Op de foto's met glad haar vind ik haar erg ok, op de foto's met wat meer krulletjes een fiks stuk minder, weet niet waar 'm dat precies in zit.

Maar ze zit nu dus in Gent, is Zuid-Amerikaans, maar heeft Malta als nationaliteit opgegeven....apart!

Mbt Salma: Spakenburg haha....mooie locatie-keuze, maar nu dus in A'dam....ik had dezelfde twijfel die @Omdatikhetlekkervind ook had, maar ze zouden echt kunnen zijn....jammer dat ze maar 3 foto's online heeft....wel benieuwd! Ook naar Betty overigens, maar Antwerpen of Gent ben ik maar incidenteel....
Here she is...of in elk geval hetzelfde bed ?

 
Ja klopt, Alexa was ze in Den Haag idd, maar ze had ooit betere foto's want op deze 5 vind ik het niet veel.

En dit is hooguit een C-tje geen D-cup natuurlijk.
Ik doelde op de andere dame die daar zat in Den Haag. Dit is Betty natuurlijk niet... Is ook off-topic eigenlijk, want geen dikke jetsers, maar om de zoektocht "compleet" te maken, "af te ronden".
 
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2408739-salma#overview

Deze dame heb ik eind oktober in Spakenburg bezocht. Past perfect in dit topic. Ze zit normaal in Madrid, ging toen ook terug maar gaf al aan snel weer naar NL te komen. Nu dus in Amsterdam. Ze spreekt alleen geen Engels, gebruikt bij het appen Google translate, maar dat mag de pret niet drukken. Echt een knappe dame met grote natuurlijke borsten.
Ziet er aardig uit, maar is ze nou echt die €200 per uur waard?
 
Ziet er aardig uit, maar is ze nou echt die €200 per uur waard?
Ja ik vind van wel al ben ik een half uur geweest (100 euro). Vergeleken met bv Sally (afgelopen winter/voorjaar Amsterdam) is ze veel actiever en vriendelijker. En qua lichaam misschien nog wel beter.

Overigens ben ik het eens met Belle dat alle dames een dergelijk tarief moeten vragen. Het is geen 40-urige werkweek met pensioenopbouw en dergelijke. Maar dat is een hele andere discussie…
 
Ja ik vind van wel al ben ik een half uur geweest (100 euro). Vergeleken met bv Sally (afgelopen winter/voorjaar Amsterdam) is ze veel actiever en vriendelijker. En qua lichaam misschien nog wel beter.

Overigens ben ik het eens met Belle dat alle dames een dergelijk tarief moeten vragen. Het is geen 40-urige werkweek met pensioenopbouw en dergelijke. Maar dat is een hele andere discussie…
Veel van de dames schijnen van dag tot dag te leven. Als ze een deel van hun inkomsten zouden reserveren voor later, dan is hun tarief nog een beetje te rechtvaardigen. Maar het schijnt dat een aantal sekswerkers de hand aan zichzelf heeft geslagen bij de vorige aankondiging van het pakket maatregelen rondom het virus. Geen inkomen, geen reserves, geen plan B?
 
Mogelijk ook een prima dame voor dit specifieke forum?

Alleen op foto 1 is er sprake van een C cup, D of meer überhaupt niet.
Verder wel een mooie dame, maar als je haar tel nr checked krijg je een app profiel foto van een model-type jongen en een Arabisch onderschrift....eh.....??
 
Ja ik vind van wel al ben ik een half uur geweest (100 euro). Vergeleken met bv Sally (afgelopen winter/voorjaar Amsterdam) is ze veel actiever en vriendelijker. En qua lichaam misschien nog wel beter.

Overigens ben ik het eens met Belle dat alle dames een dergelijk tarief moeten vragen. Het is geen 40-urige werkweek met pensioenopbouw en dergelijke. Maar dat is een hele andere discussie…
Ah....als je Sally en Salma gaat vergelijken, heb ik ineens grote interesse, want Sally was stug maar vond ik fysiek te gek.
 
Ja ik vind van wel al ben ik een half uur geweest (100 euro). Vergeleken met bv Sally (afgelopen winter/voorjaar Amsterdam) is ze veel actiever en vriendelijker. En qua lichaam misschien nog wel beter.

Overigens ben ik het eens met Belle dat alle dames een dergelijk tarief moeten vragen. Het is geen 40-urige werkweek met pensioenopbouw en dergelijke. Maar dat is een hele andere discussie…
100€ staat nu bij een vluggertje trouwens en er staat 150€ bij een half uur....in Spakenburg was dat dus nog anders??
 
Ah....als je Sally en Salma gaat vergelijken, heb ik ineens grote interesse, want Sally was stug maar vond ik fysiek te gek.
Sally was inderdaad stug. Communiceren is bij beide lastig, maar Salma doet veel meer haar best.

Qua figuur, Salma is iets kleiner dan Sally, borsten zijn een stuk steviger. Overigens vond ik de borsten van Sally in het echt groter dan op de foto's, maar haar billen vielen dan weer tegen…
 
Sally was inderdaad stug. Communiceren is bij beide lastig, maar Salma doet veel meer haar best.

Qua figuur, Salma is iets kleiner dan Sally, borsten zijn een stuk steviger. Overigens vond ik de borsten van Sally in het echt groter dan op de foto's, maar haar billen vielen dan weer tegen…
Ik vind het wel paradoxaal. Dames worden op elk detail beoordeeld in uiterlijk en service , maar de prijs "moet" altijd 200 € per uur zijn vanwege de pensioenopbouw van de dames
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan