Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zie je niet heel veel eigenlijk. Als je wat leuks vind laat het dan ff weten, voor mij hoeft het niet echt onder de 1.50 :p
Deze meid voldoet wel aan de meeste van je eisen, ze is denk ik alleen wel 25-30 en niet echt knap, maar wel super petite.
 
Deze week was ik op de Luikersesteenweg beland in Brustem en merkte een petite meisje op achter het raam van Bar Cupido , ben er gestopt en ben op verkenning gegaan.
Het is een klein Bulgaarse meisje en ze blijft 6 maanden in Belgie maar met periodes , af en toe gaat ze terug naar huis en komt ze terug.
Ik had ze rond de 20 geschat , een studente type ... ze bleek 26 jaar te worden ,
Deze straat is niet goedkoop , was 100 euro voor 20 minuten ... de sex was wel ok en het meisje was zeer vriendelijk ,geen snel buiten gedoe , ze respecteerde de betaalde tijd .
 
Jammer dat alle mogelijkheden aangevinkt zijn ... ik durf te wedden dat 90% van de mogelijkheden niet gedaan worden. Altijd zo jammer dit soort advertent
Jammer dat alle mogelijkheden aangevinkt zijn ... ik durf te wedden dat 90% van de mogelijkheden niet gedaan worden. Altijd zo jammer dit soort advertenties.
Ik ken de ervaring dat niet alles klopt in een advertentie. Bij Mimi klopt alles wel. Ze laat zich bare neuken en je mag lekker diep in haar grotje klaarkomen
 
Ik ben blij dat je haar ouder schat. Ik denk dat 21 wel klopt. De selfie-foto's zijn super 'up to date' en zijn op de kamer gemaakt, waar ik haar heb geneukt. Echt een heerlijke herinnering
 
Weet van een ander forum dat Mimi 21 jaar nog heel strak is.
Wel iedereen heel tevreden over haar inzet.

Ja , die Mimi is een toppertje.
Ik heb haar zonder gedaan. In haar gekomen en daarna ging mij gewoon nog pijpen maar helaas kon ik haar mondje niet volspuiten.
Soms moest ik haar even helpen met een beetje meer deep te laten pijpen maar ze laat eigenlijk bijna alles toe
Ik heb een Recensie op kinky geschreven.
Zeker de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan