Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja , die Mimi is een toppertje.
Ik heb haar zonder gedaan. In haar gekomen en daarna ging mij gewoon nog pijpen maar helaas kon ik haar mondje niet volspuiten.
Soms moest ik haar even helpen met een beetje meer deep te laten pijpen maar ze laat eigenlijk bijna alles toe
Ik heb een Recensie op kinky geschreven.
Zeker de moeite waard.
Wat is jouw naam op Kinky? Ook ik heb haar recente gegeven
 
Wat bedoel je? Met al genoemd ?
Ik zou deze wel een keer willen uitproberen. Maar wordt lastiger nu dat ik samen met een vrouwtje ben 🤣🙈.
Een CIM moet wel haalbaar zijn.
Maar dan zal ik zeker weer een review schrijven 😉. Jammer dat sommige reviews niet meer zichtbaar zijn omdat deze vrouwen ze uit hebben gezet…..
Mooi lichaam. Zeker het proberen waard
 
Nadeel van Kinky is dat als een dvp de recensies uitzet dat je dan niks meer kan lezen en weten over de kwaliteit van de dvp. Daardoor loopt een anders dus kans op geld weggooien omdat de dvp slecht is terwijl het niet nodig was. En dubbel schrijven is niet nodig want je kan de tekst kopieren en plakken ;)
 
Nadeel van Kinky is dat als een dvp de recensies uitzet dat je dan niks meer kan lezen en weten over de kwaliteit van de dvp. Daardoor loopt een anders dus kans op geld weggooien omdat de dvp slecht is terwijl het niet nodig was. En dubbel schrijven is niet nodig want je kan de tekst kopieren en plakken ;)
Is nog steeds een dubbele boekhouding. Check gewoon mijn naam en de reviews 🤣
 
Ik ken de ervaring dat niet alles klopt in een advertentie. Bij Mimi klopt alles wel. Ze laat zich bare neuken en je mag lekker diep in haar grotje klaarkomen
Tja, je moet het zelf weten, maar op het nzc.be forum lees ik dat een bezoeker zeer waarschijnlijk, recent (afgelopen maand) Chlamydia bij haar heeft opgelopen.
Jammer dan, maar ik pas.
 
Tja, je moet het zelf weten, maar op het nzc.be forum lees ik dat een bezoeker zeer waarschijnlijk, recent (afgelopen maand) Chlamydia bij haar heeft opgelopen.
Jammer dan, maar ik pas.
Thanks! Na al die positieve reviews op Kinky te hebben gelezen had ik ook weers eens zin in een uurtje bare, zeker als ze het laat filmen. Had ze eerder vandaag gecontacteerd dat ik haar volgende week wilde bezoeken. Toch maar niet doen na het lezen van het topic op nzc.be, jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan