Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit petit dametje zit momenteel in Delft.
Ben er zelf niet geweest maar staat op mn verlanglijstje.


Denk niet dat die snel van je lijstje zou verdwijnen als je er een keer geweest ben, wat een toppertje🥰
 
Erica is echt een toppertje, Helaas weer naar huis. Ze is een oude bekende, vast wel ergens recensies staat maar ben dr eerder naam even kwijt. Ze is inderdaad oekariens en weet niet waarom maar die lijken gewoon echt meer plezier in hun werk te hebben dan de roemenen. Als ik mag kiezen wordt het echt 100% oekraiens. Zulke mooie meiden en meestal vol GFE.
 
Zelf ben ik al heel snel getriggerd, wanneer ik dvp's zie die jong, slank (skinny) én petit zijn (<1.65), met of zonder tattoo's.

Tja...vindt ze maar eens! Althans...degene met tevreden klanten dan hè ?

Welke dame heb jíj in het verleden al eens bezocht, waar je met een voldaan gevoel de deur weer achter je dicht deed?
Of zelfs al vaker bent geweest?

"Sharing is caring!"
probeer maar Beatrice baekeland plein 15 rechts ,zo mooi en zo lekker kan er niet genoeg van krijgen
 
Jill uit Utrecht zou ik dan proberen. Staan behoorlijk veel recensies van, dus je kunt jezelf een prima beeld vormen vooraf.
 
Was sowieso een vreemde Whatsapp conversatie, maar ik houd het even bij een weergave van de services die werden aangeboden (ben er niet op ingegaan verder):

Blow job withound condom
Sex with condom
French
Massaj
---
Finish in mounth
Finish body
Finish face
Anal
Cost extra
 
Terug
Bovenaan Onderaan