Dan vraag ik mij af...hoeveel dvp's bezoek jij achter elkaar?Ik vraag me eerder af waarom de meeste dvps zonder condoom pijpen. Je pijpt iemand die was gepijpt door een andere dvp die andere zonder condoom pijpt enz.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan vraag ik mij af...hoeveel dvp's bezoek jij achter elkaar?Ik vraag me eerder af waarom de meeste dvps zonder condoom pijpen. Je pijpt iemand die was gepijpt door een andere dvp die andere zonder condoom pijpt enz.
het probleem is meer hoev vaak de dvp's zelf pzc doen. als ik zo lees hoe populair dit is, volgens mij best veel.Dan vraag ik mij af...hoeveel dvp's bezoek jij achter elkaar?
kan zijn dat de risico voor hiv kleiner is maar volgens mij is de risico heel groot voor andere virus zoals hpv..Nee, pijpen zonder condoom is een laag risico voor soa, terwijl neuken zonder condoom een hoog risico is voor soa.
Voorbeeld, hiv kun je met neuken zonder condoom prima oplopen, maar pijpen zonder condoom is zeer klein risico voor hiv.
Nee, oraal = laag risico; neuken is hoog risico. (Het is off-topic hier, stel anders even een vraag op het Soa & Voorlichting forum).kan zijn dat de risico voor hiv kleiner is maar volgens mij is de risico heel groot voor andere virus zoals hpv..
Lekker, en lekker aan de prijs, helaas. 300 euro, en da's instaptarief. Dat is een uurtje gewoon niet waard.
Dus wie als eerst?
Italiaans nummer, hoog risico op oplichting dmv een verzoek voor vooruit betaling met zo'n transcash code of iets dergelijks.
(geen idee of dit een "echt" profiel is)
+31 6 is gewoon nederlandsItaliaans nummer, hoog risico op oplichting dmv een verzoek voor vooruit betaling met zo'n transcash code of iets dergelijks.
Het insta account waar de foto's vandaan komen is verified met een blauw vinkje. Het account geeft geen logische verklaring waarom ze een Italiaans nummer zou gebruiken, daar lijkt ze niet recent te zijn geweest.
Dan is het nummer inmiddels aangepast.+31 6 is gewoon nederlands
Helaas nog geen ervaringen gelezen hier op het forum...
Any ervaring with this pace of art?
Een insta stories bericht bevatte de temperatuur en die komt overeen met ons weer.
(geen idee of dit een "echt" profiel is)
Das een leuk poppetje!