Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
was with her last year. Other name, more standard price. Not bad but not worth that money now neither in my opinion. So if you have plenty of money why not go there and see for yourself, if you're on a tight budget there are chances you'll regret it then.
Plenty of money or not...I just want to spend it good 😏 Your opinion counts too, @KapiteinRLD 👍

Thanks
 
Das een persoonlijke conclusie 😏
Ben het met je eens hoor, al met al...

Maar zo slecht is een 4.0 obv 15 reviews nu ook weer niet...

Heb even alle recensies gelezen maar van de 15 zijn er 7 echt duidelijk dat er verdomde weinig mogelijk is en dat vooral penetreren met een normale lul niet echt mogelijk is en dat je weinig mag doen met haar. Ik zou toch eerder op de negatieve recensies vertrouwen dan de positive eerlijk gezegd.

Verder kan je op Kinky niet meer dan 5 sterren krijgen en dan vind ik 4 sterren voor haar echt te hoog.
 
Heb even alle recensies gelezen maar van de 15 zijn er 7 echt duidelijk dat er verdomde weinig mogelijk is en dat vooral penetreren met een normale lul niet echt mogelijk is en dat je weinig mag doen met haar. Ik zou toch eerder op de negatieve recensies vertrouwen dan de positive eerlijk gezegd.

Verder kan je op Kinky niet meer dan 5 sterren krijgen en dan vind ik 4 sterren voor haar echt te hoog.
Dat zég ik, ben het ermee eens 😅
 
Polly, sexy skinny model.
Zag haar profielfoto op Kinky en dacht een mooie slanke vrouw gevonden te hebben, maar schrok van de rest van de foto's. Ondergewicht en wellicht lijdend aan een eetstoornis.
Bij een gezonder gewicht had ik de gok gewaagd.

 
Op het eerste gezicht lijkt het oke maar als je goed kijkt kon er onder die kleren wel eens alleen maar botten zonder vlees zitten. Ik vermoed dat ze daarom niet voor niks met alleen maar kleren aan op de foto staat.
Mochten er foto's op staan waarop wel te zien is dat het toch meevalt dan wellicht een keer bezoeken. Nu ben ik bang dat je echt schrikt als ze de kleren uit doet.
 
Polly, sexy skinny model.
Zag haar profielfoto op Kinky en dacht een mooie slanke vrouw gevonden te hebben, maar schrok van de rest van de foto's. Ondergewicht en wellicht lijdend aan een eetstoornis.
Bij een gezonder gewicht had ik de gok gewaagd.

Als ze belooft er eten van te kopen, betaal ik haar ook wel zonder haar te bezoeken
 
Iemand ervaring met Nicole in Tilburg?
Mooi lijf en misschien net zo lekker in bed?

Zat gisteren in Utrecht. Heb het niet zo op dames die elke dag in een andere stad zitten, maar wie weet.
 
Doorverwijzing naar haar recensie, valt idd wel in deze categorie hier

 
Terug
Bovenaan Onderaan