Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
OPLICHTING!

Lilly - Amersfoort


 
:)
iemand ervaring mee?

Zal er niet snel ervaring mee opdoen gelet op haar extra prijzen.
Pzc € 50 extra, Tongzoenen € 30 extra.

De advertentienaam is Brainny maar in de tekst staat. Mijn naam is Devany.
Ben benieuwd of zij weet hoe zij heet :ROFLMAO: :ROFLMAO: .

Aantal foto's gecontroleerd op https://yandex.com/ en kon geen originele foto's vinden dus waarschijnlijk zijn haar foto's niet gejat van iemand.
 
OPLICHTING!

Lilly - Amersfoort


Dank voor je waarschuwing. Wel jammer want ik vind haar er verdomd lekker uitzien.
 
Zeg maar gerust een koude kut stad ondanks dat ik hier ben geboren en opgegroeid.
Amsterdam blijft mijn favoriete stad in Nederland.
Daar leefde het 24/7 voor dat Corona kwam. Ben er sinds die tijd niet meer geweest helaas.
 
I honestly don't know @KapteinRLD
Those were just "examples" to underline what I'm looking for. Mary and Lya I was talking about at that that time, I never met.

By the way, I'm trying to get in touch with Mary now that she's back and in Amsterdam, but I don't get any reply (yet).
 
Waarom zitten die naar mijn mening lekker uitziende meiden haast nooit in Rotterdam :cry::cry:
Valt in regio Rotterdam sinds een aantal jaar wel tegen ja, af en toe zit er wat moois maar meestal slechtere Oost-Europees aanbod of Latijns-Amerikaanse oplichters. Overijverige controle door de gemeente kan een reden zijn, heb wel eens gehoord dat het kwa ruimte & controle te riskant was en in andere plaatsen (zeker rond Adam) niet het geval was. Geen idee of het waar is, want van bepaalde toppers die wel Rotterdam aandoen zie ik ze vaak in degelijke ruimte/appartementen ontvangen en lijken nooit problemen te hebben.
 
OPLICHTING!

Lilly - Amersfoort


1.55cm is dan ook wel heel erg klein....
 
Terug
Bovenaan Onderaan