Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zucht, omdat een overijverige mod ander nieuw topic heeft gesloten moeten we deze maar weer opgraven.
Op zoek naar de magerste dames van Nederland!
 
Heb haar in december vorig jaar geappt, app gelezen geen antwoord. Sinds die tijd is adv ook nooit online. Wel heeft ze een keer haar profielfoto gewijzigd maar vermoed dat er weinig kans is om te daten.
 
Yeah I'd like to see here but she popped from Hilversum to Tilburg overnight haha.
She was in Bussum instead of Hilversum, i went for 30min.

Nice woman, her English was good, I thought she had an Israeli accent, but no, she was from Romania 😅 not Kazachstan.

Very skinny, with small empty boobs, but I am more of an ass-man, and hers was perfect (not to big, not to small) and she had a nice piercing.

Only drawback was she slapped on the condom super quick in 69, while semi hard. that never works for me.

She was very clean, and I enjoyed her company.
Shame she left for Tilburg.
 
Dag heren,

Een Date/ Vriendin van met heeft me gevraagd of ik hier ergens iets wilde posten. Ik heb eigenlijk al een paar jaar af en toe een betaalde date met haar wat een beetje is uitgegroeid tot een vriendschap. Nu heeft ze de komende tijd even iets meer geld nodig dan normaal en het komt mij net even iets minder uit. Een kinky advertentie maken gaat dr dan ook weer wat ver. Ze is op zoek naar 1 of meer mannen indien het klikt voor regelmatig contact. Absoluut geen pro dus, gewoon 100% nederlands, normale baan enzo.

Het is een leuke spontane meid, staat zeer stevig in dr schoenen en is ook wel een klein beetje dominant in het dagelijks leven. Ze is 25 jaar oud, vermoed 168 lang en weegt ~47 kg. Echt heel slank dus. Ze is ook nog een klein beetje gespierd dus je krijgt wel echt de skinny expirience 😉. Verder klein maar mooi zacht kontje en A cupje. Ze heeft een mooie bos bruin lang haar en Ze doet altijd uiterst dr best om goed voor de dag te komen, dus het is echt wel een mooie verschijning, met en zonder kleren. Ze houd ook wel echt van seks dus ze geniet er ook van. Ze doet alleen outcalls.

Als er iemand interesse heb stuur me even een PB, als je een aantal reacties op het forum heb stuur ik je haar nummer. Ook voor evt andere vragen. Contact per telefoon doet ze verder zelf.

start regio randstad nederland. ergens anders kun je evt met dr bespreken.
indicatie tarief 250/u
 
Laatst bewerkt:
Dag heren,

Een Date/ Vriendin van met heeft me gevraagd of ik hier ergens iets wilde posten. Ik heb eigenlijk al een paar jaar af en toe een betaalde date met haar wat een beetje is uitgegroeid tot een vriendschap. Nu heeft ze de komende tijd even iets meer geld nodig dan normaal en het komt mij net even iets minder uit. Een kinky advertentie maken gaat dr dan ook weer wat ver. Ze is op zoek naar 1 of meer mannen indien het klikt voor regelmatig contact. Absoluut geen pro dus, gewoon 100% nederlands, normale baan enzo.

Het is een leuke spontane meid, staat zeer stevig in dr schoenen en is ook wel een klein beetje dominant in het dagelijks leven. Ze is 25 jaar oud, vermoed 168 lang en weegt ~47 kg. Echt heel slank dus. Ze is ook nog een klein beetje gespierd dus je krijgt wel echt de skinny expirience 😉. Verder klein maar mooi zacht kontje en A cupje. Ze heeft een mooie bos bruin lang haar en Ze doet altijd uiterst dr best om goed voor de dag te komen, dus het is echt wel een mooie verschijning, met en zonder kleren. Ze houd ook wel echt van seks dus ze geniet er ook van. Ze doet alleen outcalls.

Als er iemand interesse heb stuur me even een PB, als je een aantal reacties op het forum heb stuur ik je haar nummer. Ook voor evt andere vragen. Contact per telefoon doet ze verder zelf.
Als je er een regio bij vermeld is dat wellicht praktischer. 😉
Mocht het enigszins regio Eindhoven zijn heb ik zeker wel belangstelling. 😇
 
Dag heren,

Een Date/ Vriendin van met heeft me gevraagd of ik hier ergens iets wilde posten. Ik heb eigenlijk al een paar jaar af en toe een betaalde date met haar wat een beetje is uitgegroeid tot een vriendschap. Nu heeft ze de komende tijd even iets meer geld nodig dan normaal en het komt mij net even iets minder uit. Een kinky advertentie maken gaat dr dan ook weer wat ver. Ze is op zoek naar 1 of meer mannen indien het klikt voor regelmatig contact. Absoluut geen pro dus, gewoon 100% nederlands, normale baan enzo.

Het is een leuke spontane meid, staat zeer stevig in dr schoenen en is ook wel een klein beetje dominant in het dagelijks leven. Ze is 25 jaar oud, vermoed 168 lang en weegt ~47 kg. Echt heel slank dus. Ze is ook nog een klein beetje gespierd dus je krijgt wel echt de skinny expirience 😉. Verder klein maar mooi zacht kontje en A cupje. Ze heeft een mooie bos bruin lang haar en Ze doet altijd uiterst dr best om goed voor de dag te komen, dus het is echt wel een mooie verschijning, met en zonder kleren. Ze houd ook wel echt van seks dus ze geniet er ook van. Ze doet alleen outcalls.

Als er iemand interesse heb stuur me even een PB, als je een aantal reacties op het forum heb stuur ik je haar nummer. Ook voor evt andere vragen. Contact per telefoon doet ze verder zelf.

start regio randstad nederland. ergens anders kun je evt met dr bespreken.
indicatie tarief 250/u
ben eerst benieuwd naar een foto
 
Terug
Bovenaan Onderaan