Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn die zin dat ze dus twee weken in NL is. Kun je ontvangen zou ik zeggen: ga ervoor. Lijkt me echt een lekker tijgertjePotverdikkie. Nix concreets dus.
Huh. Dus ze is er wél al?In die zin dat ze dus twee weken in NL is. Kun je ontvangen zou ik zeggen: ga ervoor. Lijkt me echt een lekker tijgertje
Probeer nu met haar af te spreken in een love hotel. Ze is echt lekker geil al op de app
Yes. Advertentie is ook weer terug.Huh. Dus ze is er wél al?
ze doet ALLES met condoom , en klaarkomen in mond
Dat kan wel hoor.ze doet ALLES met condoom , en klaarkomen in mond
Ik zat net wat te scrollen, zag die 1,49 voorbij komen, dacht: ga ik daar @OIHLV mee lastig vallen? Zocht even op de advertentie code....et voila!1.49
Dream girl
Hi dear, I’m Mary Brazilian girl and I just got in the city. I’m available for make your dreams come true, I’m waiting your message on WhatsApp for give to you all t...www.kinky.nl
Jammer maar 1 review van haar op kinky.1.49
Dream girl
Hi dear, I’m Mary Brazilian girl and I just got in the city. I’m available for make your dreams come true, I’m waiting your message on WhatsApp for give to you all t...www.kinky.nl
En die review is van de booker.Jammer maar 1 review van haar op kinky.
Kan inderdaad een goede ervaring zijn maar ze is niet echt goedkoop en geen zin om mijn hard verdiende centjes te sturen naar haar en haar Booker voor een wellicht ondermaatse service.Die Repelsteeltje heeft op kinky inmiddels een stuk of 5 reviews geschreven, een aantal reviews/advertenties zijn al verwijderd. De eerste was een 5-sterren reactie op een aantal slechte reviews bij een Braziliaanse dame. Daarna volgden reviews bij Braziliaanse dames met een vergelijkbare advertentie. Duidelijk dus een belanghebbende partij.
Neemt niet weg dat deze Mary een prima dame kan zijn.
Werkelijkheid weerspiegelt de foto's, en een mooi gezichtje dat er op staat...!Die Farah ziet er op de foto's in elk geval idd goed uit zeg.