Social media profiel opsturen naar DVP's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pussylicker

Stamgast
Forumpionier
390
30/06/21
393
12
Sommige dames vragen ter verificatie om social media profielen (LinkedIn, Facebook, Twitter e.d.). Ikzelf heb zoiets niet (meer). Ben daardoor afgewezen of zelfs geblokkeerd. Opvallend genoeg waren dat bij mij alleen Russische dames die daar om vroegen. Ik overweeg nu om een fake social media account aan te maken, omdat ik graag een een bepaalde dame wil bezoeken. Het schijnt dat men zelfs voor weinig geld een fake account kan kopen. Klinkt misschien overdreven, maar ik vind het geen prettige gedachte om persoonlijke data naar vreemden op te sturen. Ook al lijken die dames wel betrouwbaar, ik waag me daar niet aan. Nu vind ik een Facebook of Twitter profiel opsturen wel minder erg dan een LinkedIn profiel, maar meestal vragen ze juist om dat laatste. Hoe gaan andere wandelaars hier mee om ?
 
Denk je niet dat dit gewoon oplichters zijn die straks geld willen om niks openbaar te maken, wat moet een dvp met jouw social media account

 
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Zou ik ook nooit afgeven.
Als ze willen checken dan kan toch net zo goed via een videocall wat ik overigens ook maar twee keer meegemaakt heb en ik wandel wat af hoor.
Wat wil je met fake account? Allemaal fake foto's van andere mannen? Trappen ze niet in en als het tot een date komt dan al helemaal niet meer.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de betrouwbaarheid van deze advertenties.
Of - maar echt met alle respect hoor - zou het aan je benadering kunnen liggen?
Wil er graag samen met jou over nadenken en bekijken, anders pm als je er voor open staat.
 
Sommige dames vragen ter verificatie om social media profielen (LinkedIn, Facebook, Twitter e.d.). Ikzelf heb zoiets niet (meer). Ben daardoor afgewezen of zelfs geblokkeerd. Opvallend genoeg waren dat bij mij alleen Russische dames die daar om vroegen. Ik overweeg nu om een fake social media account aan te maken, omdat ik graag een een bepaalde dame wil bezoeken. Het schijnt dat men zelfs voor weinig geld een fake account kan kopen. Klinkt misschien overdreven, maar ik vind het geen prettige gedachte om persoonlijke data naar vreemden op te sturen. Ook al lijken die dames wel betrouwbaar, ik waag me daar niet aan. Nu vind ik een Facebook of Twitter profiel opsturen wel minder erg dan een LinkedIn profiel, maar meestal vragen ze juist om dat laatste. Hoe gaan andere wandelaars hier mee om ?
Nooit meegemaakt dit
 
Gaat dit toevallig over Kiera? https://www.girlsreview.nl/threads/kiera-amstelveen.76/ en https://www.girlsreview.nl/threads/kiera-amstelveen.2014/
Die is blijkbaar niet fake. Ik ben er nooit geweest, ik begin niet aan delen van social media-profielen en persoonlijk zou ik ook niet de moeite nemen om een fake profiel te maken.
Genoeg andere dames beschikbaar.

Inderdaad, Kiera. Ze is nu even weg, maar heb begrepen dat ze in Oktober weer terugkomt.
Ze houdt me nogal bezig... ?
 
 
Nooit een link met persoonlijke data prijsgeven. En zeker niet vóór een eerste bezoek, dus als jij de dame (of wie er misschien anders achter zit) niet kent.
Dan idd jouw keuze beter op een andere dame laten vallen.
Of je moet je helemaal niet chantabel voelen en het moet je niets kunnen schelen als jouw naam op sociale media in verbinding gebracht wordt met bezoeken aan DvP.
 
Sommige dames vragen ter verificatie om social media profielen (LinkedIn, Facebook, Twitter e.d.). Ikzelf heb zoiets niet (meer). Ben daardoor afgewezen of zelfs geblokkeerd. Opvallend genoeg waren dat bij mij alleen Russische dames die daar om vroegen. Ik overweeg nu om een fake social media account aan te maken, omdat ik graag een een bepaalde dame wil bezoeken. Het schijnt dat men zelfs voor weinig geld een fake account kan kopen. Klinkt misschien overdreven, maar ik vind het geen prettige gedachte om persoonlijke data naar vreemden op te sturen. Ook al lijken die dames wel betrouwbaar, ik waag me daar niet aan. Nu vind ik een Facebook of Twitter profiel opsturen wel minder erg dan een LinkedIn profiel, maar meestal vragen ze juist om dat laatste. Hoe gaan andere wandelaars hier mee om ?
Natuurlijk, je LinkedIn profiel. What could possibly go wrong? Gaan ze daarna ook nog even een screening doen en moet je een VOG opleveren?

Dit valt voor mij in dezelfde categorie als de welbekende Nigeriaanse prins die zijn erfenis met je wil delen. Niet op ingaan.
 
Nooit een link met persoonlijke data prijsgeven. En zeker niet vóór een eerste bezoek, dus als jij de dame (of wie er misschien anders achter zit) niet kent.
Dan idd jouw keuze beter op een andere dame laten vallen.
Of je moet je helemaal niet chantabel voelen en het moet je niets kunnen schelen als jouw naam op sociale media in verbinding gebracht wordt met bezoeken aan DvP.
En ook niet na het eerste bezoek. Je betaalt haar voor een dienst en ze hoeft verder niets van je te weten. Of delen ze hun gegevens ook met jou?
 
Als je graag eventuele problemen wilt en jezelf chantabel maken moet je vooral je sociale mediagegevens opsturen.
Beste gebruik je ook een prepaid telefoon die niet op naam staat. Zo valt er weinig te achterhalen.
 
Dan is het eieren voor je geld kiezen. Ik heb hetzelfde meegemaakt met Kiera maar de wil om met haar te daten was zo groot dat ik het uiteindelijk wel heb gedeeld. Nu 'vaste' klant bij haar. Ik (en met mij anderen) heb het eerder ook al geschreven; een dame met uitstekende service en recensies heeft die luxe; de luxe om erom te vragen en selectief te zijn bij haar klanten.

Bij een ander zou ik deze gegevens overigens niet zo gauw delen. Bij Kiera is het overigens ook algemeen bekend dat zij dit vraagt dus als je haar benadert is dit het nu eenmaal. Daar kun je van vinden wat je wil maar het is wat het is.

Dus ja, wees er behoorlijk voorzichtig mee maar laten en laat je gezond verstand ook meespelen. Een dame op Sexjobs zal ik niet eens m'n schoenmaat melden.
 
Als je graag eventuele problemen wilt en jezelf chantabel maken moet je vooral je sociale mediagegevens opsturen.
Beste gebruik je ook een prepaid telefoon die niet op naam staat. Zo valt er weinig te achterhalen.
Met je LinkedIn is het ergste wat ze kunnen je werkgever informeren. Hoerenlopen is niet strafbaar. Gezichtsverlies? Misschien.
 
Met je LinkedIn is het ergste wat ze kunnen je werkgever informeren. Hoerenlopen is niet strafbaar. Gezichtsverlies? Misschien.
Ja ik zou er ook niet bang voor zijn. Maar ik ben sowieso niet zo zichtbaar op sociale media. Hou er niet zo van. Ik zou alleen voorzichtig zijn in het verstrekken van persoonlijke gegevens, terwijl je in feite niets weet van de achtergrond van de dame.
 
Eens. Maar je LinkedIn kun je tijdelijk je achternaam afkorten. En daarna - na akkoord van de dame - weer afschermen voor de buitenwereld, inclusief de gegevens. Prepaid telefoontje erbij en veel kunnen ze dan niet. En worst-case kun je nog altijd zeggen dat een of andere mafketel je LinkedIn heeft gebruikt om te catfishen. Ik heb overigens toen ik het deelde ook mn profielfoto van LinkedIn op m'n WA geplaatst. Dus ja, genoeg maatregelen. En de kwaadwillenden wachten echt niet tot je hun hebt volgespoten dus je merkt het gauw genoeg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan