Recensie Sofia, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BulletBill

Stamgast
618
13/07/22
914
31
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5332327-sofia
Totale kosten (in euro)
250
Deze Sofia bezocht.

Afspraak maken is niet moeilijk. Het profiel deed me denken met een bekende boeker te maken te hebben, maar daar heb ik nu twijfels over.
De locatie is een studentenkamer ergens in de buurt van Sloterdijk. Zeer basis, eigenlijk ver onder het niveau wat je mag verwachten voor deze prijs. Geen sfeer, best veel troep en kaal aangekleed.

Maar goed, ik kwam voor de meid. Dat is de meid van de foto's, maar uiteraard veel minder gelikt. Apart gezichtje, vrij volle naturel borsten die mooi rechtop staan; veruit haar beste kwaliteit.

Helaas vond ik de rest eigenlijk ondermaats. Het gevoel dat alles een beetje naar is, bleef hangen. Ze rookt aan het begin van de date (dus zoenen met een asbak), de lakens waren niet fris, de badkamer en ruimte waren slordig. Alles voelde een beetje aan als een afwerk ervaring bij een Roemeense meid van 100,-, niet een Russisch/Oekraiense meid van 250,-.
Ze spreekt nauwelijks Engels, of doet in ieder geval alsof zodat ze kan vertalen via haar telefoon en tijd kan rekken (?). Ze neukt prima mee, maar met erg veel glijmiddel. Verder probeert ze de 2e ronde over te slaan en als dat niet lukt probeert ze de tijd in te korten. Ze is best aardig, maar neuken als beroep lijkt haar ding niet te zijn.

Geen enkele herhalingsgevaar voor deze prijs.

Terug
Bovenaan Onderaan