Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwe'll find out in a monthIt's not her problem
Laat even weten hoe het was
Dat is wel jammer.Ze is er trouwens nog een ruime week en verwacht daarna nooit meer dit vak uit te oefenen.
Ze vroeg wel wat extra's voor wat extra diensten in mijn appjesDat is wel jammer.
Was alles inclusief voor die prijs? Of zijn er diensten waar extra voor betaald moet worden?
En wat maakt dat je bereid bent om weer minimaal 500 euro voor een uur te betalen?Ze gaf aan waarschijnlijk weer terug te komen dus dan zouden we nog een poging doen.
Genoeg mensen met veel geld in Amsterdam en nog meer toeristen.Te veel klanten bij een prijs van 500 per uur? Ik vind dat toch wel moeilijk te geloven..
Goeie vraag en uiteraard mag je ze stellen.En wat maakt dat je bereid bent om weer minimaal 500 euro voor een uur te betalen?
Als ik de ervaring van @johnwalks lees en ook die van jou zie ik niets wat 2 keer meer betalen dan het meestvoorkomende uur bedrag in Amsterdam rechtvaardigd.
Qua uiterlijk vind je het een leuke meid en dat vind ik ook, maar ze is geen oogverblindende schoonheid.
En de geleverde prestatie was matig begrijp ik.
Vandaar mijn vraag over je intentie om bij haar terugkeer weer te gaan.
En ik ben oprecht geïnteresseerd.
Het is niet mijn bedoeling om een punt te maken of, wat je vaak hier leest, te verwijten dat instemmen met een exorbitante prijs het voor anderen verpest.
Persoonlijk zou ik dit nooit uitgeven aan een 1 bezoek van een uur tenzij ik weinig aangeboden extra handelingen bij de dame kan afnemen zoals een opname van een cof.
En als ik het zou uitgeven moet ik de rest van de maand toch wel kalm aan doen