• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Sofia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Okee even in het kort:

Vandaag dus even bij haar langs geweest. Het profiel klopt; ze is de knappe jonge vrouw van de foto's. Natuurlijk in het echt een tikkie minder glamoureus. Ze is duidelijk niet erg ervaren, en ze moest echt een beetje ontdooien, maar uiteindelijk werd het een hele fijne GFE. Nu krijg ik straks natuurlijk de vraag "is ze het extra hoge tarief waard?". Nou nee, objectief gezien niet. Maar ik heb zeker geen spijt.

Jammer dat je het niet waard vond. Wel mega bedankt voor je ervaring. Die is zeer waardevol voor mij omdat ik al het vermoeden had dat ze zich meer laat nemen. Voor mij is gfe niet noodzakelijk en pak ik haar liever aan. Daar stond ze wel voor open zei ze in de appjes.

Op naar een geile afspraak met haar!

Je gaat niet teleurgesteld zijn, denk ik! Maar als je je objectief navraagt waarom ze 2x zo duur moet zijn, dan kan ik dat niet zeggen.

Ze is er trouwens nog een ruime week en verwacht daarna nooit meer dit vak uit te oefenen.

Ik ben ook langs geweest. Waarschijnlijk wat aan de late kant qua haar aanwezigheid hier, want de dame was helemaal uitgeput. Zat weinig pit meer in als het gaat om sex. Had de hoop op meer actie, maar zat er gewoon niet meer in. Ze gaf ook aan dat ze waarschijnlijk te veel klanten heeft aangenomen de laatste tijd. Toch wel dat beginners foutje.

Ga er geen officiële recenssie over schrijven want dat zou nogal negatief uitkomen en dat verdient ze niet, vind ik. Wel echt een leuke meid om te zien en omgang ook. Ze moet alleen even minder optimistisch zijn met de capaciteit die ze heeft.

Ze gaf aan waarschijnlijk weer terug te komen dus dan zouden we nog een poging doen.

Ze gaf aan waarschijnlijk weer terug te komen dus dan zouden we nog een poging doen.
En wat maakt dat je bereid bent om weer minimaal 500 euro voor een uur te betalen?
Als ik de ervaring van @johnwalks lees en ook die van jou zie ik niets wat 2 keer meer betalen dan het meestvoorkomende uur bedrag in Amsterdam rechtvaardigd.
Qua uiterlijk vind je het een leuke meid en dat vind ik ook, maar ze is geen oogverblindende schoonheid.
En de geleverde prestatie was matig begrijp ik.

Vandaar mijn vraag over je intentie om bij haar terugkeer weer te gaan.
En ik ben oprecht geïnteresseerd.
Het is niet mijn bedoeling om een punt te maken of, wat je vaak hier leest, te verwijten dat instemmen met een exorbitante prijs het voor anderen verpest.

Persoonlijk zou ik dit nooit uitgeven aan een 1 bezoek van een uur tenzij ik weinig aangeboden extra handelingen bij de dame kan afnemen zoals een opname van een cof.
En als ik het zou uitgeven moet ik de rest van de maand toch wel kalm aan doen

Te veel klanten bij een prijs van 500 per uur? Ik vind dat toch wel moeilijk te geloven..
Genoeg mensen met veel geld in Amsterdam en nog meer toeristen.
Deze dame ziet er tocht echt wel ver boven gemiddeld uit dus ik snap het wel.
Ik wil haar wel zien voor die prijs als dat het wat meer exclusief maakt. Maar als dit gewoon lopende band werk is weet ik het niet.

En wat maakt dat je bereid bent om weer minimaal 500 euro voor een uur te betalen?
Als ik de ervaring van @johnwalks lees en ook die van jou zie ik niets wat 2 keer meer betalen dan het meestvoorkomende uur bedrag in Amsterdam rechtvaardigd.
Qua uiterlijk vind je het een leuke meid en dat vind ik ook, maar ze is geen oogverblindende schoonheid.
En de geleverde prestatie was matig begrijp ik.

Vandaar mijn vraag over je intentie om bij haar terugkeer weer te gaan.
En ik ben oprecht geïnteresseerd.
Het is niet mijn bedoeling om een punt te maken of, wat je vaak hier leest, te verwijten dat instemmen met een exorbitante prijs het voor anderen verpest.

Persoonlijk zou ik dit nooit uitgeven aan een 1 bezoek van een uur tenzij ik weinig aangeboden extra handelingen bij de dame kan afnemen zoals een opname van een cof.
En als ik het zou uitgeven moet ik de rest van de maand toch wel kalm aan doen
Goeie vraag en uiteraard mag je ze stellen.

Het feit dat jij het er niet voor over hebt met dit bedrag is jouw keuze. Ik hou wel van een beetje oriënteren en wil er best wel wat voor neerleggen. Maar goed dat terzijde, is het ook wel echt een mooie meid en lief. Dat wekte ook wel interesse. Verder volgende keer weer beter zeg ik dan.

ik snap @JD33 wel. Rationeel is de dubbele prijs eigenlijk niet te verantwoorden. Maar ik ben inmiddels toch ook 2x geweest. Ze is gewoon een mooi spontaan en intelligent meisje waar je ook een goed gesprek mee kan voeren. Het onschuldige - niet professionele - is dan misschien haar USP. Maar dan moet ze voor haar tarief niet te veel klanten aannemen en wel gewoon een uur energiek zijn natuurlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan