Recensie Sofia/Anna, Schiphol-Rijk (vh Eindhoven, Veldhoven, Rosmalen, Breda) 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Buttsnorkeler

Vaste klant
212
02/12/21
178
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/1652226-anna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na enige twijfel een afspraak gemaakt met deze dame. Normaal ben ik niet zo van het bezoeken van dames zonder reviews en al helemaal niet in mijn "bijna woonplaats", maar deze schoonheid wilde ik niet laten schieten.
Zie hier de link van de discussie in het "Ervaring met" forum:

https://www.girlsreview.nl/threads/anna-eindhoven.18743/

Via de app contact gezocht en dat ging heel gemakkelijk, bijna te gemakkelijk, waardoor ik twijfels kreeg. Toch doorgezet en 's avonds de stad in gereden. Ze ontving in een hip deel van Eindhoven achter het DAF Museum (Ze was hierna nog twee dagen in Breda en inmiddels tot half april terug naar de Oekraine). Ik moest even zoeken maar kreeg de weg gewezen van haar over de app. Met een code kon ik een gebouw binnen waar ik een betonnen trap op moest, ik kreeg er het gevoel bij alsof ik in een aflevering van The X-files zat. Boven aangekomen hoorde ze de deur van het traphuis dichtvallen en ging de deur van het appartementje open. Alles zag er schoon en netjes uit. Het betrof de dame van de foto's, maar dan helemaal naturel, zonder make-up, wat haar qua gezicht absoluut minder mooi maakte. Maar ik had er zin in en zij blijkbaar ook. Ze opende de deur in een badjas, maar toen ik me omdraaide nadat ik mijn jas over een stoel had gehangen lag ze al naakt op bed. Ik ging me nog even douchen en daarna kon de pret beginnen. Het is een heel petit klein meisje en zo goed als haar Engels op de app was, zo slecht was het in het echt. Ze sprak bijna geen woord Engels. We moesten dus de taal van de liefde het woord laten doen, en laat dat nou goed gelukt zijn.
Ze begon me lekker te tongzoenen, niet vol overgave zoals sommige dames dat doen, maar het was zeker niet onprettig. Ik merkte al gauw dat ze genoot en dat ze graag verwend wordt. Ik verkende haar lichaam met mijn tong. Haar tepeltjes likken, en al snel lag ik haar te beffen en haar kontje te likken. Ze vond het blijkbaar heerlijk en ze werd er lekker nat van. Dat heb ik best een aardige tijd volgehouden maar ik vond het eigenlijk wel lekker als pielemans ook wat aandacht ging krijgen. Al snel had ze hem in haar mondje maar dat was niet echt een succes. Pijpen en ballen likken, waar ik echt van houd, was niet zo haar ding. Al snel wilde ze geneukt worden, maar ik wilde nog even gepijpt worden. Maar ze bleef maar aandringen. Nou vooruit dan. Misschien vond ze mijn pik te groot om aan te zuigen, ik weet het niet. Maar geneukt worden, dat vond ze heerlijk. Ze werd er bloedgeil van. Toevallig had ik me smiddags onder de douche afgetrokken wat er voor zorgde dat ik lang door kon gaan. M'n pik was flink hard en het feit dat het zo'n klein tenger meisje was maakte het eigenlijk wel extra geil. Ze probeerde uit te leggen dat ze flink nat kon klaarkomen als ik met mijn onderbuik over haar schaambeen ging, of zoiets. Ik begreep er geen zak van. Maar dat doet er niet toe. Ik denk dat we al een half uur lagen te neuken, toen trok ze het condoom eraf en begon ze met haar natte kutje te pussy sliden alsof haar leven er vanaf hing. Ze ging tekeer als een malle. Botergeil was ze. Toen ze tien minuten over m'n lul had lopen sliden had ik er genoeg van en ben ik haar weer gaan tongen en vingeren met twee vingers tegelijk. Het kutsap stroomde eruit terwijl zij aan m'n pik trok. Na zo'n 45 minuten werd het me te geil en kwam ik klaar over haar tietjes.
We zijn op bed gaan liggen en hebben elkaar wat gestreeld. Ik was echter dusdanig geil dat m'n pik binnen enkele minuten weer hard werd. En ik ben weer begonnen met haar te beffen en te zoenen. Al snel had ze mijn pik weer in haar mondje en mijn plan was om haar nog even lekker doggy te gaan nemen in haar kleine kontje.
Maar, nu komt het, ik dacht dit al ergens gelezen te hebben maar ik weet niet meer waar. Ik zag haar na onze drie kwartier durende neukpartij al een keer op haar telefoontje kijken en zag dat er een timer liep in die oranje Apple cijfertjes. En jawel, na een uur ging het alarm. Hoe geil ze ook was, het was meteen voorbij en ik moest gaan douchen. Alsof er ergens iemand zat te controleren hoe lang ze bezig blijft. Heel jammer. Mijn schatje Christina zou zo nog 20 minuten doorgeneukt hebben zonder er iets om te geven en alleen maar te genieten. Maar goed, lekker douchen en toen ben ik er vandoor gegaan. Ze was nog een beetje met me aan het dollen voordat ik vertrok en ze had het duidelijk naar haar zin, ook tijdens ons handen en voeten Google Translate Engels, maar ik moest wegwezen. Al met al toch een leuke, ietwat aparte, maar wel bloedgeile date.

P.s. Ik dacht ergens wat van rook te proeven, maar dit was nauwelijks merkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Tijdje geleden deze dame in Breda bezocht. Lekker natural look, skinny en puur natuur. Niet vol overgave pijpen maar wel lekker nat en mer gevoel. Kunt haar gek maken door goed te likken en dan kan ze inderdaad goed nat worden. Na wat standjes neuken ook even stoppen, haar poesje was gevoelig. Haar kontje vooraf afgesproken vond ze eng paal mogelijk te hard. Toch geprobeerd in missionaris. Zacht en langzaam. Na een tijdje lekker zoenen met paal in kontje en daar werd ze erg geil van. Vervolgens denk wel minuut of twintig een heerlijk nog super strak kontje geneukt Ze kreunde als een malle en nat kutje niet normaal. Zo gekomen met diepe lange stoten. Ze vond super geil. net als ik. Onder de douche samen alles schoongemaakt. Ze was er niet geheel op voorbereid gaf ze aan. Niet erg juist extra geil toch zo samen geneukt te hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/1652226-anna#overview
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
afgelopen week bij deze dame op bezoek geweest. In Regio Hilversum. Is dame van de foto, lekker skinny, en klein, en girls next door. Praat slecht Engels. voor een uur afgesproken via app. Dat ging best lastig, in de zin afspraak maken en tijd afstemmen. na de douche lag ze klaar in een mooie setje op bed. Zachtjes elkaar lopen strelen en al snel begon ze te pijpen, was niet super goed maar wel met veel aandacht. Ik wilde haar ook likken en dat wilde ze wel. Mooi kutje schoon en fris, maar gevoelig. Naar een minuut of 8 likken en strelen kwam ze los, super nat kutje en vervolgens vingers lekker over haar lipjes en klitje laten gaan. Ondertussen lekker aan het zoenen, wat beetje met punt tong begon werd naarmate ze begon te kreunen steeds heftiger. Haar daarna gelikt en met vinger kutje in gegaan. Heerlijk haar zien schokken. Vervolgens lekker tegen me aan gelegen en begon ze me echt geil overal te zoenen en daarna rubber erom en neuken. Diverse standjes gedaan en vooral niet te hard neuken, maar meer tegen klit aan schuren tijdens neuken. Overgaan op doggie en haar kontje voorzien van mijn duim tijdens neuken. We hadden anaal afgesproken vooraf, maar ze gaf aan dat paal te groot was. Nou tijdens het neuken nogmaals gevraagd en ze wilde wel proberen. Veel gelikt en glijmiddel over en in haar kontje gedaan. Zij in op haar rug en paal tegen kontje gezet en haar zelf haar kutje laten strelen. was even flink wat moeite om paal er in te krijgen maar nadat de top erin was ging het soepel. Al zoenend zo lekker lopen neuken. Waar ze in begin aangaf rustig te doen, begon ze op een gegeven moment te bewegen. Ik dacht dat ze wilde stoppen, maar andere positie. Doggie. Nou wat er toen gebeurde, mega lekker stoten, en ze kwam totaal los als een dolle. Lang geleden zo hard een kontje heb mogen verwennen. Diep in haar gekomen en twee lichamen nat van het zweet in elkaar gebleven, mijn paal gleed uit haar kontje. Even zo blijven kijken. Nog even kort klit gelikt en ze werd weer erg nat. Al zoenend overgaan naar het einde. Ze heeft me totaal schoongemaakt, en samen lekker douche genomen. Is geen dame die vaak anaal doet gaf ze via translate aan, maar zo af en toe. Dus als het je lukt een heerlijke dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1652226-sofia#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag deze heerlijke meid weer bezocht. bij binnenkomst herkenning en lekker strelen en direct door naar de douche. Op de kamer stond ze me op te wachten in mooi setje. Tegen elkaar aan gaan staan lekker strelen en ik haar zoenen. Ze geniet van knuffel zoen aandacht. Haar direct op bed gelegd en haar denk wel kwartier lopen likken en soms even zoenen en dan weer door. Mijn staal harde paal voorzien van rubber en in missio zo lekker geneukt. tegen clit aan rijden zo als ze het lekker vindt. En jawel schokkende en kreunende dame, die voel aan het zoenen was. Zo geil dat ik ben gekomen. Ze heeft me daarna schoongemaakt even gelegen en me heerlijk gepijpt. en jawel zonder te vragen alle meegenomen. Weer rubber erom heen en ze is boven op me komen rijden. Heerlijk. We zouden anaal proberen maar kwam al weer klaar. Volgende keer haar lekker poepgaatje weer proberen. Ze gaf zelf aan niet te vaak dat te kunnen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/1652226-anna#overview
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
afgelopen weekend bezocht op bekende locatie eindhoven. Mooie dame, slank en echte mooie kleine borsten. Gevoelig. all in pakket gekozen dus uurtje met anaal. Ze wist nog niet of ze het kon gaf ze op de app aan. Bepaald ze op de kamer. Nou zoenen, strelen en kort pijpen wilde ze op mij zitten. Rubber erom en zo eerste posities afgewerkt. Heerlijk. In her begin is ze afstandelijk of lijkt ze meer afstandelijk maar is meer verlegen. Bij het neuken op een gegeven moment kleine zoentje over in lekker tongen. na aantal posities haar gelikt en dat was heerlijk likken en overgegaan in 69. lekker warme tong over je paal tijdens clitje zuigen mmm. Mijn vingers over haar kontje gedaan maar dat wilde ze niet. Weer gaan neuken en glijmiddel gepakt wat op bed lag. Ze gaf aan carefull. Nou dat was het dus ook. met veel moeite en respect haar kontje om mijn paal voelen glijden. Zachtjes erin en eruit zeker niet te diep. Nou zo wel gekomen maar was niet echt top. Bij eruit halen bleek waarom ze niet te diep wilde..... leuke meid maar mist de woh factor die ik hierboven lees, zeker te duur voor wat je krijgt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/1652226-anna#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
begin otober deze dame bezocht en vandaag weer. Het blijft een heerlijke naturel dame, echter meer en meer een prof. Lekker uurtje gehad en slow begonnen met uiteindelijk aan het einde diep in poesje gekomen Anaal was helaas niet mogelijk, ze was iets te vaak zo verwend gaf ze aan. jammer maar waar.
 
Ze is er weer, nu in Amstelveen:

Ze doet dus wél PZC, terwijl dat niet in haar advertentie staat? Of is dat nu juist weggehaald.
 
Is zij nu eigenlijk dezelfde als Aly die in het hookers forum tijdperk ontving regio Amersfoort? Meen mij een foto te herinneren op de achterklep(je) van een smart....

Aly had ze ook op wat staan. Het profiel is nu op en af online...
 
Terug
Bovenaan Onderaan