• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Sofia, Den Bosch 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gameb0y

Vaste klant
146
10/08/21
272
34
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9281680-sofia
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen dagen kwam ik het profiel van Sofia tegen, met enkel recensies op Kinky. Toch wisten de foto's mij zo ver te krijgen dat ik een afspraak heb gemaakt.

Contact verloopt soepel via WA en kon al snel terecht. Bij binnenkomst trof ik een leuke dame aan. Mooie lingerie en een lekker kontje! Na een kort kennismaking was het tijd voor een kleine douche om vervolgens samen het bed op te duiken.

Ik begreep uit een recensie dat ze redelijk nieuw is in het vak, dit was soms te merken maar vormde verder geen obstakel. Maakte het eerder leuk; alsof je voor het eerst met een nieuwe vriendin het bed in duikt. Ik ontving een prima blowjob om vervolgens haar kutje te likken waar ze enorm van lijkt te genieten, toen over naar 69. Snel het condoom om, om in lepeltje-lepeltje elkaar naar een
hoogtepunt te werken. Sofia doet lekker mee. Vindt het fijn als je haar borsten stevig vastpakt en masseert tijdens de sessie.

Na het bereiken van een hoogtepunt viel ze gelijk in mijn armen om uit te puffen.

Sofia is een leuke dame Heerlijke kont, prima borstjes, schoon strak kutje.... kom ik terug, jazeker. Ik zou nog wel een wilde sessie met haar willen meemaken.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9281680-sofia
Totale kosten (in euro)
100
Beste Wandelaars,

Gisteren langs geweest in een appartement achter het station in Den Bosch.
Wat een drama locatie met parkeren en je kan het gewoon bijna niet vinden terwijl ik gewoon uit deze stad kom…

Voordat ik kwam gaf ik aan eerst te douchen want het was in de ochtend. Bij aankomst moest ik weer even m'n vriend door haar laten schoon maken, uhhhh okay dan maar.

Muziekje op in de kamer en ze begint m'n eikel in de mond te zetten.
Helaas blijft het bij je eikel met een beetje spuug en hand erbij zoals een andere reviewer op kinky beschreef.
Ik dacht, laten we dan maar even een potje sexen.
Uhhhhh "nooo I don't do sex with fast" , krijg nou wat……. Ik zou ik betaal anders wel bij……. Uhhhhh no not possible.
Ik had op dat moment even geen zin in discussie want ik las bij een andere review dat onze collega zelf maar hand en trek werk had gedaan.
Ik hoopte nog haar mond vol te spuiten alleen helaas niet gelukt.

En Ja ze heeft een buikje

Ik geef het geld liever aan een Junk dan aan zo een persoon.

Jullie zijn gewaarschuwd!

Beste Wandelaars,

Gisteren langs geweest in een appartement achter het station in Den Bosch.
Wat een drama locatie met parkeren en je kan het gewoon bijna niet vinden terwijl ik gewoon uit deze stad kom…

Voordat ik kwam gaf ik aan eerst te douchen want het was in de ochtend. Bij aankomst moest ik weer even m'n vriend door haar laten schoon maken, uhhhh okay dan maar.

Muziekje op in de kamer en ze begint m'n eikel in de mond te zetten.
Helaas blijft het bij je eikel met een beetje spuug en hand erbij zoals een andere reviewer op kinky beschreef.
Ik dacht, laten we dan maar even een potje sexen.
Uhhhhh "nooo I don't do sex with fast" , krijg nou wat……. Ik zou ik betaal anders wel bij……. Uhhhhh no not possible.
Ik had op dat moment even geen zin in discussie want ik las bij een andere review dat onze collega zelf maar hand en trek werk had gedaan.
Ik hoopte nog haar mond vol te spuiten alleen helaas niet gelukt.

En Ja ze heeft een buikje

Ik geef het geld liever aan een Junk dan aan zo een persoon.

Jullie zijn gewaarschuwd!
Ik ben erg verrast door je recensie. Ten eerste, ik heb nooit gerookt, ik rook niet en al mijn klanten weten dat. Ten tweede, je kwam en ik zei dat je gerust kon douchen, maar je nam 15 minuten, wat 100 euro kost, dus je wilde je niet wassen. Ten derde, ik heb je een orale seks gegeven en mijn diensten omvatten niet dat ik in je mond klaarkom, en daar hadden we het niet over eens. Je gedroeg je agressief en greep constant naar mijn hoofd en dwong me ertoe. Ik zei nee, je tijd was om. Je zei dat je seks wilde. Na je agressieve gedrag wilde ik niet dat je extra betaalde en in mijn appartement bleef. Je bent een agressieve man. Na jou heb ik de afspraak van 15 minuten geannuleerd. Ik wil geen mensen zoals jij meer. Wat mijn buik betreft, die heb ik niet, en iedereen die met me is geweest weet dat. Ik ben een klein, slank meisje. Hoe laag is het om te liegen, alleen omdat je geen geld hebt voor een uur, maar slechts voor 15 minuten? Dus je dacht dat je in die tijd dezelfde service zou krijgen als een man die een uur lang 200 euro betaalt? Dat vind ik oneerlijk. Succes ermee.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan