Recensie Sofia, Genk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nirvana4622

Vaste klant
128
24/02/22
80
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sofia-2746
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eergisteren langsgeweest bij deze Sofia voor een vluggertje (€60). Ik kon aan het profiel al een beetje zien dat het dodgy zou kunnen worden maar ik was geil en heb de kans toch maar gewaagd.
In haar profiel staat dat ze 18 zou zijn, ze is ouder, minstens 25.
In haar profiel staat dat ze Griekse is, ze is Roemeense.
In haar profiel staat dat ze niet rookt, ze rookt zeker wel.
Tot zover het slechte nieuws.
Ze heeft wel een hele leuke babbel, persoonlijkheid is heel bubbly. Heel veel lachen en spelen. Natuurlijk beetje toneel maar vind het toch wel leuk. Ik voelde me direct op mijn gemak bij haar. Ze is geen topverschijning maar ook geen lelijke. Begonnen met een klein wasje in de badkuip. Daarna staand beginnen zoenen, waarbij ze begint te dansen en je diep geil aankijkt in de ogen. Tongzoenen was goed maar je proefde wel dat ze rookster was. Tussendoor maakt ze veel grapjes en speelt ze met je, dat maakt het wel leuk. Ik had na het wasje mijn onderbroek terug aangedaan, vind het altijd leuk als ze die zelf uitdoen. Ze voelt regelmatig aan je om te kijken of je al hard bent en maakt dan speelse geluidjes.
Op het bed ook nog heel wat gespeeld en verkend. Mekaar een beetje verder uitgekleed in zoverre dat er nog kleren over waren. Toen ik aanstalte maakte om haar bh uit te doen waarschuwde ze me dat ze geen grote borsten had. Ze heeft inderdaad heel kleine borsten die ook heel slap zijn. Een lege huls, slappe theezakjes. Heb er niet veel aangezeten.
Daarna pijpen met condoom, dit was ronduit slecht te noemen en deed soms zelfs pijn. Veel te hard.
Haar poesje heb ik niet gelikt.
Vervolgens overgegaan op doggy, een lekker kontje heeft ze wel. Het gevoel van haar poesje was ook wel ok.
Daarna missio om het af te maken, ik hield haar benen wat de lucht in en ze ging spontaan in spreidstand liggen. Ze heeft ook wel een ça va mooi poesje, hoe het smaakt of ruikt weet ik niet.
Terwijl ik me terug begon aan te kleden op het bed kwam ze achter me zitten en begon ze me te masseren, wat aan me zitten friemelen en met me spelen. Daarna hebben we nog 5 minuten aan elkaar gezeten, met elkaar gespeeld en met elkaar gezoend. Dit vond ik wel heel leuk en maakte de ervaring beter. Bij vele dames is de date over nadat je bent klaargekomen, bij Sofia niet.
Eindconclusie dus een gemengde ervaring:
Grootste minpunten: liegen op het profiel, asbakmond, borsten
Grootste pluspunten: haar bubbly persoonlijkheid en de ervaring die ze aanbiedt. Ze neemt haar tijd en gaat er zelfs over. Geen klokkijkster.
Herhalingsgevaar: niet echt. Misschien na succesvol stoppen met roken en een mooi geslaagde borstvergroting. Een eerlijker profiel zou ook al helpen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/full-service-2528.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben na een vlot contact bij Sofia beland.
Leuke vrouw. Speels. Beetje dansen, verleiden. Wel over haar "probleem" van haar kleine beetje hangende borstel gehad. Ik vond ze prima en heerlijk.

Begonnen met pijpen. Heerlijk diep. En lang.
Beetje kussen. Geen tongzoenen, maar dat hoeft van mij ook niet.
Daarna diverse standjes. Na een half uur bood zij een tweede ronde aan.
Dat hoefde van mij niet. JAMMER! (toneel)
Wel leuk. Nog even geknuffeld en wat gepraat, tevreden naar huis.
Herhalingsgevaar? Zeker!

Veel negatieve reacties op Roemeense, zij haalt die volledig onderuit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan