WHEM Sofia / Laura, Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar 3 maal bezocht in de periode juni-augustus 2023, eerst in Maasmechelen (tegenover een rij huis bij de M2), dan in Rillaar (kamers in een sex-club achter een bekend cafe).

Sofia, (eerst bekend als Laura) doet met haar 2 colombiaanse vriendinnetjes een tour door Belgie en doet "het circuit". Kortijk, knokke, Gent, Rillaar, en Limburg ( Maasmechelen meestal als uitvalsbasis.) Ik heb begrepen dat ze in December 2023 naar Spanje of Colombia terugkeert, en nadien weer terug aan het werk gaat. Dus, op het moment dat ik deze ervaring schrijf, is ze niet beschikbaar, maar misschien toch terug in februari of zo.

De eerste keer: goede afspraak via sms, uurtje boeking gemaakt, aangeboden voor het rijhuis adres in Eisden- Maasmechelen.

De deur ging open, zoals gewoonlijk was de gang donker en zij was achter de deur, en meteen de trap op naar boven. Dit gaf me het moment om haar achterkant toch al eens te bekijken: mooie ronde kont, lange benen, sexy lingerie en plateau zolen die klip-kloppen naar de kamer.

De kamer was volledig donker met een klein lichtje. Ze spreekt Spaans en een beetje Engels, en eerst een beetje een verkennend gesprek: wat wil je, is het je eerste keer met een trans (neen), top of bottom, enz. Ze kleedde zicht uit, en ze heeft geen borsten: dus een jongetjes/ mannen lichaam. Haren zijn een mooie pruik, veel make up in het gezicht, en een beetje de make up stijl van bv Sophia Loren anno 1977.

We begonnen met tongzoenen, (ik voelde een beetje een stoppel op haar gezicht), en ze begon me te pijpen zonder condoom. Wat ik opmerkelijk vindt, is dat een trans vaak erg goed weet hoe je penis functioneerd en snel (ler) doorheefd wat jouw voorkeuren zijn. Sofia is dan ook goed ingereden in de daad en dat was prima. Ze komt meer naar boven en duwt haar penis (toch wel lang!) in mijn mond en ik begin haar te pijpen, zo goed als mogelijk.

Ze duwde dieper maar ik heb nog een kokhals reflex dus een beetje onervaren op dit vlak.

Ik draaide haar in reverse cowgirl, duwde haar naar de matras in gaf een rim session, en ze bracht haar penis naar achteren om verder haar te pijpen en te rimmen. Kwamen terug om te tongzoenen, en ze deed een popper open om me te laten snuiven. Ik zei dat ik zelf niet bereden wou worden (op dit moment) en ik werd zo horny dat ik haar weer op haar buik duwde, condoom en lube, en penetreer. Ze is klein: het voelde te spannend aan en was voor mij eigenlijk, die keer, niet zo aangenaam.

Geen probleem, de volgende keren was het beter aangezien ze wat meer relaxed was en we toch een zekere familiariteit hadden opgebouwd.

Ze hielp me via de hand tot een climax, en dan kwamen de babydoekjes eruit om me een beetje op te kuise. Ik ben al ietsje ouder dus het was 1 pop an hour, maar, ik ben dus meerdere keren geweest en het werd een beetje een GFE met een trans.

Voor mij een 9/10 aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan