Recensie Sofia, Limburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kenny88

Wandelaar
33
27/10/21
27
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sofia-351925534461.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week de rondborstige Spaanse Sofia bezocht. Deze draait al even mee in het circuit. En wisselt geregeld van locatie ( Hasselt- Leuven- Brugge) ze geeft zelf aan dat ze het liefste naar deze steden komt. Voelt steeds aan als een beetje thuiskomen bij een exgirlfriend. Je moet wel eerst een hygiënische reiniging ondergaan ( vottige doekjes , handen gellen en slokje mondwater) . Eens als dit achter de rug is kan de pret beginnen. Sofia heeft lekker grote Tieten die super geplaatst zijn. Lekker voltongzoenen en heerlijk beffen 69 waarbij ze wel pijpt met condoom. Ze heeft stevige Spaanse billen en de doggy voelt heerlijk spannend aan. Alle posities die je kan doet ze met plezier mee. Ik zet mezelf graag neer op een stoel waarbij ze me lekker komt afrijden en ik met haar Tieten kan spelen..
 
Speciale ervaring dit. Mooi lichaam, volle billen, grote toeters (echte). Ze was behoorlijk zat (op de middag) en bleef maar leuteren. Uiteindelijk voor 30 min betaald en een uur binnen geweest. Het is een zotte doos, enorm speels en wel enthousiast tijdens de sex, maar die praatpauzes zijn toch wat overdreven naar mijn zin.
 
Speciale ervaring dit. Mooi lichaam, volle billen, grote toeters (echte). Ze was behoorlijk zat (op de middag) en bleef maar leuteren. Uiteindelijk voor 30 min betaald en een uur binnen geweest. Het is een zotte doos, enorm speels en wel enthousiast tijdens de sex, maar die praatpauzes zijn toch wat overdreven naar mijn zin.
Is ze nog even slank als op de foto's?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan