Recensie Sofia, Luik 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Petitlion

Newbie
4
31/08/23
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/sofia-franaise/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van goede recensies over Youppie, heb Ik bezocht Sofia, een Française van Algerijnse afkomst.
Ik nam een uur, wat 150 euro kostte.
De service bevalt me goed, GFE-stijl (tongzoent, PZC, beffen). Zeer aangenaam persoon.

Gemakkelijke toegang en gratis parkeren (Campanile hotel).
 
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat @Petitlion schrijft is allemaal waar. Mooi lichaam, leeftijd zal wel ongeveer kloppen, de foto"s ook, ze is fris van de lever en uit de douche, maar je moet er wel tegen kunnen dat ze een weinig hyper is (maar wie is dat niet als ik ergens binnenkom?) en aan een tempo Frans praat waar ze op TF1 nog iets van kunnen leren. Maar voorts een fijne vrouw, goedlachs, bij de pinken. Niet moeders mooiste, maar zeker ook niet moeders lelijkste. Kleine borsten, eerder A+ dan B, en behalve in haar tepels knijpen, mag je ermee doen wat je wil, zolang je dat maar bedachtzaam doet.
Ook al plus: makkelijk bereikbaar, makkelijk parkeren, je hoef niet langs de (hotel)receptie, maar je kan rechtstreeks naar de kamer, die is overigens gehorig en laat ongeveer alles aan de verbeelding over. Maar het gaat natuurlijk om de seks en die is fijn, rustig, volop zoenen en lichamen (overal) verkennen. Wie een pse zoekt is aan het verkeerde adres.
 
Laatst bewerkt:
Voor ik hier lid was heb ik haar 2 maal bezocht in 2022 toen ze nog in La Bruyere vertoefde (provincie Namen). Alles wat hierboven staat klopt. En toen ging het fout. Een week na mijn 2de bezoek vroeg ze me of ik ziek was of haar ziek had bezocht. Ik vermeldde gewoon een lichte verkoudheid en ze beschuldigde mij dat ik haar met Covid had besmet. Man man man, wat een scheldtirade ik toen over mij heen heb gekregen, terwijl ik gevaccineerd was en zij niet. Ik heb daarna dan ook vriendelijk bedankt en haar nooit meer benaderd
 
Voor ik hier lid was heb ik haar 2 maal bezocht in 2022 toen ze nog in La Bruyere vertoefde (provincie Namen). Alles wat hierboven staat klopt. En toen ging het fout. Een week na mijn 2de bezoek vroeg ze me of ik ziek was of haar ziek had bezocht. Ik vermeldde gewoon een lichte verkoudheid en ze beschuldigde mij dat ik haar met Covid had besmet. Man man man, wat een scheldtirade ik toen over mij heen heb gekregen, terwijl ik gevaccineerd was en zij niet. Ik heb daarna dan ook vriendelijk bedankt en haar nooit meer benaderd
Een lichte verkoudheid? Als in een beetje zwanger? Covid komt in vele gedaanten... Hoe dan ook, ze kent de risico's van haar vak (ze zou ze toch moeten kennen) en ze kan alleen maar hopen dat haar bezoekers, net als bij soa's, daar verantwoord me omgaan.
 
Een lichte verkoudheid? Als in een beetje zwanger? Covid komt in vele gedaanten... Hoe dan ook, ze kent de risico's van haar vak (ze zou ze toch moeten kennen) en ze kan alleen maar hopen dat haar bezoekers, net als bij soa's, daar verantwoord me omgaan.
Ik was niet echt zwaar ziek (lichte kuch, geen koorts) en was dat toch het geval geweest had ik zeker mijn afspraak afgeblazen. Feit blijft dat ik op dat moment gevaccineerd was en zij niet. Wie vertoont hier dan onverantwoord gedrag? Dit en het feit vd scheldtirade was voor mij de spreekwoordelijke druppel. Achteraf jammer want ik vond haar wel best OK.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
150
Prachtig meisje 🥰 met echte tietjes.
Lief, spontaan en houd zich aan de afspraken.
Ik ga zeker terug 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan