Recensie Sofia/Vanessa, Enschede (vh Rotterdam, Arnhem) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Subtext

Wandelaar
Forumpionier
52
03/07/21
57
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/1863715-sofia
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij dezen mij eerste recensie op deze forum! Eveneens mij eerste recensie in een lange tijd nadat veel van mij recensies vervallen zijn op hookers omdat veel topics om AVG redenen verwijderd zijn.

Vanessa ontvangt in een klein appartement in Rotterdam Noord samen met een vriendin. Vooraf kort even kunnen videobellen om te bevestigen dat het inderdaad de dame in de foto's is! In het echt wel iets korter dan in de advertentie aangegeven 1,70m, ze is meer 1,65m. Foto's zijn misschien een beetje gefotoshopped, maar het is een zeer aantrekkelijke jongedame met geweldig figuur en rondingen. Afgesproken om een uur te blijven voor €150 met als meerprijs €30 voor tongzoenen.

Bij binnenkomt direct het financiële gedeelte afgehandeld. Na het geld weggelegd te hebben en mij opgefrist te hebben, meteen de kleren uit (ze had een felrode badjas aan met daar onder niets) wat achteraf gezien wel jammer is, had haar graag in lingerie gezien. Maar dat gezegd hebbende, wat heeft deze dame een geweldig figuur zeg :love:, ik was vrijwel meteen slag klaar en word zowaar weer hard bij het terug denken van dat aanzicht!

Begonnen met wat verkennend kussen en haar te beffen na een tijdje was het mij beurt om oraal verwend te worden. Ik was praktisch al keihard maar kon het orale gedeelte zeer zeker waarderen. Na uitgebreid gepijpt te zijn overgegaan tot het hoofdgerecht. Komt niet vaak voor, aangezien ik niet heel groot geschapen ben maar wat is ze daar beneden heerlijk strak! En het duurde totaal niet lang voor ik mijn lading kruit verschoten had.

Hierna pauze ingelast wat over koetjes en kalfjes gepraat en wederzijds wat gemasseerd. Vervolgens aan een veel intensievere ronde twee begonnen en wat standjes afgewerkt had beiden ons aardig in het zweet gewerkt maar lukte mij niet meer om een tweede keer klaar te komen echter niet bij gebrek aan inzet van Vanessa. Na deze inspanning de gelegenheid gehad om te douchen en ondanks dat ik geen tweede keer klaar heb kunnen komen, voldaan haar appartement verlaten.

Enigste kritiek puntjes zijn dat bij het zoenen geen helaas geen tong te bekennen was wat ik persoonlijk wel heel jammer vind aangezien ik daar een meerprijs voor betaald heb en het zeer zeker een meerwaarde heeft voor mij. En tegen het eind aan hield ze haar hand wel ervoor, wat ik wel enigszins kan begrijpen aangezien ze vrij strak is daar beneden, ronde twee ging er ook een stuk heftiger aan toe :D. Al met al Vanessa doet goed mee haar en is naast een beeldschone meid ook zeer vriendelijk, praat makkelijk mee weg en is bovendien geen klokkijkster. Ze zal mij beslist nog vaker gaan zien!

Totale beoordeling was een 5 geweest ware het niet dat ik extra voor tongzoenen had betaald.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4502541-vanessa#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn bezoek vorig jaar Vanessa zou ze na een aantal maanden terug komen maar na een aantal keer uitstel wegens omstandigheden gaf ik de hoop al op en verwachte deze dame niet meer terug te zien. Had haar vorig jaar slechts een keer vlak voor haar vertrek kunnen bezoeken en vond het zo jammer niet nog een kans gehad te hebben voor een herhaal bezoek.

Tot ik onlangs een berichtje kreeg van Vanessa dat ze eindelijk weer terug is in Nederland! Heb er geen gras over laten groeien en heb haar zo snel mogelijk weer opgezocht en ik werd niet teleur gesteld. Er is geen haar veranderd aan deze bloedmooie jongedame :love:! Wat een killer cruves! ⏳

Na wat bij gepraat te hebben, min of meer dunnetjes hetzelfde over gedaan van mij vorig bezoek, ditmaal zonder enkel probleem tweemaal heerlijk klaargekomen tijdens het intieme spel. Wellicht wat meer masseren en was ook zo bezig haar helemaal vergeten te beffen waar ik normalier ook in voor ben maar dat geeft niet dat ga ik beslist nog binnenkort goed maken 😋

In het kort: Absoluut één van de betere GFE's 💯die ik gehad heb, Vanessa komt heel vriendelijk bubbly en meisjesachtig over. Totaal geen haast en stress, tijd vliegt echt voorbij. Ze zal ditmaal weer niet lang blijven maar ik zal niet nogmaals dezelfde fout als de vorige keer door te lang te wachten met een herhaal bezoek!
 
Klopt het dat deze dame ook in de omgeving Blijdorp ontvangt?
Het is inderdaad in die omgeving ja.
@Subtext Hoe was het met (tong)zoenen deze keer? Ook interesse in GFE bij deze dame, maar daar hoort wel TZ bij ;)
Ben het roerend met je statement eens! Heb tongzoenen met haar niet nogmaals geprobeerd. Dat is inderdaad eingelijk het enigste wat nog ontbreekt aan het plaatje anders had ik het verwoord als één van de beste GFE ipv één van de betere. Maar ondanks dat zal ik Vanessa nog (veel) vaker gaan bezoeken :)
 
Ik had ook nog gechat met deze dame, maar jammer dat ze €30 toeslag voor pzc vraagt boven €150 per uur, dat vind ik echt te veel, ondanks dat ze zo lekker uit ziet. Ik heb mijn financiële grenzen helaas.
 

Bijlagen

  • E63368E5-703E-4F5C-9511-894AF80019AE.jpeg
    E63368E5-703E-4F5C-9511-894AF80019AE.jpeg
    59,7 KB · Weergaven: 208
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Confirmed met Vanessa, de andere dame is Ella inderdaad. Ze vroeg of ik trio wil, maar gezien de prijzen heb ik het vriendelijk bedankt ;)

Oh en wat een lichaam heeft ze, jeetje, wel fake tieten maar de totale plaatje is zo mooi. Zomaar op de top 5 lekkerste lichaam die ik heb gehad.

Ze is ook mega vriendelijk, gfe weet ik nog niet. In ieder geval een van de betere (niet overal wegduwen, dit mag niet, dat mag niet) maar ook niet de allerbeste (hand houd je tegen tijdens neuken, ondanks vriendelijkheid voel je het wel plichtmatig). Pijpt goed tot uitstekend. Intiem kan beter (ik ben ook niet zo groot geschappen en niet met Subtext eens dat ze zo 'strak' is)

Ze spreekt vloeiend engels en de kamer is redelijk (ik heb alleen geen douche gezien/ niet gebruik van gemaakt)
 
Dat is haar inderdaad! Zonder twijfel. Heb het advertentie nummer toegevoegd aan de tags.

Foto's in het profiel van Sofia zijn representatiever aangezien dat geen studio foto's zijn.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame had mijn interesse gewekt, dus maandag een afspraak gemaakt.
Kom direct terecht, enigszins verbaasd naar een ander ander adres dan verwacht waar ik eerder Ella had bezocht.

Dame deed in een badjas open en werd naar een nette slaapkamer gedirigeerd, mogelijkheid tot opfrissen werd niet aangeboden. Na mezelf uitgekleed te hebben op bed plaatsgenomen alweer Vanessa mijn pik met de bekende doekjes schoon maakte.
Condoom om mijn nog slappe jongeheer en begon ze te pijpen terwijl ik wat met haar kutje speelde.
Eenmaal op sterkte gevraagd of ze bovenop wilde komen dame is redelijk strak en gaat zo zitten dat je niet diep kan doorstoten.
Gevraagd of je in doggy wilde plaatsnemen en zo tot een hoogtepunt gekomen. Natte doekjes en verder niet de mogelijkheid om op te frissen.

Conclusie: Vanessa is een zeer knappe jonge dame met iets meisjesachtigst over haar heen.
Haar fake borsten zijn van fenomenale kwaliteit.
Ondanks dit blijft het bij een eenmalige,
Ik hou toch wat meer van een beetje gas geven tijdens de sex en dat gaat hier niet lukken.
Misschien dat dit voor de GFE zoekers een geschikte kandidate is.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week ben ik ook bij Vanessa geweest. Ik had maar een klein tijdvak waarin ik kon afspreken, maar gelukkig kon ik gelijk terecht! Communicatie via de app was goed en duidelijk.

Pzc zou 30 euro extra zijn, maar toen ik binnenkwam zag ik al gelijk dat ik hiermee akkoord zou gaan. Vanessa is namelijk een prachtige en lieve dame. Ze praat ook heel lief en spreekt best oke Engels.

Ik werd met de bekende doekjes schoongemaakt en toen kon het plezier beginnen. Pijpen was erg goed, het was mij de 30 euro extra waard. Intiem was prima. Meerdere standjes gedaan en doggy afgemaakt. Enige jammere vond ik het handje tijdens missionaris.

Herhalingsgevaar is aanwezig. Rotterdam is lekker dichtbij voor mij en daar zitten vaak ook niet betrouwbare dames.
 
She's back in roffa en fuck wat is ze toch mooi he. Door tijdsgebrek alleen vluggertje maar ook echt de volle 15 min of niet mss meer. 70 voor betaald + 20 voor tongzoenen. Oke echt tong tong was het niet maar wel een beetje. Mag de pret niet drukken want wanneer nou zo'n lelijkerd als ik zo'n mooie dame vol kunnen zoenen. Ze is echt lekker. In de 15 min alle standjes geprobeerd, 69, doggy, misio, zelfs een waarvan ik zit op het eind vd bed, en zij met voet op de grond en kont op mn harde pik ging twerken. Fantastisch. Oke, het is alsnog geen gfe connectie, puur optiek seks, maar zonder arrogante houding dus alsnog lekker. En dat met een vd mooiste dvp ooit... Oelala.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1863715-sofia
Totale kosten (in euro)
200 (150 + extra voor zoenen en prostaatmassage)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak via WA was zo gemaakt. Kwam erg vriendelijk over. Appartement in Rdam richting Berkel en Rodenrijs. In een leuke volksbuurt. Onderburen waren gezellig aan het BBQen. Ze stond te wachten op de balustrade. Schoon appartement met gelegenheid om te douchen. Vrouwelijke huisgenoot lag te pitten op de bank in de woonkamer maar geen last van gehad.
Sofia zelf was een hele aantrekkelijke en spontane meid. Echt heel leuk. Bijbetaald voor zoenen. Geen spijt van gehad. Maakte het net iets intiemer. Tong was ver te zoeken maar ze was niet terughoudend. Prachtig lichaam. Pijpen deed ze vol overgave. Strandje 69 was lekker, ze heeft echt een perfecte vlamoes, maar die hield ze een beetje af. Moest moeite doen om haar klit te raken. Vingeren mocht ook niet.
Na een uurtje lol heeft ze me klaargepijpt / afgetrokken.

Al met al een prima date. We hebben niet geneukt maar kan me voorstellen dat het tegenvalt als ze daar terughoudend in is. Pijpen deed ze wel heel goed. Volgende keer zonder condoom. 😋
 
ey @Beacon

Ik ga met het OV want heb geen auto, heb jij toevallig het adres? je kan het best via een prive berichtje sturen, maar dan kan ik even kijken of de locatie handig is met ov9292

Daarnaast 150 voor een uur klinkt goed en ik hoef niet tongzoenen, hopelijk rekent ze niet extra voor gewoon wat zoenen op de mond en neuken anaal etc
 
ey @Beacon

Ik ga met het OV want heb geen auto, heb jij toevallig het adres? je kan het best via een prive berichtje sturen, maar dan kan ik even kijken of de locatie handig is met ov9292

Daarnaast 150 voor een uur klinkt goed en ik hoef niet tongzoenen, hopelijk rekent ze niet extra voor gewoon wat zoenen op de mond en neuken anaal etc
Kun je toch ook aan de dame zelf vragen, komt een beetje vreemd over zo.
 
En ik ben ook weer geweest :D
Ondanks neppe kreun en redelijk zakelijk handeling kom ik toch weer terug bij haar. Ze is gewoon zo bloedmooi, bizaar lichaam, en het helpt absoluut niet dat ze een beetje als mn bombshell collega eruitziet :D :D
Dus haar neuken en diep in haar ogen kijken en daarna zoenen. Tjah, zeg ik geen nee...
 
Terug
Bovenaan Onderaan