Recensie Sofia/Vanessa, Enschede (vh Rotterdam, Arnhem) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En ik ben ook weer geweest :D
Ondanks neppe kreun en redelijk zakelijk handeling kom ik toch weer terug bij haar. Ze is gewoon zo bloedmooi, bizaar lichaam, en het helpt absoluut niet dat ze een beetje als mn bombshell collega eruitziet :D :D
Dus haar neuken en diep in haar ogen kijken en daarna zoenen. Tjah, zeg ik geen nee...

Zover ik lees is ze niet heel koud qua karakter toch? zakelijk kan ik wel begrijpen immers is het ook werk en haar lichaam is gewoon geil 🙂👍

Hoelang raad je bij haar aan voor de eerste keer, een beetje voorspel hou ik wel van en mogelijk brengt dat haar ook in the mood. Ik zeg je eerlijk..ik ben nog nieuw met deze wereld maar na mijn relatie toe aan wat anders.
 
Zover ik lees is ze niet heel koud qua karakter toch? zakelijk kan ik wel begrijpen immers is het ook werk en haar lichaam is gewoon geil 🙂👍

Hoelang raad je bij haar aan voor de eerste keer, een beetje voorspel hou ik wel van en mogelijk brengt dat haar ook in the mood. Ik zeg je eerlijk..ik ben nog nieuw met deze wereld maar na mijn relatie toe aan wat anders.
Nee niet koud, mss soms te bubbly :D Ik zou gewoon half uurtje proberen eerst
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1863715-sofia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Sofia bezocht in Rotterdam.

Ik ben de doorgeschoten prijzen een beetje zat, dus kijk goed om me heen de afgelopen maanden. In Rotterdam zaten 3 dames die mijn interesse hadden, dus daar een dagje heen en onderweg alvast wat gaan appen.

Eentje reageerde onduidelijk, eentje erg laat, maar Sofia was in mijn geval snel, vriendelijk en concreet. Dat is altijd een beetje aftasten, je moet elkaars taal spreken.
Gekozen voor een half uur omdat je het bij een eerste afspraak nooit zeker weet. Naar het noorden van de stad geschoven en via een handige straatnaam zonder nummer-ander nummer-juiste nummer methode bij haar beland.

Inmiddels zit ze trouwens sinds 2 dagen in Arnhem volgens haar advertentie (de andere dame Ella ook), wat me verrast want ze gaf aan blij te zijn met de plek en wel vaker in Rotterdam te zitten. Ik dacht zelfs dat ze altijd vanuit daar werkte, dus het topic doorplaatsen naar Arnhem voelt wat onnodig, tenzij ze daar ook gerecenseerd wordt en er langer zit natuurlijk.

Blij verrast bij aankomst. Sofia is een attractieve mooie meid die ik achter in de twintig schat. Ze zegt zelf ook 27, dus dat zal wel ongeveer (of zelfs precies) kloppen. Knap en in mijn geval direct ontwapenend vriendelijk en ietwat guitig.

Kort introductie gesprekje gedaan, eventjes naar de badkamer om op te frissen en daarna toch vrij snel op het bed beland. Prima woning, goed bed, denk dat Ella ook ergens verbleef maar die zie of hoor je dus niet.
Een geheel andere ervaring dan toen ik Nicolle bezocht waarbij de andere 2 dames hoorbaar aanwezig waren. Hier was ik op mijn gemak en dat had ook met de sympathieke houding van Sofia te maken.

Het was best een opvallende keuze van me want ik ben op zich meer van de naturel borsten en Sofia heeft wat hulp gehad, maar hoewel overduidelijk sili, vind ik het totaalplaatje toch de moeite waard. Dat komt niet in de minste plaats doordat Sofia een knap en vriendelijk gezicht heeft, mooi haar, een goed kontje, mooi slank lichaam, niks op aan te merken.

Ze is wel echt een pro in de zin dat ze open is over wat je wilt doen, dat vakkundig doet, je op je gemak stelt alsof je haar al jaren kent, hoewel ik toch echt voor het eerst in mijn leven bij haar binnen wandelde.
Dat is een kwaliteit, andersom zou ik het niet bij iedereen kunnen. Maar goed, misschien hadden we gewoon een goede klik en is ze wat stugger bij anderen, bij mij was ze heel relaxed.
Zoals ik bij de mooie Nicolle mijn stijve een keer verloor door haar koele karakter, zo was dat bij Sofia niet eens denkbaar. Wat dat betreft echt een top-dvp.

Heb ook het gevoel dat ik een makkelijke wandelaar ben. Er komen geen extra's aan te pas, ik was precies 25 minuten binnen, incl. voor en nagesprekje en een kwartier zeer plezierige sex.

Ze pijpt je met het juiste gevoel. Heerlijk als ze schuin bij je zit en je haar rug en billen wat kunt strelen terwijl ze je penis met haar mond en lippen bewerkt.

Daarna overgegaan naar neuken en mijn favoriete 3 standjes doorlopen. Een heel klein beetje dacht ik te merken dat ze haar eigen manier heeft van klaar staan of liggen die voor haar het gemakkelijkst is, maar ik merkte niets van een handje ofzo, kon gewoon mijn ding doen.

Daarna lekker klaar gekomen en nog wat gepraat en gelachen.


Als ze weer in Rotterdam of elders in de randstad terugkeert heb ik er wat mij betreft zo nu en dan een vast adresje bij.
 
Laatst bewerkt:
weet iemand misschien waar ze is? haar nummer staat op 1 vinkje?

wil graag een afspraak maken, ze zou misschien verhuist zijn naar Arnhem maar geen advertentie online

dank
 
Als de advertentie offline staat is ze er niet, anders zou ze hem wel weer activeren.

Dus het is afwachten.

Maar als iemand een advertentie niet weg haalt maar op in-actief zet, is de kans wel groot dat ze terug komt.
 
Foto's zijn geretoucheerd. In het echt is haar gezicht niet zo glad, dus leg de lat van verwachtingen niet te hoog voor jezelf, dan valt het alleen maar tegen. Wees duidelijk wat je wensen zijn. Daarna open en onbevangen de sessie ingaan. Dan komt het goed.

Heel veel plezier en ben benieuwd naar je recensie.
 
Het lichaam klopt. Zij is ook o.a. de reden dat ik hier nu een account heb en een review van iemand anders heb gepost, want de reviews van Sofia hebben me vorig jaar over de streep getrokken om een gok te wagen, ik dacht ook dat ze niet echt was. Maar ik kreeg er een top ervaring voor terug. Het enige wat niet klopt op de foto's is de "uitstraling", de foto's zijn super glamour, persoonlijk is ze meisjesachtig.. Vooralsnog de enige dvp die ik superschattig zou noemen (op een kawaii manier dan).
Ik ben van plan een afspraak in het weekend te maken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1863715-sofia#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van mijn afspraak en dit is zeker niet tegengevallen, alles ging makkelijk, prettig om mee te praten, en je voelt je op je gemak.
Het was mijn eerste keer bij haar, dus ik had voor 30 minuten gekozen, maar gaandeweg kreeg ik het gevoel dat 1 uur de volgende keer de juiste keuze zou zijn, de klik was er gewoon👌😊

Haar kont is superstrak! en de borsten (75D siliconen) voelden niet hard aan, wat zijn die dingen fantastisch! Ze lagen lekker in de hand dus ik kon er niet vanaf blijven, 😏 de pijpbeurt was geweldig, dit is echt een pro dat is duidelijk. Nadat ik alle posities had afgerond, was de tijd voorbij en op de terugweg nagedacht wat ik de volgende keer ga doen. We hadden een nagesprekje van "Neem de volgende keer je sex toy weer mee, zodat je hem dan wel kan gebruiken" Ik had hem bij me, maar ik kwam er gewoon niet aan toe.

Hoe dan ook, dit kan een vast adres worden om al mijn fantasieën uit te proberen. Een mooi gezicht helpt trouwens ook 💯

Ik kijk nu al uit naar de volgende keer! *****
🕺🕺🕺🕺🕺🕺
 
Laatst bewerkt:
ik had vorige week met haar afgesproken maar toen zat ze in een hotel en ze was nog op zoek naar huisvesting dus, afijn maar hotelsex met een dvp was ook wel geil 😁👌 afijn mogelijke scenario's

1 ze is even op zoek naar huisvesting in Rotterdam, als dit het geval is verwacht ik over een paar dagen dat de advertentie weer online komt te staan.

2 Rotterdam gaat toch niet lukken en ze gaat ergens anders naartoe, dat hoop ik niet maar die kans is wel aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan