Recensie Sofia, Verversrui 2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ramwout

Vaste klant
183
23/04/22
211
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Woensdagavond binnen gegaan bij deze ranke Roemeense. Ze is voor het eerst in Antwerpen, maar heeft al wat ervaring in andere landen vertelde ze (Nederland, Oostenrijk).

Ik had haar op de middag gespot in het stadcentrum en dat had met haar klassieke bimbo look te maken. Lang blond haar, hoge hakken, opgespoten lippen en borsten. En op mijn avondwandeling zag ik haar op de Gouden Hoek staan, wat haar tweede avond in Antwerpen bleek.

Dat gaf een leuke start aan het gesprek, want ze zei dat ze er van houdt door de stad te paraderen en te merken dat mannen haar nakijken. Helaas was het daarna allemaal veel minder. Een weliswaar bekwame maar zeer korte blowjob. Uitgebreide instructies dat ik niet aan haar haar mocht komen. Op zich geen probleem, maar dat leidde zelfs tot onrust als ik mijn hand naast haar hoofd op de matras legde. Standaard passieve neukbeurt waarbij ik vrij snel klaarkwam. Ik produceer soms heel weinig zaad, wat nu ook zo was. Dat deed haar vrezen dat het condoom gescheurd was waarna er nog een hele inspectie volgde met water in het condoom om dat te checken.

Kortom, geen herhalingsgevaar vanwege de stressy ambiance en de beperkte inzet. Wat jammer is, want de looks heeft ze en ze lijkt me op andere vlakken dan seks best aangenaam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan