Recensie Sofie, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mulan

Meubelstuk
Forumpionier
1.960
06/07/21
1.843
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sofie-antwerpen.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk ben ik er dan toch bij geraakt , om het zeer kort te maken , ik heb een nieuwe dame gevonden waar ik zeker geregeld. zal langs gaan , mooie dame verzorgt , houd duidelijk van seks ! Werd ontvangen terwijl ze een nachtkleedje droeg en daaronder een mooie lingerie , die ik al reeds tijdens het zoenen kon uitdoen , ik heb ze na het zoenen even op bed je legt en haar een tijdje gebeft waar ze duidelijk van kom genieten ,met haar handen kneep ze echt het laken bijna stuk , dan heeft ze mij gepijpt wat ze zeer goed deed , dan kwam ze op mij zitten en nadien hebben we toch vier standjes gedaan waar ze langs achter genomen werd en nog eens klaar kwam ! Er was zelf een gil bij en werd bijna wild van genot , nadien nog een douche genomen en terug naar het werk ,
 
Ik heb twee keer met haar afgesproken voor een uur en twee keer stond in daar voor een gesloten deur. Geen contact meer mee te krijgen. Niks van uitleg of verontschuldigingen.
Zeer onprofessioneel. Never again 😠
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had zelfde ervaring zoals in de recensie beschreven is. Gebeld en kon 2 uur later komen. Sms gekregen met adres. (Trouwens in centrum Wilrijk) Vatte al snel bij binnenkomst de koe bij de horens. Mooie vrouw, beetje Girl next door, naturel, en relaxe aanpak. Een van mijn betere ervaringen en als je prijs/kwaliteit beschouwd veruit de beste. Rekent ook geen extra's aan. Jammer dat je 2 x voor de deur bent moeten blijven staan.
 
Ik had deze ook al even bij m`n favorieten staan maar keek voorlopig de kat uit de boom want had m`n twijfels of deze wel echt was.

@SaucyS hoe enthousiast gaat ze mee in anaal? Met plezier of eerder een verplicht nummertje?

@Mulan hoe zit dat met bare seks? Ze adverteert er niet mee, heb je daar zelf op aangestuurd of zij zelf? Ik moet zeggen dat ik eerder dames mijdt die professioneel aan bare doen...

Als haar prijzen zonder extra`s zijn dan hanteert ze inderdaad wel zeer schappelijke tarieven.
 
Ik had deze ook al even bij m`n favorieten staan maar keek voorlopig de kat uit de boom want had m`n twijfels of deze wel echt was.

@SaucyS hoe enthousiast gaat ze mee in anaal? Met plezier of eerder een verplicht nummertje?

@Mulan hoe zit dat met bare seks? Ze adverteert er niet mee, heb je daar zelf op aangestuurd of zij zelf? Ik moet zeggen dat ik eerder dames mijdt die professioneel aan bare doen...

Als haar prijzen zonder extra`s zijn dan hanteert ze inderdaad wel zeer schappelijke tarieven.
Eigenlijk ben ik geen voorstander van bare (mondje en kutje ) is voldoende voor mij , maar blijkbaar is het bij haar mogelijk alle gaatjes te vullen , ze is wel echt moeilijk te bereiken en op het afgesproken uur durft ze wel eens vragen om later of niet langs te komen , wat soms zeer zuur is ☹️
 
Dat afzeggen of wijzigen van afspraak op het afgesproken uur is misschien niet zo dramatisch als de dame naast de deur woont maar als je er een uur met voor rijden én het drukke verkeer moet trotseren dan is dat wel klote. Waarom ijkt het zo moeilijk voor meerdere dames om een afspraak gewoon een afspraak te laten zijn?
Ik was heel blij toen er eindelijk recensies verschenen over Sofie maar als ik nu het verhaam over NZC lees dan heb ik beslist ze als favorietje te schrappen wegens veel te gevaarlijk, dat is heel jammer want als ze het in haar advertentie zou gezet hebben dan was ik sowieso nooit geïnteresseerd geweest en had ik ook nooit verwachtingen gehad. Heel jammer!
 
Dat afzeggen of wijzigen van afspraak op het afgesproken uur is misschien niet zo dramatisch als de dame naast de deur woont maar als je er een uur met voor rijden én het drukke verkeer moet trotseren dan is dat wel klote. Waarom ijkt het zo moeilijk voor meerdere dames om een afspraak gewoon een afspraak te laten zijn?
Ik was heel blij toen er eindelijk recensies verschenen over Sofie maar als ik nu het verhaam over NZC lees dan heb ik beslist ze als favorietje te schrappen wegens veel te gevaarlijk, dat is heel jammer want als ze het in haar advertentie zou gezet hebben dan was ik sowieso nooit geïnteresseerd geweest en had ik ook nooit verwachtingen gehad. Heel jammer!
Het punt is ook dat ze soms zeer laat reageert op berichten , en soms cru uit de hoek kan komen , maar is wel een leuke dame 😂
 
Lol, moet ermee lachen maar alles wat hierboven geschreven is klopt gewoon! Zowel de positieve als de negatieve puntjes!


Het blijft een aparte jongedame!
 
Dus het hangt van het moment af, niet zo zeer qua kwaliteit van ervaring maar of je überhaupt een ervaring hebt. Ik wil best de positieve zaken hier voor waar aannemen, ik vind alleen dat agenda's juist invullen en nakomen prioritair is. De tijd en benzine van een wandelaar dient tevens gerespecteerd te worden. En zeker een afspraak tijdig breken, niet on the spot
 
Dus het hangt van het moment af, niet zo zeer qua kwaliteit van ervaring maar of je überhaupt een ervaring hebt. Ik wil best de positieve zaken hier voor waar aannemen, ik vind alleen dat agenda's juist invullen en nakomen prioritair is. De tijd en benzine van een wandelaar dient tevens gerespecteerd te worden. En zeker een afspraak tijdig breken, niet on the spot
Het is en blijft moeilijk om een afspraak te maken , maar ik denk dat ze vast cliënteel heeft , zelfs ik die geregeld afspraak maakt krijg soms laatste ogenblik melding graag wat later komen , of er is iets tussen gekomen ☹️
 
Ik heb twee keer met haar afgesproken voor een uur en twee keer stond in daar voor een gesloten deur. Geen contact meer mee te krijgen. Niks van uitleg of verontschuldigingen.
Zeer onprofessioneel. Never again 😠
Zonder deftige uitleg en bijbehorende reden gebeurt dat bij mij maar 1x en dan blijf ik weg. Zij wil met respect behandeld worden, ik dus ook. Je gaat toch geen geld brengen om in je gezicht getuft te worden? Wat zeg ik? Sommigen wel, maar dan anders.
 
Jongens zie wat je schrijft want ze leest mee 🧐 had een afspraak gemaakt op een bepaald uur vroeg die zelfde dag om iets vroeger te kunnen komen , kreeg antwoord gaat niet , dus zeg ik ok dan kom ik op het afgesproken uur , antwoord dat gaat niet door en nu ben ik geblokkeerd ☹️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 weken gelden op een vrijdagmiddag met haar afgesproken
kort voor date kreeg ik WA om iets later te komen
achteraf bleek dat de vorige date volgens haar was uitgelopen

vriendelijk ontvangen in een leuk appt - zeer verzorgd
na betaling en opfrissing naar de slaapkamer
waar ze me stevig begon te tongzoenen (en lekker tongzoenen met volle overgave)
dan al kussend heb ik haar ontdoen van haar ondergoed en heb haar neergelegd en stevig gebeft
vervolgens haar met mijn vingers verwend waarbij ze klaar kwam (al squirtend)
ondertussen was ze me ook geregeld aan het pijpen wat ze overigens uitstekend deed
uiteindelijk heb ik haar in missionaris positie lekker geneukt


voor mij een zeer positieve ervaring met herhalingsgevaar
 
Laatst bewerkt:
Jongens zie wat je schrijft want ze leest mee 🧐 had een afspraak gemaakt op een bepaald uur vroeg die zelfde dag om iets vroeger te kunnen komen , kreeg antwoord gaat niet , dus zeg ik ok dan kom ik op het afgesproken uur , antwoord dat gaat niet door en nu ben ik geblokkeerd ☹️
Ze mag dan wel lief en een top dame zijn maar als je je niet aan je afspraak kan houden dan ben je niet goed bezig. Dit is met alles afspraken maken en nakomen is zeer belangrijk in life.


Ps: ik heb haar ook paar keren mogen verwennen en ze heeft ook een keer afgebeld toen ik er bijna was… maar toch blijft ze in mijn top5
 
Jongens zie wat je schrijft want ze leest mee 🧐 had een afspraak gemaakt op een bepaald uur vroeg die zelfde dag om iets vroeger te kunnen komen , kreeg antwoord gaat niet , dus zeg ik ok dan kom ik op het afgesproken uur , antwoord dat gaat niet door en nu ben ik geblokkeerd ☹️
Een tijd geleden ook eens met deze dame proberen af te spreken. Ze antwoordde direct op WA dat ik kon langs komen. Ik had nog enkele (beleefde) vragen over welke service mogelijk was en het 1st antwoord was vaag en naast de kwestie. Bij een 2de vraag om duidelijkheid te scheppen begon ze me grofweg (en ik bedoel erg grof) uit te schelden. Voor mij was het een complete en definitieve no-go.

Herhalingsgevaar: -0,0% (of minder)
 
Een tijd geleden ook eens met deze dame proberen af te spreken. Ze antwoordde direct op WA dat ik kon langs komen. Ik had nog enkele (beleefde) vragen over welke service mogelijk was en het 1st antwoord was vaag en naast de kwestie. Bij een 2de vraag om duidelijkheid te scheppen begon ze me grofweg (en ik bedoel erg grof) uit te schelden. Voor mij was het een complete en definitieve no-go.

Herhalingsgevaar: -0,0% (of minder)
Deze dame nadat ik er al een paar keer ben bij geweest ,heeft mij gewoon toen voor de deur laten staan , geen contact meer mogelijk op dat moment niet via huisbel of telefoon . Ik denk dat deze dame soms w...e poeder gebruik , ik weet dat is grof , maar toch ? Al is het eenmaal je binnen bent echt de moeite waard deze dame !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan