Is er al eens iemand bij Sofie in Bekkevoort geweest? https://alexandras-erotische-massages.be/?page_id=2316
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenProblemenIk ben onlangs bij Sofie geweest en geen spijt van. Zeer knappe vrouw die een geweldige massage heeft geven. Ik had gekozen voor de prive wellness massage. Eerst een uur wellness en dan een uur afwisselde massage. Body to body, lapdance, daarna was het mijn beurt om haar te masseren en afsluitend een manueel hoogtepunt. Al had ik misschien beter van het begin gezegd dat ik ms heb want ik ondervond daardoor wat problemen, maar begripvol heeft ze dat toch mooi opgelost. Ik ga zeker nog eens terug.
Ah ok. Maar vet was denk ik wel een jonge dame. Begin 30 denk ik. Heb ik ook 2keer mee gedate denk ik.Neen, het is volgens mij niet dezlfde Sofie.
Bij Sofie langs geweest, mooie verschijning, wat mollig.Grote borsten, lekkere massage, ze pijpte de condoom erover meer niet. Daarna kwam ze op mij zitten, daarna doggy style. Minpunt, ze pijpt niet en je mag niet op haar zitten.Ah ok. Maar vet was denk ik wel een jonge dame. Begin 30 denk ik. Heb ik ook 2keer mee gedate denk ik.