Recensie Sofy 4-star, Edegem, Timmerdonckstraat 23 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daniel

Newbie
Forumpionier
7
15/07/21
3
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De foto's op de website spraken me wel aan. Daarom dat ik voor Sofy ging. Ze is iets voller dan op de foto's. Serieuze billen heeft ze wel.
De eerste indruk was nogal afstandelijk. Maar achteraf gezien heeft me dat niet zo erg gestoord.
De gewone massage stelde niet veel voor. Bij het B2B massage gebruikte ze veel olie. Ze glijdt echt goed over heel je lichaam met heel haar lichaam. Lekker gevoel om zo'n dikke borsten in je nek te voelen. En dan nog maar te zwijgen over het gevoel van een glijdend poesje over je been. Ik werd er vrij hard van.

Toen ik me mocht omdraaien teasede ze nog wat verder. Op een gegeven moment gaat ze in 69 positie zitten en begint ze mijn 3de beentje goed te bewerken. Ik heb zicht op haar flamoes tussen die lekkere, dikke, volle billen. Het duurde niet lang of de lader van mijn geweer was leeggeschoten.

Herhalingsgevaar. Ja, toch wel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was ook nieuwsgierig naar Sofy en na het lezen van bovenstaande recensie ook maar gegaan. En wat een prachtige dame, mooie poep, mooie borsten. Eerst wou ik enkel HJ, maar toen ze bezig was met mij kon ik de verleiding niet weerstaan naar meer. Ze bracht de condoom aan met haar mond, waarna ze even deepthroate en ik zei dat ze moest stoppen of ik kwam zo al. Ze is dan op mij gekroppen met haar prachtige borsten in mijn gezicht. Op die manier duurde het ook niet lang ?.
De massage zelf was ok, maar het gezelschap was top!

Herhaling zeker en vast.

P.S.: moeste er mensen nog vrouwen kennen die heel hard op haar lijken, mag u ze mij altijd PM'en.
 
als je op voorhand een afspraak maak , en je belt aan zal de dame die je hebt gereserveerd open doen , je zegt je naam en gaat naar de kamer beneden of de trap op . Parking achteraan het gebouw zonder toezicht van andere ,ingang is aan de zijkant ! dames die goed zijn vind ik zijn Kathy , Sophy
 
Enkele weekjes geleden afspraak geregeld met Sophy. Een man regelde telefonisch de afspraak, maar Sophy deed inderdaad de deur open en zorgde voor het ontvangst. Wat ik al snel een minpuntje vond, was dat Sophy direct aandrong op 50euro extra, bovenop de 80euro. Hiervoor zou ik extra service krijgen. Hiervoor vriendelijk gepast en besloten voor enkel 1 uur massage met happy ending. Na een korte douche mocht ik me neerleggen en werd mijn rug en benen met veel olie gemasseerd. De massage is meer wrijven, maar haar prachtige lichaam dat ze gebruikt maakt veel goed. Na een kwartiertje werd mijn 3de beentje vrij hard. Na omdraaien mocht ik haar niet op bepaalde plaatsen aanraken, en pijpen kon ook niet. Zat niet in de 80euro werd me een paar keer verweten... Enkele minuten later werd er dan naar een handmatig hoogtepunt gewerkt en kwam ik klaar. Daarna zei ze 'finish', amper na 25 minuten... Ik zei dat ik voor 1 uur had betaald, en mocht me dus terug omdraaien voor meer gewrijf, body2body kwam niet aan bod helaas. Weer 5min later zei ze dat men tijd erop zit. Ik had nog graag een 2de keer klaar gekomen aangezien ik nog maar amper een half uur binnen was. Helaas zat dit allemaal niet inbegrepen in die oorspronkelijke 80euro, en moest ik dus maar bijbetalen. Ik had hier geen zin meer in en na een 2de douche stond ik buiten na 35minuten.

Mooi lichaam, en ze weet het. Massage matig, maar gebruikt haar lichaam goed. Zou beter werken als privé, waar ze meer kan vragen. Geld primeert boven het GFE en massage geven. Niet geschikt voor massagesalon waar klanten gewoon standaardservice vragen. Herhalingsgevaar, denk het niet. Er zijn betere massages met meerdere hoogtepunten te verkrijgen bij andere dames voor 80€.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook voor de erotische massage van een uur gegaan. Ervaring gelijkaardig aan die hierboven beschreven.

Een leuke semi-harde massage van rug en benen, maar in dat gedeelte niet echt teasen. Bij omdraaien wel gebruik van borsten en billen, maar dan redelijk snel en 'gewoontjes' naar een manueel hoogtepunt.

Respect voor de grenzen die ze stelt, maar het is haar louter om het geld te doen. Betaal je meer mag je meer.

Dubbel gevoel dus. ergens wel nieuwsgierig naar de 'full' experience waar je haar volledig mag aanraken en ze misschien ook wat meer aan teasing doet of wat losser is.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sofy-is-terug-van-vakantie-4-star-massage-edegem.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had wel weer eens zin in een erotische massage en na wat zoeken op internet kwam ik uit bij 4-star massage in Edegem. Het is een stukje rijden, maar in mijn directe omgeving is geen erotische massagesalon te vinden. Ik had eerst gebeld om een afspraak te maken. Ik kon kiezen uit 3 dames, maar nadat ik aangaf dat ik er pas over een goed uur zou zijn, werd gezegd dat ik dan maar even terug moest bellen. Bij aankomst in Edegem terug gebeld, maar toen werd er niet opgenomen. Dus toen maar gewoon naar binnen gegaan. ( Later zag ik dat ik een sms had ontvangen waarin stond dat ze te laat waren om de telefoon op te nemen, maar dat ik nog steeds uit 3 dames kon kiezen)
Sofy opende de deur en ze begeleide me naar een kamer. Ze vroeg me of ik kwam voor massage, of dat ik meer wilde. Niet om iets op te dringen zei ze, maar gewoon om de mogelijkheden te bespreken. Ze zei niet dat er eventueel meer dames aanwezig waren en ik heb er ook niet naar gevraagd.
Ik gaf aan dat we konden beginnen met massage en dat we dan later nog konden besluiten of we verder gingen, dat was ok voor haar.
Voor het douchen moet je de gang op, dat is wat ongemakkelijk, maar ik ben niemand anders tegen gekomen.
Sofy spreekt goed Engels en ik vond haar erg vriendelijk. Ik moest op mijn buik gaan liggen en dan begon ze met een gewone massage van mijn rug en benen.
De massage was erg goed, zeker in vergelijking met massages die ik bij andere salons heb gehad, maar er werd nog niet geteased, dat viel een beetje tegen.
Na een half uur mocht ik omdraaien en kon ik haar wat beter bekijken, ze heeft een mooi gezicht en ze glimlachte vaak en ze heeft ook een mooi lichaam met een paar mooie borsten die ik aan mocht raken. Ze heeft niet meer gevraagd of ik meer wilde. Toen ik op mijn rug lag smeerde ze haar borsten in met olie en gleed ze over me heen, daarna heeft ze me afgetrokken wat ze lekker deed. Ze maakte het af met een korte massage van mijn benen. Daarna mocht ik weer douchen.

Al met al, een lieve, mooie dame die goed kan masseren, maar het erotische viel mij een beetje tegen.
 
De foto's op de website spraken me wel aan. Daarom dat ik voor Sofy ging. Ze is iets voller dan op de foto's. Serieuze billen heeft ze wel.
De eerste indruk was nogal afstandelijk. Maar achteraf gezien heeft me dat niet zo erg gestoord.
De gewone massage stelde niet veel voor. Bij het B2B massage gebruikte ze veel olie. Ze glijdt echt goed over heel je lichaam met heel haar lichaam. Lekker gevoel om zo'n dikke borsten in je nek te voelen. En dan nog maar te zwijgen over het gevoel van een glijdend poesje over je been. Ik werd er vrij hard van.

Toen ik me mocht omdraaien teasede ze nog wat verder. Op een gegeven moment gaat ze in 69 positie zitten en begint ze mijn 3de beentje goed te bewerken. Ik heb zicht op haar flamoes tussen die lekkere, dikke, volle billen. Het duurde niet lang of de lader van mijn geweer was leeggeschoten.

Herhalingsgevaar. Ja, toch wel.
Hoeveel zou ik betalen voor een halfuurtje b2b en 69?
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ook even een bezoekje gebracht... en zoals hierboven beschreven, leuke dame, zeer mooie borsten ...

idd in het begin een beetje afstandelijk maar dat valt wel mee als je een babbeltje doet.
Wat de massage betreft, goede stevige massage, had wat mij betreft sensueler en meer teasing ingemogen..

een omdraaien en dat DT pijpen (mc) en gaat het er wel heet aan toe... nadien heeft ze me nog klaar getrokken.
Al bij al ca va voor het geld, maar dit moet eigenlijk beter kunnen ...
 
Ik ben onlangs ook bij Sofy geweest en kan melden dat wat hierboven beschreven is inderdaad klopt.
Mooie borsten, iets voller dan op de foto's. Pijpen was met condoom, beffen laat ze toe maar ze is te vlug geprikkeld aan de clitoris en stopt het. Zeker nadeel is er nogal rommelig in de kamer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een eerste review voor mij en eerste bezoek aan Sofy.
Vriendelijke meisje en vooral pracht van een lichaam. Mooi echte borsten, lekker kontje en strak kutje.
170 euro voor 1u alles.

Massage vooraf was goed, probeert echt goed de spieren te lossen maar in het begin misschien weinig teasen tussen de benen.
Dan nogal plots en onverwacht een vinger in mijn kont, dus voor mannen die dat niet verwachten kan het wel verschieten zijn. Poging tot prostaat massage was er, maar zeker niet de beste die ik al heb gekregen.

Nadien haar gebeft en geneukt. Achteraf wou ze nog wat, dus terug gebeft tot ze klaar kwam.

Als je ze juist behandelt komt ze zeker los en voelt het niet als gewoon een betaald klusje voor haar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan