Sokken aan of uit.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat doen we met de sokken

  • Sokken aan

  • Sokken uit

  • Draag geen sokken dus met bezoek ook geen sokken aan.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Sokken uit, vaak nog eerder dan de broek.

Al heel wat vrouwen hebben via de media uiting gegeven dat ze een man met sokken aan zo'n beetje de grootste afknapper vinden, dus hou ik daar graag rekening mee. Net als fris ruiken, elke dag, ook voor bezoek aan een DvP.
 
Sokken uit, vaak nog eerder dan de broek.

Al heel wat vrouwen hebben via de media uiting gegeven dat ze een man met sokken aan zo'n beetje de grootste afknapper vinden, dus hou ik daar graag rekening mee. Net als fris ruiken, elke dag, ook voor bezoek aan een DvP.
De sokken altijd eerder uit dan de broek! Want... je laat natuurlijk haar je hemd los knopen... dan je broeksriem... Heerlijk!
 
Met mijn ex had ik met enige regelmaat 's morgens vroeg sex..bakkie koffie erbij en gaan met die banaan om 08.00 uur. Fijn om een zaterdag of zondag mee te beginnen...
Helemaal mee eens. Alleen niet om 8:00 :)
Richard75, om hoe laat had jij dan sex op de zaterdagen en zondagen met de ex van kever123 ?
 
Bij de dames waar ik tot nu ben geweest heb ik bijna altijd gedoucht dus er is geen optie om iets aan te houden.

Heb wel de gewoonte om mijn shirt of hemd aan te willen houden - als ik niet hoef te douchen maar de keren dat ik dat deed spoorde de dame in kwestie me aan 'm uit te doen.

Waar het door komt; geen idee. Doe er verder niet zo moeilijk over.

Heb wel ooit gelezen dat warme voeten bij dames bijdragen aan een orgasme en ik vind stockings wel opwindend dus dat mag zij wel aan😅
 
Oh ja, ik moest nog aan het volgende denken. Een keer in Wenen, in een prive-woning waar altijd twee of drie Asia-meisjes waren, legde de dame mijn sokken op de verwarming. Na een uur seksen even uithijgen. Ze hielp me met het aanrijken van mijn kleren en haalde toen de warme sokken van de verwarming. Zalig...

Dus in dit geval altijd sokken uit.
 
Sokken uit !! Duh!!

Eigenlijk heel simpel. Laat jij je sokken aan dan mag een dvp als represaille vlak voordat je klaar komt Echt HEEL HARD in je eikel knijpen !!!!🤪

#zaljeleren
#straf verdiend
#disrupted orgasm 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan