Ochtendsex! Heerlijk!Met mijn ex had ik met enige regelmaat 's morgens vroeg sex..bakkie koffie erbij en gaan met die banaan om 08.00 uur. Fijn om een zaterdag of zondag mee te beginnen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOchtendsex! Heerlijk!Met mijn ex had ik met enige regelmaat 's morgens vroeg sex..bakkie koffie erbij en gaan met die banaan om 08.00 uur. Fijn om een zaterdag of zondag mee te beginnen...
De sokken altijd eerder uit dan de broek! Want... je laat natuurlijk haar je hemd los knopen... dan je broeksriem... Heerlijk!Sokken uit, vaak nog eerder dan de broek.
Al heel wat vrouwen hebben via de media uiting gegeven dat ze een man met sokken aan zo'n beetje de grootste afknapper vinden, dus hou ik daar graag rekening mee. Net als fris ruiken, elke dag, ook voor bezoek aan een DvP.
Als het even kan wel. Er waren er die het deden zonder dat je er om hoefde te vragen, het wordt gewaardeerd.De sokken altijd eerder uit dan de broek! Want... je laat natuurlijk haar je hemd los knopen... dan je broeksriem... Heerlijk!
Met mijn ex had ik met enige regelmaat 's morgens vroeg sex..bakkie koffie erbij en gaan met die banaan om 08.00 uur. Fijn om een zaterdag of zondag mee te beginnen...
Richard75, om hoe laat had jij dan sex op de zaterdagen en zondagen met de ex van kever123 ?Helemaal mee eens. Alleen niet om 8:00
Eh, voordat mensen van alles gaan denken, ik vermoed dat ik dat niet gedaan heb (maar uitsluiten doe ik het ook niet )Richard75, om hoe laat had jij dan sex op de zaterdagen en zondagen met de ex van kever123 ?
...en ook niet met de bak coffie in de hand!Helemaal mee eens. Alleen niet om 8:00
Je hebt het gelezen, he? Twee tot drie keer per dag ...Je zou in de lunchpauze ook nog even wat tijd kunnen vrijmaken
Ik haat ze ook wel ... maar hoe merk je op voorhand dat er pluisjes gaan opduiken , meestal zijn de sokken al uitSokkenpluizen
Vergeten? Dat was met voorbedachte rade!@belleds Hoe zat dat weer met die sokken? Vergeten uit te doen , toch?
Koude voeten?Vergeten? Dat was met voorbedachte rade!
Meneer had het koud, dus ik moest er maar mee leven dat de sokken aanbleven. Volgende keer doe ik de meest lelijke sokken aan die ik heb en doe ik hetzelfde.Koude voeten?
Kalknagels?
Sokkenpluisjes?
Vertel.
Teveel lekkers om daar aan te denken.Koude voeten?
Kalknagels?
Sokkenpluisjes?
Vertel.
Ja jij had het duidelijk niet koudMeneer had het koud, dus ik moest er maar mee leven dat de sokken aanbleven. Volgende keer doe ik de meest lelijke sokken aan die ik heb en doe ik hetzelfde.