Sokken aan of uit.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat doen we met de sokken

  • Sokken aan

  • Sokken uit

  • Draag geen sokken dus met bezoek ook geen sokken aan.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Wat zijn sokkenpluizen? Voeten waar pluisjes van de sok op achter blijven.....kan me daar weinig bij voorstellen, maar jij weet het vast uit te leggen @JokePrive

Precies dat! Sokken pluizen die achterblijven tussen en onder de tenen. Sommige heren vinden dat niet leuk, dus als ze thuis al hebben gedoucht dan houden ze de sokken vaak aan.
Koude voeten is trouwens ook iets waarom de sokken aanblijven. Ergens logisch, vanwege hygiëne hebben veel huizen laminaat op de vloer en dat is 🥶
 
Altijd sokken uit. Wel vind ik voetverzorging gewoon bij de algemene hygiëne horen, en die algemene hygiëne vind ikzelf belangrijk (de dame waarschijnlijk ook)
 
Precies dat! Sokken pluizen die achterblijven tussen en onder de tenen. Sommige heren vinden dat niet leuk, dus als ze thuis al hebben gedoucht dan houden ze de sokken vaak aan.
Koude voeten is trouwens ook iets waarom de sokken aanblijven. Ergens logisch, vanwege hygiëne hebben veel huizen laminaat op de vloer en dat is 🥶
En is het erg of juist wel ok als ze hun sokken aanhouden.

Volgens mij doe ik ze zelf altijd uit....maar heb wel eens getwijfeld.....
 
hangt af van waar ik ben.. Een paar privé ontvangst locaties waar ik ben geweest hield ik ze aan en had ik de kruimels van whatever onder mijn sokken.. Niet te proper..

Een privehuis waar ik vaker kom waar het lekker proper is gaan ze uit..
 
Bij de boerderij in Nijmegen waar ik wel eens kom, liggen tegels op de vloer. In dit jaargetijde zijn die kneiterkoud 🥶
Dus naakt vd kamer naar de douche en op de terugweg weer over die koude tegels. Maar dus wel met sokken uit.

Laatst bij een dame privéontvangst, zelf sokken uit, maar de dame hield haar stockings aan tijdens de date, Übergeil 😍

Dus zelf altijd sokken uit, en heeft de dame stockings aan; houd ze aan, houd ze aan! 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan