Sokken aan of uit.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat doen we met de sokken

• Sokken aan

Stemmen: 41 14,7%
  • Sokken uit

Stemmen: 233 83,5%
  • Draag geen sokken dus met bezoek ook geen sokken aan.

Stemmen: 5 1,8%

• Totaal aantal stemmers
    279
Wat een discussie hier over die sokken. Waar je ook gaat of staat, ergens blijft er wel wat vuil of stof liggen. Inderdaad dat kan aan je voeten blijven hangen. Is dit daarom slecht?
Personen die TE hygiënisch zijn, lopen meer kans op infecties, dan personen die gewoon "go with the flow".
Kijk eens in je eigen habitat, daar wordt ook niet iedere dag met detol gereinigd.
Hier gaat de discussie over de al dan niet vieze voeten, maar over die al dan niet propere mond of kut denken jullie niet na?
Als je wil wandelen moet je de bluts met de buil nemen, en anders moet je darts of petanque gaan spelen! Wel met je eigen pijltjes of ballen, je weet maar nooit !!!

Ik heb dit onderwerp dus met een raamdvp besproken en zij zei tegen mij van "but you have almost no fat so thats why you are always cold" en toen dacht ik jaaa dat zal het wel zijn. Zij vertelde me dat de meeste mannen niet zo fit zijn en daardoor sneller zweten tijdens het neuken. Mja zou sokken alleen al niet uitdoen vanwege de vieze grond, alsof er elke keer gedweild wordt…

Ik heb dit onderwerp dus met een raamdvp besproken en zij zei tegen mij van "but you have almost no fat so thats why you are always cold" en toen dacht ik jaaa dat zal het wel zijn. Zij vertelde me dat de meeste mannen niet zo fit zijn en daardoor sneller zweten tijdens het neuken. Mja zou sokken alleen al niet uitdoen vanwege de vieze grond, alsof er elke keer gedweild wordt…
Dan heeft 90% van de vrouwen ook geen vet. Want bijna elke vrouw heeft altijd koud.

Denk je dan dat een raam dvp na iedere klant haar lakens verschoont 🤔 waar jij gaat op liggen met je sokken aan

Denk je dan dat een raam dvp na iedere klant haar lakens verschoont 🤔 waar jij gaat op liggen met je sokken aan
Meestal lig ik niet, ik sta meestal aan de rand van het bed met de dvp voorover gebukt op t bedje of zij ligt met haar benen wijd terwijl ik haar staand neuk, dat is hoe ik het liefst neuk. Ik ging bv wel liggen bij Katie van geleen maar dat was omdat ze een handdoek op t bed had gelegd, maar heb geen smetvrees ofzo maar je kunt met blote voeten echt schimmel krijgen. Je rug is vaak toch beter beschermd
Dan heeft 90% van de vrouwen ook geen vet. Want bijna elke vrouw heeft altijd koud.
Let maar op: de slanke dvps hebben het meestal kouder dan de dikkere. Vet is nou eenmaal een extra laag die je warm houdt

Je gaat toch eerst douchen bij haar?
Daarna trek ik geen sokken meer aan. Behalve dat het er lullig uitziet, zweet ik dan binnen no-time en dan presteer ik zeker niks meer.
En mocht t bij haar op kamer toch wat koud zijn, maakt een goede DVP dat snel goed 😉

Die vlieger gaat niet altijd op. Ik heb tot nu toe nog geen trui of jas gedragen en dat niet alleen overdag, maar ook 's nachts.
Daarbij zit ik ruimschoots binnen het groene gebied van de BMI-meter.

Die vlieger gaat niet altijd op. Ik heb tot nu toe nog geen trui of jas gedragen en dat niet alleen overdag, maar ook 's nachts.
Daarbij zit ik ruimschoots binnen het groene gebied van de BMI-meter.

BMI is incorrect, zie bv Lukaku die in het rode gebied zit volgens BMI.
Je lengte in combinatie met je taille omtrek is een beter maatstaf.

Terug
Bovenaan Onderaan