Precies!Niet teveel nadenken. Alles uit, ook die sokken; verstand uit, gevoel aan en go with the flow!

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrecies!Niet teveel nadenken. Alles uit, ook die sokken; verstand uit, gevoel aan en go with the flow!
Daar wordt hij niet vrolijk van...we zouden Rob Geus eens met zijn UV lampje bij de gemiddelde peeskamer langs moeten sturen...
Doe je dan na de douche je sokken terug aanik sta hier echt van versteld, altijd sokken aan, je hebt geen flauw idee van hoe vuil de vloer daar is
Als je wil wandelen moet je de bluts met de buil nemen, en anders moet je darts of petanque gaan spelen! Wel met je eigen pijltjes of ballen, je weet maar nooit !!!
Idd anders kun je zwel beginnen met latex handschoenen etc.beetje weerstand opbouwen kan geen kwaad, denk als je een blacklight in een ontvangst kamer van dame aanzet je schrikt
Dan heeft 90% van de vrouwen ook geen vet. Want bijna elke vrouw heeft altijd koud.Ik heb dit onderwerp dus met een raamdvp besproken en zij zei tegen mij van "but you have almost no fat so thats why you are always cold" en toen dacht ik jaaa dat zal het wel zijn. Zij vertelde me dat de meeste mannen niet zo fit zijn en daardoor sneller zweten tijdens het neuken. Mja zou sokken alleen al niet uitdoen vanwege de vieze grond, alsof er elke keer gedweild wordt…
Denk je dan dat een raam dvp na iedere klant haar lakens verschoontIk heb dit onderwerp dus met een raamdvp besproken en zij zei tegen mij van "but you have almost no fat so thats why you are always cold" en toen dacht ik jaaa dat zal het wel zijn. Zij vertelde me dat de meeste mannen niet zo fit zijn en daardoor sneller zweten tijdens het neuken. Mja zou sokken alleen al niet uitdoen vanwege de vieze grond, alsof er elke keer gedweild wordt…
Meestal lig ik niet, ik sta meestal aan de rand van het bed met de dvp voorover gebukt op t bedje of zij ligt met haar benen wijd terwijl ik haar staand neuk, dat is hoe ik het liefst neuk. Ik ging bv wel liggen bij Katie van geleen maar dat was omdat ze een handdoek op t bed had gelegd, maar heb geen smetvrees ofzo maar je kunt met blote voeten echt schimmel krijgen. Je rug is vaak toch beter beschermdDenk je dan dat een raam dvp na iedere klant haar lakens verschoontwaar jij gaat op liggen met je sokken aan
Let maar op: de slanke dvps hebben het meestal kouder dan de dikkere. Vet is nou eenmaal een extra laag die je warm houdtDan heeft 90% van de vrouwen ook geen vet. Want bijna elke vrouw heeft altijd koud.
Als je geluk hebt ligt er een hand doekDenk je dan dat een raam dvp na iedere klant haar lakens verschoontwaar jij gaat op liggen met je sokken aan
Die vlieger gaat niet altijd op. Ik heb tot nu toe nog geen trui of jas gedragen en dat niet alleen overdag, maar ook 's nachts.Ik heb dit onderwerp dus met een raamdvp besproken en zij zei tegen mij van "but you have almost no fat so thats why you are always cold" en toen dacht ik jaaa dat zal het wel zijn. Zij vertelde me dat de meeste mannen niet zo fit zijn en daardoor sneller zweten tijdens het neuken. Mja zou sokken alleen al niet uitdoen vanwege de vieze grond, alsof er elke keer gedweild wordt…
BMI is incorrect, zie bv Lukaku die in het rode gebied zit volgens BMI.Die vlieger gaat niet altijd op. Ik heb tot nu toe nog geen trui of jas gedragen en dat niet alleen overdag, maar ook 's nachts.
Daarbij zit ik ruimschoots binnen het groene gebied van de BMI-meter.
BMI berekenen | Voedingscentrum
Heb jij een gezond gewicht? Bereken het met de BMI-meter.www.voedingscentrum.nl
Het belagrijkste is dat je goed voelt in je vel.BMI is incorrect, zie bv Lukaku die in het rode gebied zit volgens BMI.
Je lengte in combinatie met je taille omtrek is een beter maatstaf.