Sokken aan of uit.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat doen we met de sokken

  • Sokken aan

  • Sokken uit

  • Draag geen sokken dus met bezoek ook geen sokken aan.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Welke beesten dragen er nu nog sokken aan in bed? Dat is hetzelfde als met schoenen aan in huis lopen.... Brrrrr
Bwah,
Wanneer een mooi hoertje met een mooi kontje, een mooi kort kleedje draagt doe ik soms niks uit.
Mag ze gebogen met de armen tegen de kast staan. Laat ik gewoon mijn broek zakken en hup hup zoals op de discovery channel .
Lekkere wip voor 50 eurotjes.
 
ligt aan de situatie, ik heb een keer sokken uit getrokken toen stond in bij de was tafel om mijn jongeheer te wassen en stond ik met mijn blote voeten in een klodder sperma. En ik heb (vind ik) lelijke tenen. Ik draag wel van die lage sikjes altijd dan valt dat niet zo op😜
 
ligt aan de situatie, ik heb een keer sokken uit getrokken toen stond in bij de was tafel om mijn jongeheer te wassen en stond ik met mijn blote voeten in een klodder sperma. En ik heb (vind ik) lelijke tenen. Ik draag wel van die lage sikjes altijd dan valt dat niet zo op😜
Was met sokken aan in het sperma staan beter geweest dan?
 
voor mij bepaald de locatie of de sokken aan of uit gaan

Saunaclub op badslippers, uiteraard zonder sokken
Club of privehuis, dan gaan ze uit ivm douchen
Ramen/laufhauser, dan blijven ze bijna altijd aan
 
In de basis sokken uit. Heb echter wel eens ergens gelezen dat voor vrouwen sokken aan een beter gevoel/orgasme kan geven. Raar maar blijkbaar waar.
Het gaat daarbij om warme voeten hebben.
Ik kan mij daarbij ook als man iets voorstellen. Soms is het in de kamers van privehuizen vrij koud. En een deken heb je daar geregeld niet. Koude voeten hebben voelt ook voor mij niet lekker.
 
In de basis sokken uit. Heb echter wel eens ergens gelezen dat voor vrouwen sokken aan een beter gevoel/orgasme kan geven. Raar maar blijkbaar waar.
Nu, je kan haar ook bij haar enkels grijpen en haar voetzolen stevig masseren met je duimen terwijl je haar penetreert in spread eagle positie... je zal verstelt staan wat dat doet bij haar!
 
Normaal gesproken uit, als de vloer heel erg koud is laat ik ze ook een keertje aan.

Maar ik heb vele jaren geleden in haartje Amsterdam gewerkt. Met de metro de stad in en over de wallen gelopen. Regelmatig was ik voor mijn werk nog bij een dame binnen geweest die nog wakker was. Een keer was de druk hoog maar ik had om 8:00 de eerste vergadering. Het was 7:40. Toch even binnen. Ik was strak in pak met stropdas, dus snel mijn gulp open en klaar laten pijpen. Dus ja, ook hier bleven de sokken aan. En nog op tijd voor de vergadering :cool:.
 
Normaal gesproken uit, als de vloer heel erg koud is laat ik ze ook een keertje aan.

Maar ik heb vele jaren geleden in haartje Amsterdam gewerkt. Met de metro de stad in en over de wallen gelopen. Regelmatig was ik voor mijn werk nog bij een dame binnen geweest die nog wakker was. Een keer was de druk hoog maar ik had om 8:00 de eerste vergadering. Het was 7:40. Toch even binnen. Ik was strak in pak met stropdas, dus snel mijn gulp open en klaar laten pijpen. Dus ja, ook hier bleven de sokken aan. En nog op tijd voor de vergadering :cool:.
Tijdens de vergadering ook je sokken aangehouden? 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan