Something big is coming - DS girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat zal er deze week komen bij DS-Girls?

• Totaal aantal stemmers
    37
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Een renovatie zou een fantastisch idee zijn! Hopelijk hebben ze de buurwoning opgekocht zodat er 2x zoveel kamers komen. DS-Girls is een top privehuis waar je goede service krijgt!

Een kortingsactie lijkt me sterk, denk je niet? Dat is niet iets "Big" en als ik goedkoop sex wil, dan ga ik wel op Tinder 😊

Zou wel mooi zijn, ze hebben nu veel meer dames dan kamers

En de buurwoning stond nog niet zo lang geleden te koop, maar ik betwijfel het hoor
De hele vergunningen kwestie gaat dan weer lopen, en het zou ontzettend knap zijn om dat in zo'n korte tijd rond te krijgen (zeker zonder bezwaarprocedures)

Maar ik zag inderdaad ook dat het bericht met de aankondiging weg is, dus ik hou er wel rekening mee dat er helemaal geen nieuws meer komt....
Anders vervang of update je het in plaats van dat het wordt weggehaald

Zou wel mooi zijn, ze hebben nu veel meer dames dan kamers

En de buurwoning stond nog niet zo lang geleden te koop, maar ik betwijfel het hoor
De hele vergunningen kwestie gaat dan weer lopen, en het zou ontzettend knap zijn om dat in zo'n korte tijd rond te krijgen (zeker zonder bezwaarprocedures)

Maar ik zag inderdaad ook dat het bericht met de aankondiging weg is, dus ik hou er wel rekening mee dat er helemaal geen nieuws meer komt....
Anders vervang of update je het in plaats van dat het wordt weggehaald
Ik zou verbaasd zijn als de "big news" geannuleerd zou worden, ik denk dat ze eerder ruimte maken voor the "big news", het zou wat zijn als Paulus2 gelijk zou hebben met dat we straks een foto zien van een grote lul 🤣, en moet zeggen hij heeft wel vaker gelijk. Zo van: kijk en dit is nou Het Formaat waar onze dvps blij mee zijn
Een grote lul? :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan