Niet echt een line up waar ik warm van word:Inderdaad Gang bang van 19:30 tot 22:30 € 150,-- kaartverkoop gestart.
Wie deelnemen staat er niet bij.
Valentina
Natasja
Sascha
Wendy
Marina
Angela
Carolina
Jamie
Yara
Maar ieder zijn ding natuurlijk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet echt een line up waar ik warm van word:Inderdaad Gang bang van 19:30 tot 22:30 € 150,-- kaartverkoop gestart.
Ah man absoluut maar je moet natuurlijk eerst afspraakje reserveren, want als je op de bonnefooi naar binnen gaat, is dit het risicoIk ben hier een dikke week geleden geweest, voor de eerste keer. In de wachtruimte zaten zeker 4 mannen en mij werd verteld dat ik zeker een uur moest wachten totdat er een dame (ik weet niet wie) vrijkwam. Uiteraard vriendelijk me uit de voeten gemaakt. Maar moet ik hieruit concluderen dat dit een waanzinnig geweldig privéhuis is? Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Eg nieNou ruim 25,6% van alle stemmen hadden gestemd, hadden dus gelijk![]()
Waar haal jij deze line up vandaan?Niet echt een line up waar ik warm van word:
Valentina
Natasja
Sascha
Wendy
Marina
Angela
Carolina
Jamie
Yara
Ik was verbaasd. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. In de meeste privéhuizen zijn er altijd wel een handvol dames beschikbaar.Ah man absoluut maar je moet natuurlijk eerst afspraakje reserveren, want als je op de bonnefooi naar binnen gaat, is dit het risico
Waar zie je de line up?Niet echt een line up waar ik warm van word:
Valentina
Natasja
Sascha
Wendy
Marina
Angela
Carolina
Jamie
Yara
In ieder geval een populair privehuis. Hangt ook een beetje van tijdstip en dag af, heb er ook regelmatig alleen gezeten en soms zelfs met z'n zessen.Ah man absoluut maar je moet natuurlijk eerst afspraakje reserveren, want als je op de bonnefooi naar binnen gaat, is dit het risico
Madamme Lucette laat zich op deze GB doorpalen,Inderdaad Gang bang van 19:30 tot 22:30 € 150,-- kaartverkoop gestart.
Ja snap je verbazing, maar juist omdat dit de beste is van Den Haag zijn de dames altijd volgeboekt - dat is eigenlijk het compliment. Bij andere privehuizen heb je inderdaad vaak wel spontaan plek, maar daar zit 'm nou net het verschil in niveau.Ik was verbaasd. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. In de meeste privéhuizen zijn er altijd wel een handvol dames beschikbaar.
Ik had dit vooral nog nooit meegemaakt; in geen enkel privéhuis.Ja snap je verbazing, maar juist omdat dit de beste is van Den Haag zijn de dames altijd volgeboekt - dat is eigenlijk het compliment. Bij andere privehuizen heb je inderdaad vaak wel spontaan plek, maar daar zit 'm nou net het verschil in niveau.
De dames hier zijn gewoon te populair voor walk-ins. En vooruitplannen zit sowieso in onze Nederlandse cultuur he, dus gewoon ff reserveren en je bent verzekerd van je tijd met de dame die je wil. Bij toprestaurants doe je het toch ook?
Kwaliteit vraagt beetje planning, maar je weet dat het de moeite waard is![]()
Jep klopt helemaal.Ik had dit vooral nog nooit meegemaakt; in geen enkel privéhuis.
Dus blijkbaar is de kwaliteit in DS dus erg hoog, zols je ook stelt.
Maar onderdeel van de spanning vind ik ook wel om de dame uit te kiezen uit een line-up. Bij vooraf reserveren is de spanning dan toch iets minder.
Is deze info opgevraagd bij DS? Ik zie de line up namelijk ook nergens staan. We zullen dit eens even bestuderenNiet echt een line up waar ik warm van word:
Valentina
Natasja
Sascha
Wendy
Marina
Angela
Carolina
Jamie
Yara
Hoeveel privehuizen zijn er nog in Den Haag?Ja snap je verbazing, maar juist omdat dit de beste is van Den Haag