Something big is coming - DS girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat zal er deze week komen bij DS-Girls?

• Totaal aantal stemmers
    43
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ben hier een dikke week geleden geweest, voor de eerste keer. In de wachtruimte zaten zeker 4 mannen en mij werd verteld dat ik zeker een uur moest wachten totdat er een dame (ik weet niet wie) vrijkwam. Uiteraard vriendelijk me uit de voeten gemaakt. Maar moet ik hieruit concluderen dat dit een waanzinnig geweldig privéhuis is? Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Ik ben hier een dikke week geleden geweest, voor de eerste keer. In de wachtruimte zaten zeker 4 mannen en mij werd verteld dat ik zeker een uur moest wachten totdat er een dame (ik weet niet wie) vrijkwam. Uiteraard vriendelijk me uit de voeten gemaakt. Maar moet ik hieruit concluderen dat dit een waanzinnig geweldig privéhuis is? Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Ah man absoluut maar je moet natuurlijk eerst afspraakje reserveren, want als je op de bonnefooi naar binnen gaat, is dit het risico

Ik was verbaasd. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. In de meeste privéhuizen zijn er altijd wel een handvol dames beschikbaar.
Ja snap je verbazing, maar juist omdat dit de beste is van Den Haag zijn de dames altijd volgeboekt - dat is eigenlijk het compliment. Bij andere privehuizen heb je inderdaad vaak wel spontaan plek, maar daar zit 'm nou net het verschil in niveau.
De dames hier zijn gewoon te populair voor walk-ins. En vooruitplannen zit sowieso in onze Nederlandse cultuur he, dus gewoon ff reserveren en je bent verzekerd van je tijd met de dame die je wil. Bij toprestaurants doe je het toch ook?
Kwaliteit vraagt beetje planning, maar je weet dat het de moeite waard is 😉

Ja snap je verbazing, maar juist omdat dit de beste is van Den Haag zijn de dames altijd volgeboekt - dat is eigenlijk het compliment. Bij andere privehuizen heb je inderdaad vaak wel spontaan plek, maar daar zit 'm nou net het verschil in niveau.
De dames hier zijn gewoon te populair voor walk-ins. En vooruitplannen zit sowieso in onze Nederlandse cultuur he, dus gewoon ff reserveren en je bent verzekerd van je tijd met de dame die je wil. Bij toprestaurants doe je het toch ook?
Kwaliteit vraagt beetje planning, maar je weet dat het de moeite waard is 😉
Ik had dit vooral nog nooit meegemaakt; in geen enkel privéhuis.
Dus blijkbaar is de kwaliteit in DS dus erg hoog, zols je ook stelt.

Maar onderdeel van de spanning vind ik ook wel om de dame uit te kiezen uit een line-up. Bij vooraf reserveren is de spanning dan toch iets minder.

Ik had dit vooral nog nooit meegemaakt; in geen enkel privéhuis.
Dus blijkbaar is de kwaliteit in DS dus erg hoog, zols je ook stelt.

Maar onderdeel van de spanning vind ik ook wel om de dame uit te kiezen uit een line-up. Bij vooraf reserveren is de spanning dan toch iets minder.
Jep klopt helemaal.
Ja ik snap je man, maar bij DS-girls is het echt vooruit plannen. Bij geleen is dit ongeveer hetzelfde, daar zijn de toppers vaak ook langdurig bezet. Sommige heren boeken de dames voor 2 uur, vooral de senioren die wat meer budget hebben

Ze hebben verschillende dames zonder foto op het programma. Die ga je toch niet vooruit reserveren? Maar dat zijn wel net de Nederlandse dames die leuk zouden kunnen zijn.

Ik ben er ook wel eens geweest dat er maar 1 dame beschikbaar was en geen enkele kamer. Dat was op zondagmiddag. Ik heb de indruk dat zondagmiddag sowieso druk is in privéhuizen, ook andere.

Ik vind ook het voordeel van privéhuizen juist de line-up, dat je kan inschatten of je de dame aantrekkelijk vind. Op een doordeweekse dag overdag is het minder druk, althans de keren dat ik er was.

Ik zorg ervoor dat ik minimaal drie dagen voor een dvp-afspraak waar ik niet eerder ben geweest, niet ben klaargekomen zodat ik zeer opgewonden op locatie ben. Niet dat dit strikt noodzakelijk is - normaal gesproken kan ik meerdere keren per dag - maar ik ben best gevoelig voor de sfeer en gedrag van een dvp. Door die voorbereiding lukt het me om me niet te laten afleiden door eventuele stoorfactoren zoals een ongemakkelijke sfeer of sigarettenrook, en kom ik altijd brullend klaar.

Terug
Bovenaan Onderaan