Something big is coming - DS girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat zal er deze week komen bij DS-Girls?

• Totaal aantal stemmers
    15
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik hoop een mega grote orgie met alle DS girls in alle ruimten van het pand, inclusief alle VIP kamers en op de banken en zetels in de woonkamer. Met all-in lopend buffet en drank. En special guest Bonnie Blue en girlfriends die zich in diverse deelsessies laat gangbangen in de woonkamer. 😋😋

Ik hoop een mega grote orgie met alle DS girls in alle ruimten van het pand, inclusief alle VIP kamers en op de banken en zetels in de woonkamer. Met all-in lopend buffet en drank. En special guest Bonnie Blue en girlfriends die zich in diverse deelsessies laat gangbangen in de woonkamer. 😋😋
Holyyyy ***** dat zou echt geil zijn. En dan 10 mannen op stoelen en dan een stoelendans waarbij als de muziek stopt je dan in 30 sec met elke keer een andere dame seks hebt. Diegene die dan klaarkomt voor het moment dat de muziek weer stopt, heeft verloren. En dan blijft er 1 winnaar over en die mag dan met de gastvrouw 30 min 😍😍?

En dat alle bewoners in de buurt tot diep in de avond getrakteerd worden op enorm luide seksgeluiden en klaarkomkreten van de dames en de heren 😆😉😆😉😆🙃🙂.
Jaaaa dat ze zeg maar microfonen zetten in het huis die je dan buiten hard hoort blazen!! Hahah zo dan heb je denk ik zo alle media kanalen voor je privehuis🤣🤣

Ik zou het echt geil vinden om eens met de gastvrouw het te doen op het bureau waar ze achter zit en de dames roept😍😍😍😍 god ik zou dan denk ik echt binnen 10 min klaarkomen denk ik! Maar dan wel terwijl ze doorblijft werken😁😁

Maar even alle gekheid op een stokje, een gangbang aanbieden of een exclusieve orgiesetting met een aantal dames van DS zou geen slecht idee zijn. CC ontvangt al regelmatig VIP gangbang aangevuld met een of meerdere dames van het huis zelf. In het verleden werden regelmatig gangbangs bij MM gehouden, dus het zou niet gek zijn als DS niet achter blijft op dit gebied.

Maar even alle gekheid op een stokje, een gangbang aanbieden of een exclusieve orgiesetting met een aantal dames van DS zou geen slecht idee zijn. CC ontvangt al regelmatig VIP gangbang aangevuld met een of meerdere dames van het huis zelf. In het verleden werden regelmatig gangbangs bij MM gehouden, dus het zou niet gek zijn als DS niet achter blijft op dit gebied.
Hebben ze daar de ruimte voor dan? Voor een GB heb je wel echt ruimte nodig. Die kamers bij ds girls zijn niet ingericht voor een GB, behalve die Jungle ruimte dan, daar zouden wel 20 man in kunnen

Oh joh maar hoe werkte dat dan? Dan kom je daar met 30 man binnen en 5 man per kamer? En dan met twee tegelijkertijd met de dame bezig zijn. Kon je dan ook switchen van kamer?
Ja, bijvoorbeeld 1 dame in kamer 1, je kleren in kamer 2, 2 dames in kamer 3 en 1 dame in kamer 4. En dan kon je even buurten in kamer 1, of de beide dames vergezellen in kamer 3 of even je hoofd om de deur steken bij kamer 4. Je laten pijpen op het bed in kamer 1, of daarna een dame op de stoel in doggy nemen in kamer 3, of meedoen in een rondje laten pijpen op bed in kamer 4. Dat dus

Ja, bijvoorbeeld 1 dame in kamer 1, je kleren in kamer 2, 2 dames in kamer 3 en 1 dame in kamer 4. En dan kon je even buurten in kamer 1, of de beide dames vergezellen in kamer 3 of even je hoofd om de deur steken bij kamer 4. Je laten pijpen op het bed in kamer 1, of daarna een dame op de stoel in doggy nemen in kamer 3, of meedoen in een rondje laten pijpen op bed in kamer 4. Dat dus
Jij hebt hier echt ervaring mee hahaha, ik heb nog nooit een GB gedaan. Is hier veel animo voor denk je? Dan heb je wel in 1x 4 MM dames ervaren en weet je wel direct welke je sekstype is eigenlijk! 🤯

Jij hebt hier echt ervaring mee hahaha, ik heb nog nooit een GB gedaan. Is hier veel animo voor denk je? Dan heb je wel in 1x 4 MM dames ervaren en weet je wel direct welke je sekstype is eigenlijk! 🤯
Ja er deden jonge meiden van MM mee. Wel een geil idee dat ze aan zoiets meededen. En inderdaad, kon je gelijk kennismaken met het aanbod in dat huis.

Terug
Bovenaan Onderaan