Something big is coming - DS girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat zal er deze week komen bij DS-Girls?

• Totaal aantal stemmers
    43
  • Opiniepeiling gesloten .
The Jungleee Room 😏 yes yes!
Denk je dat ze zullen aftrappen met een muziekje? Zou komisch zijn als ze het nr "Jungle" van broederliefde op zouden zetten gezien het feest in the jungle room is of het nr Schudden van Def Rhymz: alllee ballen verzamelen 🎶🎶 ik wil je billen ziennn 🔥🎤

Maar wel slim dat ze de Jungle Room doen, daar kunnen zeker 20 man in, en dan hoor je de seks ook beneden gezien die op de begane grond is

Denk met geen 1
Fleur, Ruby, Amanda, Nikky, Valentina en Romy.
Het gaat natuurlijk om de klik, maar puur op basis van de fotos heb ik waarschijnlijk slechts interesse in 2
vd 4 dames. Ik vind het dan altijd vrij respectloos om op zon gangbang te verschijnen en bepaalde dames geen aandacht te geven (of minder althans). Dus deze is niet voor mij.

Ik weet ik weet - vond het wel een grappige twist van zn nickname en een oproep tegelijkertijd om wel reviews te delen zoals t hoort 😜
Ik heb genoeg bijgedragen aan dit forum. En over enkele dames ben ik zeer lovend. Denk aan Mila uit Delft en Ruby (Gb uit Den Haag). Met hen heb ik buitengewone ervaringen en een leuke band. Met alle eerdergenoemde dames heb ik prima ervaringen, maar als deze grotendeels overlappen met wat al eerder is geschreven, dan voel ik niet de behoefte om dit forum verder op te vullen.
Ik weet ik weet - vond het wel een grappige twist van zn nickname en een oproep tegelijkertijd om wel reviews te delen zoals t hoort 😜
Ik kwak er binnenkort wel eentje bij hoor, maar ik moest eerst even mijn veren ordenen.

Terug
Bovenaan Onderaan