heb gewoon niet grote pik ervaren, als ik het goed begrijp?Paulus2 heeft alles al meegemaakt en reageert een beetje blasé![]()

Ik denk dat hij ergens anders moet zoeken (ik kan iemand aanbevelen als hij wil
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenheb gewoon niet grote pik ervaren, als ik het goed begrijp?Paulus2 heeft alles al meegemaakt en reageert een beetje blasé![]()
Het heeft er veel mee te maken, want er zou een gb met haar zijn. Dus als je geen informatie hebt, reageer dan alsjeblieft niet.Wat heeft dat met dit topic te maken?
dat vraag ik me ook af. Het leek eerst alsof ze mee zou doen, maar op basis van andere berichten leek het er op alsof de 4 dames op de site mee zouden doen.Wat is er met gb Lucette gebeurd?
500 euro voor drie uurtjes werk…Ik hoorde ook van 1 van de dames dat er 500 euro geboden word aan de dames om mee te doen.
Enig idee hoeveel aanmeldingen er zijn? En of het nog steeds de 4 dames zijn?Ik zat laatst te wachten bij ds en ik hoorde de gastvrouw met iemand praten dat als er veel aanmeldingen zijn dat ze ook meer dames toevoegen. Ik hoorde ook van 1 van de dames dat er 500 euro geboden word aan de dames om mee te doen.
Leees je ergens dat ik dat zeg dan?Ja gangbangwerk! Mag z'n meid dat niet verdienen dan?
Durf ik niet te zeggen.Enig idee hoeveel aanmeldingen er zijn? En of het nog steeds de 4 dames zijn?
Er werd toch niet op jou gereageerd?Leees je ergens dat ik dat zeg dan?
Dan is het goedEr werd toch niet op jou gereageerd?
En met welke DS-dames heb jij ervaring?Persoonlijk heb ik geen ervaring met deze dames.