Recensie Sonia, Sint-Niklaas/Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PietjeGenietje

Stamgast
Forumpionier
415
09/07/21
270
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/sonia-love/
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden Sonia bezocht in Gent, nu is ze in Sint-Niklaas. Ik heb de indruk dat de regelmatig pendelt tussen deze twee locaties.
Ze adverteert met GFE en dat is ook wat je krijgt. Initieel had ik de indruk dat ze wat aan overacting deed maar uiteindelijk leek ze me oprecht enthousiast. Eigenlijk een vlotte meid.
Het pmc vond ik maar matig maar de rest van de service wel van het betere werk doch niet in top categorie.
Het douchen achteraf was een beetje awkward daar je via een andere kamer moest gaan waar ik Valentina zag tokkelen op haar phone... "oh hi!" :oops:
 
Een tijdje terug Sonia ook een bezoekje gebracht in Gent.
Vooral afgegaan op de foto's, zag er best wel een leuke latina meid uit.
Ze ontvangt in een hotel zonder balie, dus zeer makkelijk en discreet.
Ontvangst was wel zeer hartelijk, maar echt tongzoenen doet ze niet dus toch niet echt een GFE gevoel.
Zoals de meeste meisjes die hun buik verbergen op foto, was ze toch iets molliger in werkelijkheid.
Wel heeft ze een heel mooi en sexy snoetje, en dat is wel een pluspunt.
Na het financiele luik zonder wasje op bed beland. PMC was eerder matig en vooral genoten van haar volle naturelle C cup. Toen merkte ik al een onfris geurtje op van tussen haar benen, en dat was toch een grote afknapper. Kon er niet echt meer van genieten en maar snel afgewerkt in doggy.
Geen herhalingsgevaar wat mij betreft..
 
Ik vermoed dat Sonia/Princess gestopt is. Ze was in de winter het laatst in de gekende plaats aan de vrijdagsmarkt Gent, waarna ze plots niet meer reageerde op whattsapp en waarna haar profiel op redlights inactief werd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan