Recensie Sophia, Duffel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredos

Wandelaar
74
10/03/22
52
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sophia-725/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vlot afgesproken via standaard sms.
Appartement in rustige straat.
Vriendelijke dame, maar kan geen woord Engels of Nederlands.
Kleine kamer met matras op de grond, geen douche, de gebruikelijke vochtige doekjes.
Dame zelf , lief gezichtje , verzorgd maar geen foto model.
Massage was goed, bj zonder maar niet voluit.
Meerdere standjes maar niet echt nauw meer.
Herhaling, als de nood echt groot is.
 
Onlangs afgesproken met deze dame. Afspreken gebeurde in het keurig Engels. Kreeg adres door in NIJLEN, waar ik op een zondag naar toe ging. Onderweg belde ik effe naar haar nummer en ze nam niet op. Ik vond het al verdacht, ze is zo gezegd een Thaise en haar poesje is full hair. Het huis waar ze ontving ligt achter in, totaal onverzorgde omgeving. Ik was al op mijn hoede. Aangebeld, deur ging open en mijn vrees werd waarheid, een Chinese dame die geen woord Engels begreep of praatte. Ik heb rechtsomkeer gemaakt en haar in het Engels gezegd dat ze een bedreigster is, wat ze uiteraard niet verstond en ze wou verder communiceren via Google translate, maar ik was al terug de deur uit. Dus let op zou ik zeggen. De dame ontvangt nu in Bonheiden zie ik ondertussen.

 
Onlangs afgesproken met deze dame. Afspreken gebeurde in het keurig Engels. Kreeg adres door in NIJLEN, waar ik op een zondag naar toe ging. Onderweg belde ik effe naar haar nummer en ze nam niet op. Ik vond het al verdacht, ze is zo gezegd een Thaise en haar poesje is full hair. Het huis waar ze ontving ligt achter in, totaal onverzorgde omgeving. Ik was al op mijn hoede. Aangebeld, deur ging open en mijn vrees werd waarheid, een Chinese dame die geen woord Engels begreep of praatte. Ik heb rechtsomkeer gemaakt en haar in het Engels gezegd dat ze een bedreigster is, wat ze uiteraard niet verstond en ze wou verder communiceren via Google translate, maar ik was al terug de deur uit. Dus let op zou ik zeggen. De dame ontvangt nu in Bonheiden zie ik ondertussen.

Zat vroeger in Duffel, zie recensie Sofia Duffel
 
Was dat waar dat Mercedes wrak op de oprit staat. Ben daar ook eens omgedraaid toen een Chinese oma mij met Google translate wilde helpen. Geen Chinese dames meer voor mij.
 
Die Mercedes staat daar al jaren. Nog altijd. Klein smal straatje niet ver van het containerpark van Bonheiden. Regelmatig nieuwe advertenties voor nieuwe Chinese meisjes die op de foto's altijd 20 jaar jonger en 20 kg lichter zijn dan wie de deur open doet. Ik ben er al dikwijls omgedraaid en teruggegaan. Soms met wat geluk eens eentje die er nog door kan, en dan was de seks meestal heel gewoon. 1 keer was het echt het jonge meisje van op de foto (herkenbaar tattoe) en dan ben ik gebleven. Het is eens iets anders maar zo goed was die seks toen ook niet. Ik ga niet meer op dat adres. En ik vrees dat het overal dezelfde oplichterij is met die Chinese dames. Staar je niet blind op die strakke jonge grietjes. Die krijg je toch niet te zien. ik ben het beu geworden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan