WHEM Sophie, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Werkte ze niet vroeger bij een massage salon in de regio Tilburg of net over de Belgische grens?
Kan me nog wat van herinneren op hookers dat ze best goede massages gaf daar met extra mogelijkheden.
 


Ze werkte hier in Neung Massages als Sofie.

 

Bijlagen

  • Screenshot_20220928_230618.jpg
    Screenshot_20220928_230618.jpg
    35 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Dit is inderdaad Sophie. Dat kan ik bevestigen. Ze is niet meer zo slank als toen maar nu met iets meer kilo's. Nog steeds prima hoor! Gewoon wat voller.

Sophie heeft nu ook blond haar.
Het is een vrij zakelijke dame, spreekt goed Engels en ziet er verzorgd uit.
 
Gisteravond een afspraak gepland. Ik was al in het centrum van Breda waar ze ook ontvangt, ik heb haar via WA benaderd. Afspraak maken ging vlot. Echter, bij aankomst liet ze niks meer van zich horen (geen huisnr meer doorgegeven). Ze reageerde daarna niet meer. Vanochtend navraag gedaan omdat ik nog in Breda was maar ondanks de blauwe vinkjes gaf ze niet thuis. Onbetrouwbaar dus wat mij betreft.
 
Ze is inderdaad zeer kil en zakelijk. Als er echt niks anders in de buurt te vinden is dan ga ik wel eens bij haar langs maar voor dat bedrag zijn er wel betere dames te vinden.
 
Richard doe nou geen moeite, er wordt door meerdere broeders bevestigd dat ze kil en zakelijk is, als er nou iets niet geil is is dat het wel. Daarnaast laat ze je, nadat ze je heeft bekeken, ook nog 's doodleuk de tering krijgen terwijl je al in de straat bent. Laten we dit walgelijke soort nou gewoon links laten liggen met z'n allen.
 
Laatst bewerkt:
nja..vind ze er wel lekker uitzien..
en zeker weten doe je dat pas ,als ze voor je staat..dat kille zal wel..zijn er zoveel..
maar inderdaad ..ze heeft te veel tegen..moet je eigenlijk een backup hebben als je naar haar gaat..
wanneer je dus niet binnen mag..hup next.
 
Een paar weken geleden heb ik haar bezocht.
Omdat er een paar wegen waren afgezet was ik 30 minuten later. Ze bleef heel geduldig en ik mocht gelukkig naar binnen nadat ze me had bekeken.
Dat kille en zakelijke vond ik wel meevallen.
Ze is best vriendelijk en we hebben over van alles gepraat.
Door de goede reviews op Kinky waren mijn verwachtingen waarschijnlijk te hoog want het was voor mij een hooguit een gemiddelde afspraak.
Geen herhalingsgevaar omdat er genoeg andere dames zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan