Recensie Sophie/Victoria, Oostende 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geilefantast

Newbie
13
27/07/22
22
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nederlandstaligen-half-latijn/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag Victoria/Sophie bezocht in Oostende.

Afspreken via Whatsapp ging vlot. Adres doorgekregen: een appartementsgebouw in de omgeving van de zeedijk, zijstraat van de Van Iseghemlaan. Parkeren met de auto is een probleem. De meeste parkings waren volzet. Bij aankomst moest ik een bericht sturen en gaf ze me het appartementnummer door. Daarna aanbellen en met de lift naar boven. Eens binnen in het appartement, direct doorgegaan naar de slaapkamer. Ze verblijft daar met meerdere want ik hoorde minstens nog 1 andere vrouw, ik dacht zelfs 2. Douchen is een mogelijkheid als de badkamer niet bezet is.

Helaas, de foto's kloppen niet. Ze heeft zwart lang haar met krullen, heeft donkere ogen, is kleiner dan ze adverteert (eerder 1,60m) en haar borsten zijn eerder een natuurlijk C-tje. Wat wel kan kloppen is die 79kg want ze is wel rondjes, ik zou zeggen curvy/chubby, anderen misschien bbw. Taal is een barriere want geen conversatiewaardige kennis van Nederlands of Engels zoals geadverteerd, enkel Spaans. Me no hablo espagnol. Maar... ze heeft een lief gezicht, ik heb een zwak voor krullend haar, ik had er mijn gedacht op gezet om mijn ballen te legen en ik heb geleerd met 0% verwachtingen te gaan wandelen. Dus we gaan ervoor.

De kleren gingen uit, een beetje aan elkaars lichaam zitten, dikke kont en haar borsten verkennen. Een klein kusje op de mond kan maar ze draait redelijk snel haar hoofd weg. Tongzoenen niet mogelijk. Begonnen met een pijpbeurt (pmc) op haar knieen en daarna verder gepijpt op bed. Kusjes op haar borsten en strelen werd geapprecieerd. Beetje gevingerd terwijl ze mij rukte. Overgegaan naar doggy (eerst wat glijmiddel aanbrengen), gewisseld naar missio, zij bovenop cowgirl en reverse cowgirl. Een 69 waarbij ze je probeert diep te pijpen en ik haar ondertussen befte en vingerde. Je mag haar haar vastnemen en eraan trekken, dat vind ze wel leuk. Die dikke kont vastpakken en erin knijpen gaf ook een positieve respons. Geeindigd in missio, haar buik en borsten ondergespoten, die ontlading had ik nodig. Na het neuken nog even blijven liggen op elkaar en daarna opgekuist met vochtige doekjes. De rest van de tijd nog wat geknuffeld. Toen stelde ze voor om een massage te geven. Dat deed ze niet slecht, ik kon er zeker van genieten. Nek, rug, armen en benen. Ze deed daarna nog een poging voor een 2e ronde maar ik ben een one-shot persoon dus daar kwam niets meer van. Na 40 minuten terug beginnen aankleden en afscheid genomen.

Ik heb plezier gehad met haar te neuken maar al bij al een gemiddeld bezoek. Dat DVP's een loopje nemen met de waarheid en "creatief" zijn met leeftijd, gewicht,... kan ik nog ergens inkomen. Foto's gebruiken die totaal niet overeenkomen met de realiteit zijn meestal een teleurstelling. De taalbarriere is soms echt wel een probleem. In mijn geval had ik geluk... of was ik niet kieskeurig of was de nood hoog😆

Op mijn vraag antwoordde ze dat ze nog tot donderdag in Oostende is.

Prijzen die ze adverteert:
30 min: 120€
45 min: 150€
1 uur: 170€

groeten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan