Recensie Sophie, Weert (voorheen Nijmegen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VAAGRID09

Newbie
4
24/01/23
0
Tijdje geleden bij Sophie langs geweest in een huisjes. Foto's kloppen zeker. ze zegt zelf ook dat ze ook wat molliger/forser is. Maar die tieten pooohh voor de echte tieten lovers en titfuck liefhebbers, moet je bij haar wezen, ze zijn puur natuur zegt ze lekker zacht en je lul verdwijnt gewoon tussen die borsten van Sophie. Ze praat goed Engels dus een lekker babbeltje houd ze ook wel van. Ze pijpt ook goed. Wel met CD, ze heeft me in 30min 2 keer laten komen.

verder De sex was ook lekker . Maar ik kwam eerst keer echt snel helaas, maarje dat krijg je met zulke tieten.. zeker als je daar van houd. Als ze weer in de buurt is ga ik zeker weer heen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1808944-sophie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zag haar op Kinky staan en was wel nieuwsgierig aangezien ik ze nog nooit op kinky had zien staan en ook daar goeie reviews had, ook al vertrouw ik ze op kinky niet allemaal. Dame spreekt goed Engels en je kan er dus een leuk babbeltje mee maken. Ontvangt in een vakantie park in de buurt van Weert. Zeker niet de beste locatie die er is en het bed is ook niet van goeie kwaliteit. Voordat ze je locatie stuurt vraagt ze om even video te bellen. Dat ging allemaal goed

De dame zelf was zeer vriendelijk foto's kwamen goed overeen, ook zonder make up ziet ze er goed uit. Alles werd gedaan zonder condoom maar dat wist ik al van te voren. Haqr borsten zijn ook de grote van de foto's maar zonder bh hangen ze wel flink. De daad zelf voelde een beetje gehaast aan vandaar dat ik niet alle sterre heb gegeven terwijl ze het wel goed deed. Alleen wat kort dus.
Voor de mensen die nog naar haar willen gaan, zou ik dus het advies geven om korter dan een uur te pakken.

Al met al een leuke ervaring maar het blijft voor eenmalig mede door de locatie en het gehaaste gevoel. Mocht ik iets vergeten te zijn wat je wil weten hoor ik het wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan