Recensie Sophy, Den Bosch (vh Nijmegen, Eindhoven, Utrecht) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
8
15/09/22
16
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8641421-sophy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben langs geweest bij Sophy.

Een leuke kleine vrouw. De fotos zijn van haar en geven een goed beeld. Ze is slank en strak.
De date zelf was fijn en leuk. Twee keer seks gehad en tussendoor gepraat in het Engels.

Pijpen was met condoom op mijn verzoek, zoenen was kusjes, maar tijdens missio en cowgril beweegt ze wel naar je toe.
In het begin komt ze een beetje onzeker/afwachtend over maar in de intermissie verdween dit.

Het was een fijne date, en ik ga nog een keer terug. Ze ziet er echt heel lekker uit.
 
Dus ze belooft dan wel dat ze iets doet en vervolgens bij de date komt ze haar afspraak niet na?

Ik heb een afspraak met haar maar als ze dan aan bepaalde handeling niet houdt terwijl ze het wel belooft heeft…
 
Jammer dat ze niet aan tongzoenen doet, ook al staat dat wel in haar ad en zegt ze dat ook in de whatsapp.
Hoe weet je eigenlijk dat ze dat niet doet? In haar ad staat van wel schrijf je, en in WhatsApp schrijft ze dat ook...maar je hebt haar níet bezocht 🤔

Zie dat ze weer in Utrecht zit, dus was ff benieuwd.
 
Het is geen eigen ervaring maar een aanname op basis van het eerste bericht in dit draadje. De topic starter schreef immers dat zoenen kusjes waren en gaf voor tongzoenen wat lagere score. Ze deed het dus wel, alleen niet optimaal. Ik had me wellicht genuanceerder moeten uitdrukken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8641421-sophy
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Goede ervaring gehad met Sophy.
Afpraak snel gemaakt. Het is het meisje van de foto. De foto waarbij ze op de viaduct staat, geeft haar blik goed weer. Gezicht is wat oneven door vroegere jeugdpuistjes (niet meer aanwezig). Wel mooi gezicht en slank lichaam.

Ik kreeg een kille ontvangst. Weet dat het ijs gebroken moest worden. Eenmaal gedaan was er een heel andere persoonlijkheid. Open en vrolijk met interessante verhalen.

De daad was goed. Zoenen kon beter. Pzc was zeer goed.
 
Ik herken het: aardig maar ook afstandelijke houding in het begin. Geen tongzoenen (wel uitdrukkelijk beloofd). Leuk figuur. Oraal was prima, en intiem gemiddeld. Maar vooral door de afwezigheid van GFE en TZ vond ik het een matige date en zal ik zeker niet op herhaling gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar dan blijft de belangrijkste vraag nog steeds....... is ze ecn echte anal-queen of is het slechts een lokkertje? Mocht ze echt een anal-queen zijn dan ga ik er zeker naartoe om haar bloedmooie hol even goed uit te wonen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan