Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een gezeik altijd dat soraya onbereikbaar is ik heb de laatste 4maanden van verleden jaar geen afspraak kunnen maken met soraya vanwege 6 op 7 dagen te werken, enkel tussen kerst en Nieuwjaar was het rustig op mijn werk . Toen 1 telefoontje gedaan en ik had een afspraak dus vind het allemaal een beetje overroepen dat ze niet meer bereikbaar is. En over de afspraak zelf was weer net als voorheen super.
 
Ok,dat begrijp ik wel.Maar een korte beschrijving kan je toch geven?
En dan nog een vraagje wanneer komt Lucia terug?
Liza is Braziliaanse, slanke en grote Dame is 25 jaar en heeft lang zwart haar en een cup 75B.
Clara is ook Brazililaans, kleinere Dame is 28 jaar en heeft bruine haren en een cup 75B.

Van Lucia is er op dit moment geen nieuws.

😘 😘 😘 😘 😘
 
Waar vind ik ergens ne foto van Lisa en Clara ? Of een beschrijving van de meisjes.
Over Liza zijn er reeds meerdere reviews geschreven. Knappe en leuke dame!
 
Top huis heb er al vele leuke ervaringen gehad. Klein vraagje wel, er staat een promo op jullie site, 50€ voor 20min. Maar waar zit juist de promo dan? Want voor 10€ meer heb je 30min? Dan betaal je 2€ per minuut terwijl in jullie promo je net duurder betaald per minuut? Beetje vreemde promo niet?
 
Er zijn vele afspraken door de dag en soms komen klanten die een bepaald meisje willen, maar die geen afspraak hebben, als dat meisje dan nog tijd heeft voor haar afspraak kan de klant dan eventueel 20min nemen, en is iedereen blij. Er is geen massage of drankje voorzien dan, als iemand drankje vraagt krijgt hij het natuurlijk. 😘😘

En er is best wel vraag naar, een lagere prijs is niet mogelijk.
 
Top huis heb er al vele leuke ervaringen gehad. Klein vraagje wel, er staat een promo op jullie site, 50€ voor 20min. Maar waar zit juist de promo dan? Want voor 10€ meer heb je 30min? Dan betaal je 2€ per minuut terwijl in jullie promo je net duurder betaald per minuut? Beetje vreemde promo niet?
Niets zegt dat een promotie goedkoper moet zijn dan de normale prijzen. Men bedoelt hier: "Nieuw, vanaf nu ook vluggertjes mogelijk van 20min voor de prijs van €50!"
 
Niets zegt dat een promotie goedkoper moet zijn dan de normale prijzen. Men bedoelt hier: "Nieuw, vanaf nu ook vluggertjes mogelijk van 20min voor de prijs van €50!"
Bwoa, magere promo toch niet? Als je 20min tijd hebt, kan je toch evengoed 10min extra blijven voor die 10€ meer? Enfin zo zie ik het eerder, mja is persoonlijk natuurlijk.
 
Jaren vaste klant bij Soraya geweest. Ik denk dat ze dringend moet stoppen met al die ondermaatse oostblokvrouwen en zelf samen met Sarah terug wat meer moet werken als ze de zaak terug levend wil krijgen.
 
Jaren vaste klant bij Soraya geweest. Ik denk dat ze dringend moet stoppen met al die ondermaatse oostblokvrouwen en zelf samen met Sarah terug wat meer moet werken als ze de zaak terug levend wil krijgen.
Hallo Sweetguy, ben je recent nog langs geweest? Ik dacht deze week eens langs te gaan en één van de nieuwe te proberen…
Ben ook vaak langs geweest en veelal zeer tevreden. Maar door de negatieve feedback ben ik ook weg gebleven.
 
Hallo Sweetguy, ben je recent nog langs geweest? Ik dacht deze week eens langs te gaan en één van de nieuwe te proberen…
Ben ook vaak langs geweest en veelal zeer tevreden. Maar door de negatieve feedback ben ik ook weg gebleven.
Laatste tijd een ramp! Soraya is enkel nog beschikbaar voor de happy few die haar dan meerdere uren boeken.
 
Jaren vaste klant bij Soraya geweest. Ik denk dat ze dringend moet stoppen met al die ondermaatse oostblokvrouwen en zelf samen met Sarah terug wat meer moet werken als ze de zaak terug levend wil krijgen.
inderdaad , dat is de reden waarom ik er niet meer ga. Afspraak maken met Soroya en 3 x afgezegd op het allerlaatste moment, maar er zijn wel andere meisjes..... nee daar doe ik niet aan mee.
 
Heb de indruk dat die "50euro/20min" promo eerder een 'gaatjesvuller' is, zo voor de heren die plots opduiken en die er dan snel tussen genomen worden zonder afspraak door een beschikbare dame; geen idee of je dit ook vooraf boeken kan met een bepaalde dame eigenlijk?
Het komt qua prijs (en service) nu toch wel heel dicht bij de ramen, vind ik: of dit nog echt in een privé past???
Goh ja, als er vraag naar is, why not?
Not my cup of tea
 
Ik heb nog nooit gewandeld en dacht te starten bij Sorayas palace maar blijkbaar kan ik beter even wachten?
Waarom wachten, je moet ergens beginnen integenstelling wat andere schrijven en of denken is misschien voor jou een leuke plek om te ontdekken, ik garandeer je het is het properste en netste huis waar je kan komen.

Best is misschien wel om te bellen voor afspraak want is er steeds druk.
 
Nooit tevreden.....eerst klagen dat de prijs van 50 naar 60 gaat na zoveel jaren stilstand. Daarna komt er een promo met budgettarief. Dat blijkt dan ook niet goed te zijn. Niet gemakkelijk om vandaag zaken te doen 😅
Ik klaag toch niet? T zijt gij die hier zit te zagen over zogezegde mensen voor wie t nooit goed is 🤣 Vind t gewoon een vreemde promo die eigenlijk duurder is dan hun halfuurtarief 🤷 meer is t niet hoor. Promo zou mij niet aanspreken, maar idd mss is t eerder om gaten op te vullen zoals iemand aanhaalt. prijzen daar zijn zeker niet te hoog hoor, 120 voor uurtje vind je niet makkelijk meer...
 
Ik klaag toch niet? (...) prijzen daar zijn zeker niet te hoog hoor, 120 voor uurtje vind je niet makkelijk meer...
Het oosten van Brussel is daar een beetje de streek van de "lowcost" privés.
In Zaventem en ook Diegem en omsteken zitten er zo nog een paar: soms zelfs nog aan het oude tarief van50/80/100 ipv 60/90/120 als ik me niet vergis???
 
Terug
Bovenaan Onderaan