Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Voor mij persoonlijk excuseer ik mij naar de nieuwe klanten, ik heb veel vaste klanten en kan er geen klanten bijnemen, de vaste klanten van het huis is geen probleem maar vergeet niet dat in een dag maar een aantal uren zijn, en we moeten ook kunnen ademen tussen door"
zeg dat dan van in het begin en niet eerst afspraak geven, en een paar uur voor de afspraak afzeggen.
 
Mannekes wat is dat gevit op soraya toch altijd, het is toch haar goed recht en keuze om alleen nog met haar vaste klanten af te spreken en ook die mogen van geluk spreken dat het nog kan tenslotte is zij de bazin van het huis. Normaal gezien zou ze zelfs niet hoeven te werken ga maar eens een privehuis zoeken waar de bazin nog werkt. En al die zever van afspraken maken en op het laatste afzeggen ok zal wel eens kunnen gebeurt zijn maar niet zoals hier geschreven wordt dat het constant gebeurt zo is zij zeker niet. Voor mij is en blijft ze een top madam altijd vriendelijk en correct
 
Ik val op slanke, richting skinny dames, en ben over het algemeen meer voor een GFE te vinden (dus tongzoenen, liefst ongeremd). Soms heb ik wel eens zin in anaal bij een dame, maar is geen must voor elke keer. Anaal + GFE is ook een zeldzame combo, al is het wel persoonlijke favo.

Persoonlijk spreekt Rose me wel aan met de optie anaal, maar in haar reviews lijkt vaginale penetratie al een probleem, laat staan dat ze anaal met verve volbrengt...

Lucia kan me qua uiterlijk ook wel bekoren. Ik vind van haar geen eigen topic hier, slechts her en der comments in dit topic waar ik me zeker geen volledig beeld mee kan vormen.

Ik heb wel eens zin in een sessie van 1 of anderhalf uur, elkaar opgeilen in de jacuzzi, veel voorspel (tongzoenen is dan een must, alsook PZC). Anaal hoeft niet maar zou een mooie afsluiter zijn. Kan iemand bevestigen al dan niet in welke mate Lucia dit plaatje kan waarmaken? Persoonlijke ervaringen?

Ja ik kan het aan Soraya vragen, maar ik wil naast de input van de aanbieder van de dienst ook wel ervaringen horen.

Los daarvan: iemand ervaring met een jacuzzi sessie daar? Is dat een gezellig ingerichte ruimte en staat daar een bed bij, of moet je halfweg verhuizen naar een kamer? Op de website lijkt het alsof die daar maar in de garage is afgezet of zo...
 
Nog nooit de jacuzzi gebruikt. Ik denk dat lucia momenteel niet aanwezig is. Heb in het verleden wel al een paar keer met haar afgesproken. Leuke meid maar ze is wel wat dikker dan op de foto's zonder storend te zijn. Ze heeft wel een lekkere kont.
 
Is de prijs van 120€/u all-in? Of zijn er voor bepaalde handelingen nog meerprijzen?
(Ok... jacuzzie is een andere prijs, staat ook zo vermeld op de site)
 
Is de prijs van 120€/u all-in? Of zijn er voor bepaalde handelingen nog meerprijzen?
(Ok... jacuzzie is een andere prijs, staat ook zo vermeld op de site)
nee, is de standaard prijs extra handelingen met Dame te bespreken.

Extra's zijnde anaal, cim...... zie redlights ook, staan er wel extra's vermeld.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Ik kwam op redlights van Soraya's palace nieuwe foto's tegen van een mooie dame genaamd Rubie. Iemand ervaring?
bij sorayaspalace ben ik tot nu toe nooit ontevreden buiten gekomen. Het is niet alleen een huis waar hygiëne top is maar ook de vriendelijke ontvangst, de informatie en de inspanning om de juiste match te maken is effenaf top!

echter dit keer een teleurstellende ervaring met Silvia (misschien ben ik te gewoon aan de prima service van Canel, die dag bezet)

Silvia is echt niet representatief voor het huis.

Ik ben dan maar teruggekeerd voor Rubie en enkel voor 30min pijpen. Mooi kopje, in het begin een beetje afstandelijk maar warmde snel op.
De volgende keer ga ik zeker voor iets langer en intiem met Rubie, het was voor mij wel een goede klik. Ik vind Rubie een aanrader.
 
Iemand ervaring met Sofia?
Sofia heeft al een thread hier (heeft in 2021 al bij Soraya's Palace gewerkt).
 
Sofia heeft al een thread hier (heeft in 2021 al bij Soraya's Palace gewerkt).
OK, had ik niet gezien. Ze is dus blijkbaar al eerder daar geweest. Dank!
 
Als ze terug komen wees maar zeker dat ze de correcte service geven.
En wat mogen we daar dan precies onder verstaan? Ik meen te mogen opmaken dat het in dit huis sowieso voluit tongkussen omvat, alsook meerdere keren mogen klaarkomen tijdens de duur van de ontmoeting als je dat zou kunnen...
Al lijkt het dat dit bij sommige dames toch weer ingeperkt wordt tot enkel wat kusjes op de mond en slechts meerdere orgasmes vanaf een samenzijn van minimum 45 min???
 
En wat mogen we daar dan precies onder verstaan? Ik meen te mogen opmaken dat het in dit huis sowieso voluit tongkussen omvat,
Ik zou mij niet te veel inbeelden over wat je leest in fora en/of advertenties in verband met tongzoenen. Misschien krijg je een topje van de tong in het heetste van de strijd en dat is het dan ook. Ik zou er mijn geld niet op inzetten.
 
Ik zou mij niet te veel inbeelden over wat je leest in fora en/of advertenties in verband met tongzoenen. Misschien krijg je een topje van de tong in het heetste van de strijd en dat is het dan ook. Ik zou er mijn geld niet op inzetten.
Blijkbaar nog niet te veel meegemaakt. Ik heb toch andere ervaringen met voluit tongzoenen bij soraya's palace. Niet elk meisje doet dit maar de toppertjes zeker wel.
 
Dat had ik
Blijkbaar nog niet te veel meegemaakt. Ik heb toch andere ervaringen met voluit tongzoenen bij soraya's palace. Niet elk meisje doet dit maar de toppertjes zeker wel.

Zo had ik het toch ook begrepen uit de recensies van meerdere heren hier: niet gewoon af en toe een schuchter kusje op de mond en vervolgens een beetje tong erbij om je net over het randje te duwen zodat ze je vervolgens sneller buiten kunnen werken als ze voelen dat je gaat komen en ertegen vecht, maar gewoon ook al tongen tijdens het vrijen zelf...

jij zegt dat alvast de toppertjes het er doen; white rabbit sprak van de correcte service van het huis; helemaal inclusief is het dus blijkbaar niet bij elke dame die er aanwezig is en echt duidelijk is het ook al niet vooraf wie het sowieso doet... hangt wslk ook af van de heer?

Van Canel weet ik dankzij dit forum dat ze het helaas niet doet en daarom nog nooit voor haar langsgeweest, ondanks dat ik haar een knappe dame vind...
Sofia is ook helemaal mijn type qua lichaam (gezichtje toont ze niet op de website), maar over haar nog geen info wat dit betreft; iemand die haar al bezocht heeft en dus weet of ook tongkussen inbegrepen is in haar service?
 
Laatst bewerkt:
Naya werkte tot voor kort in Red House, daar is ze volgens mij echt niet lang geweest enfin ik heb er haar toch maar 1 keer ontmoet en ze stond niet op de site. Voor mij praktisch handiger dat ze naar Soraya gekomen is. Ik heb er morgen een afspraak mee en dan zal ik wel een recensie laten; onze enige ontmoeting tot dusver (in Diegem dus nog) was heel bijzonder (nooit meegemaakt dat het meisje na minder dan een kwartier spuitend klaarkomt).
 
Vroeger ben ik enkele keren bij Soraya geweest. Het was er over het algemeen wel goed. Ik dacht dat de laatste wat was tegengevallen. Dit en de wat grotere afstand maakten dat ik er niet meer ben geweest. Binnenkort denk ik toch dat ik hun nog eens een bezoekje ga brengen. Dan ben ik in de buurt en als het dan goed meevalt en ik ben opnieuw in de buurt, ga ik zeker opnieuw bij hen langs.

Ik zie op de site dat ze zelfs een promo doen van € 50 voor 20 minuten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan