Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al de nieuwe Noah gezien bij Soraya?
Er staan 3 fotos op de site, maar nogal verschillend, beetje moeilijk om een beheld te vormen van hoe ze er uitziet...
Uiteraard ervaringen ook van harte welkom!
 
Ik ben ondertussen zelf bij Sorayaspalace geweest ennNoah herkent als de vroegere Malika. Er was ook een zekere Camilla maar ik vind geen recenties en gaf me niet no onmiddellijk een goed fe oel. Dus dan maar u-turn gemaakt toen ik hoorde dat Canel nog een afspraak had...
Ienand ervaring met Camille?
 
Ik ben ondertussen zelf bij Sorayaspalace geweest ennNoah herkent als de vroegere Malika. Er was ook een zekere Camilla maar ik vind geen recenties en gaf me niet no onmiddellijk een goed fe oel. Dus dan maar u-turn gemaakt toen ik hoorde dat Canel nog een afspraak had...
Ienand ervaring met Camille?
Ik denk binnenkort eens af te spreken met Camille, zal jullie zeker iets laten weten ;-)
 
Ik kwam daar graag voor de slanke Roemeense poppetjes. Nu is er geen verschil meer met de andere salons: aftands, veel gewicht in de schaal (vooral bovenaan), al dan niet fake. 'Ieder zijn meug' maar het onderscheid met de anderen is er niet meer. Bye ...
 
Ik kwam daar graag voor de slanke Roemeense poppetjes. Nu is er geen verschil meer met de andere salons: aftands, veel gewicht in de schaal (vooral bovenaan), al dan niet fake. 'Ieder zijn meug' maar het onderscheid met de anderen is er niet meer. Bye ...
Jammer dat we over uw bezoeken geen recensie mochten lezen.
 
Momenteel is Canel met vakantie, Soraya zei dat ze terugkomt

Mocht iemand informatie hebben over datum van terugkeer dan hartelijk dank bij voorbaat om het te melden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan