Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ook leuk... hoe werkt dat dan???
Sta je daar dan alleen aan een koffieautomaat te wachten tot er iemand vrij is voor een klein onderhoud, beetje zoals je dat doet in de bandencentrale???
Zo weird ook: gaat die deur plots open en dan moet je maar mee met wie er binnenkomt...
Beter op afspraak dus! Is het daar trouwens zo druk dat er geen enkele dame vrij is?
Vermoed dat er toch meer dan 2 aanwezig zijn op weekdagen?
Stel je voor dat je er met 2 staat te wachten!
 
Sta je daar dan alleen aan een koffieautomaat te wachten tot er iemand vrij is voor een klein onderhoud, beetje zoals je dat doet in de bandencentrale???
De dames van Soraya's Palaces bieden veel diensten aan, maar een 'klein onderhoud'' kan je er niet krijgen. En veel parallellen met een bandencentrale heb ik nog niet ontdekt.

Sta je daar dan alleen aan een koffieautomaat te wachten tot er iemand vrij is
Als je een dame gekozen hebt (vooraf of terplekke) en je moet nog even wachten tot die dame vrij is, dan kan je normaal gezien op de kamer wachten. Ik heb er in al die jaren in elk geval nog nooit aan een koffieautomaat gestaan ... :).

gaat die deur plots open en dan moet je maar mee met wie er binnenkomt...
Je 'moet' nooit mee met wie er toevallig binnenkomt. Als je zonder afspraak gaat, en alle dames zouden even bezet zijn op dat moment, dan kunnen ze je op dat moment zelf wel zeggen welke dame er binnen hoeveel tijd vrij zal komen, en op wie je dus al dan niet even kan wachten, zodat het geen verrassing is welke dame er gaat binnenkomen ... .

Is het daar trouwens zo druk dat er geen enkele dame vrij is? Vermoed dat er toch meer dan 2 aanwezig zijn
Er zijn altijd meer dan 2 dames aanwezig. Maar er kunnen ook meer dan 2 klanten aanwezig zijn :). Dus ja, ongeacht hoeveel dames er zijn, als je zonder afspraak gaat kan het mogelijk eens gebeuren dat iedereen bezet is op dat moment ('bezet' zijnde: bezig op dat moment, of gereserveerd voor kort erna).

Stel je voor dat je er met 2 staat te wachten!
Indien je een beeld in je hoofd hebt van 2 klanten die samen aan een koffieautomaat moeten wachten: je moet niet wachten aan een koffieautomaat, en vooral: je ziet nooit andere klanten. Regel nr 1 is dat klanten elkaar nooit kruisen (in de hal, gang of badkamer). Daar wordt goed op gelet.

Samengevat: Ja, je kan zonder afspraak gaan, en ja er is een kansje dat je dan misschien even moet wachten, maar "weird" zal het niet zijn.

Mijn opinie: Altijd makkelijker als je even op voorhand belt. Zelfs al besluit je last minute te gaan en moet je maar 5 of 10 minuutjes rijden, dan kan je nog altijd even bellen vóór je die 5 of 10 minuutjes begint te rijden. Dan weet je meteen wat je kan verwachten.
 
Laatst bewerkt:
ook leuk... hoe werkt dat dan???
Sta je daar dan alleen aan een koffieautomaat te wachten tot er iemand vrij is voor een klein onderhoud, beetje zoals je dat doet in de bandencentrale???
Zo weird ook: gaat die deur plots open en dan moet je maar mee met wie er binnenkomt...
Beter op afspraak dus! Is het daar trouwens zo druk dat er geen enkele dame vrij is?
Vermoed dat er toch meer dan 2 aanwezig zijn op weekdagen?
Stel je voor dat je er met 2 staat te wachten!
Ze zei dat er pas binnen een kwartier een meisje vrij kwam. Ze noemde haar naam en dan zei ik 'oké'. Dan werd ik mee naar boven genomen, in zette ze mij op bed in een kleine kamer. De dame kwam me dan halen en nam me mee naar een ruimere kamer.
 
Ik ben gisteren bij Sandra geweest. Ze heeft een super knap lichaam maar is wel wat ouder dan vermeld. Alles met condoom dus dat was iets minder maar toch heerlijk genoten. Pijpt lekker, geniet van t beffen en kan wel verschillende standjes verdragen. Was een goede sessie, heerlijk genoten maar kies volgende keer toch eens een andere mooie daar. Heb de andere meisjes ook even gezien en er is zeker een goed aanbod. Soraya's zoals we het al lang gewoon zijn, top !
 
No, en mijn beste ervaringen daar waren 3 marokaanse dames: Soraya, Sarah en Nina. Maar als ik nu hun website bekijk en RL advertenties zijn de prijzen serieus aangepast. Vroeger een van de goedkopere, nu zeker een van de duurdere adresjes. Nu Soraya is dat zeker waard (180/u) maar ter vergelijking: pre-covid deed Soraya alles (rimmen, pzc, anaal, cim/swallow) voor 160/u. Vandaag liggen de prijzen dus anders
 
Ok, maar ik las hier vandaag een vraag "iemand ervaring met Katy(bulgaarse)" met link en daar stond promo 180/u. Nu ik geloof je met 160 maar de goedkope - prijs/kwaliteit meer dan correcte "good old days" zijn gedaan.
 
100 was idd te lang en too good to be true. En bepaalde dames toen waren top. Dan was het 120 en nu 160. Ik begrijp het allemaal maar ik vrees dat ze niet allen aan de standaard voor die prijs beantwoorden
 
Nevermind. Als ik nog daar geraak ga ik zeker voor Soraya (topmadam op alle gebied). En de faciliteiten qua ontvangst , hygiëne etc zijn daar zijn zeker OK, losstaande van de huidige jacuzzi. Post covid is alles echter veranderd, niet alleen bij Soraya. By the way. Sign of the times
 
Ok, maar ik las hier vandaag een vraag "iemand ervaring met Katy(bulgaarse)" met link en daar stond promo 180/u

Je hebt het geloof ik over het volgende op de site:

Promo
20 min. 50 euro
Trio 30 min. 90 euro
45 min. 135 euro
60 min. 180 euro


Ter verduidelijking:
  • 20 min. 50 euro ==> Dit gaat over de mogelijkheid om 20 minuten (met één dame) te boeken, terwijl vroeger 30 minuten het minimum was
  • Trio 30 min. 90 euro ==> trio dus
  • 45 min. 135 euro ==> gaat ook over trio!
  • 60 min. 180 euro ==> gaat ook over trio!

De prijzen voor één dame zijn zoals hierboven aangehaald door WhiteRabbit.
Conclusie: much ado about nothing. Soraya's Palace is nog steeds één van de goedkoopste huizen in de regio.
 
Terug
Bovenaan Onderaan