Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er al iemand bij Inez geweest?
 
Op hun site staat nu :
Promo voor onze 10de verjaardag
30 min 100€ trios
45 min 140€ trios
60 min 180€ trios
Zijn dit lesbische trio's ? Iemand al ervaring mee ? Welke 2 dames neem ik best samen ?
 
Vroeger (2 tot 3 jaar geleden) was er altijd een geweldige line-up bij Soraya's Palace van jonge, frisse en vooral enthousiaste dames waar ik altijd moeite had om te kiezen. Voor mij was dat het kenmerk van het huis. Het laatste jaar vind ik er echter minder mijn goesting...
Er is natuurlijk nog altijd Soraya maar die is wel heel moeilijk boekbaar en de rest van de line-up geeft me over het algemeen niet meer de "klik" die ik met de vroegere line-ups had. Mijn smaak is evenwel niet veranderd...
Het huis is nog altijd top qua hygiëne en de kamers zijn ook uitstekend, maar ik mis een beetje het kwaliteitsmerk van Soraya op de line-up in het laatste jaar.
Ligt het aan mij of zijn er ook anderen die dit zo ervaren? Of kiezen de toppertjes nu voor duurdere etablissementen zodat het voor Soraya moeilijker is om die topdames binnen te halen?
 
Tja, echt torenhoge verdiensten zullen de dames daar wel niet buiten slepen, eh?

Geen idee hoe het met de bezettingsgraad zit, maar als je weet dat ze van het basistarief toch een serieus deel aan het huis moeten afgeven, dan gaat een dame daar naar de kamer met je voor iets van een 60 a 70 euro per uur of zo zeker???
Plus de eventuele extra's die ze aan sommige klanten nog kan verkopen?
Het huis stond vroeger trouwens bekend voor haar ruime all-in service, al weet ik niet of dat nu nog zo is, dus die extra's zijn/waren dan ook nog vrij beperkt....
Het feit dat er amper tot geen Belgische dames werken zegt meestal ook al iets natuurlijk.

Uiteindelijk ga je er een uurtje van bil voor een fractie van de prijs die je bij de ramen zou neertellen ervoor, in een veel netter interieur én met een dame die gezien de omkadering toch meer een GFE aflevert, dus geniet ervan, zou ik zeggen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan