blacktiger
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://nuevapasion.com/anuncio/632366914-natalia-latina-fogosat-calpe-LMpl1vNNwG
- Totale kosten (in euro)
- 60
Vandaag een date gehad met deze Natalia (is van Colombia, de vorige van Porto Rico), ze ontvangt in het centrum in de buurt van de Gabriël Miro. Vriendelijk ontvangst direct een kus op de mond, betalen en dan werd er een douche aangeboden, ik had de indruk dat er nog meer meisjes in het appartement ontvangen. Op de kamer ontdeed ze zich van haar kledij en begonnen we te kussen. Ze speelde lekker zacht met mijn ballen en kneep zachtjes in mijn tepels. Ik schat haar toch tussen de 1.65 - 1.70m en ook rond de 40 jaar ipv 34. Ze had lekkere mooie borsten zeker een D cup, op het bed is zowat alles gepasseerd van vurig tongkussen tot 69, missionaris, in doggy alles gelost in het bruine kutje. Ik had nog 10 min over en die heb ik opgebruikt door haar lekker zacht te kussen. Ze had namelijk opgespoten lippen, maar niet teveel en dat is zeker mijn ding niet. Maar ik heb nooit beseft hoe lekker dat het is om die dan af te zwabberen, zachtjes te bijten, te tongen, erop te zuigen. Toch zeker 10 min mee bezig geweest, ik had de indruk dat ze het ook fijn vond. Het was een middelmatige date, niet echt wauw maar heb toch 4 sterren gegeven voor het vurig tongkussen en het zwabberen.